Idea Bank a lokata kończąca się w sobotę

Data: 2015-02-13 03:49:43
Autor: az.anonim
Idea Bank a lokata kończąca się w sobotę
Duża lokata skończy mi się w sobotę (fuck) a na infolinii twierdzą, że w takim wypadku przelew do banku zewnętrznego wyjdzie dopiero w poniedziałek z odsetkami naliczonymi do soboty :(

Sposobem byloby zalożenie czegoś oprocentowanego w idea i zdefiniowanie tego rachunku do zwrotu środków.

Czy idea oferuje jakieś rachunki oszczędnościowe? Jak próbuję założyć online to mam do wyboru tylko konto idealne oprocentowane na "idealnie" 0%.

A może jest jakiś inny sposób? Np przelew na rach oszcz. w siostrzanym GOLu? Pójdzie w sobote?

Data: 2015-02-13 13:11:24
Autor: J.F.
Użytkownik "az.anonim"  napisał w wiadomości grup
Duża lokata skończy mi się w sobotę (fuck) a na infolinii twierdzą, że w takim wypadku przelew do banku zewnętrznego wyjdzie dopiero w poniedziałek z odsetkami naliczonymi do soboty :(

A ta lokata to na tyle duza, ze dwudniowe odsetki warte kombinowania ?

Sposobem byloby zalożenie czegoś oprocentowanego w idea i zdefiniowanie tego rachunku do zwrotu środków.

Lokate ? Ale przy zerwaniu w poniedzialek pewnie 0% :-)

J.

Data: 2015-02-13 04:14:49
Autor: az.anonim
W dniu piątek, 13 lutego 2015 13:11:26 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> [...]

A ta lokata to na tyle duza, ze dwudniowe odsetki warte kombinowania ?

Gdyby nie było warto to nie zawracałbym sobie/Wam głowy... Pech, bo wczoraj zleciłem przelew zasilający, ale idea nie zdążyła uruchomić lokaty tego samego dnia więc założyła ją dobiero dzisiaj.

Ostatecznie wrzuciłbym na rachunek oszczędnościowy w GOL, ale nie wiem czy przechodzą w weekend przelewy Idea->Gol.

Data: 2015-02-13 14:59:53
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Idea Bank a lokata kończąca się w sobotę

"az.anonim" 892112de-2440-4e95-8b9a-234134e3775c@googlegroups.com

: Pech,

???

: bo wczoraj zleciłem przelew zasilający, ale idea nie zdążyła

Normalka klonowa.

: uruchomić lokaty tego samego dnia więc założyła ją dobiero dzisiaj.

Szczęście! Pechem by było odroczenie do poniedziałku. ;)
Albo do wtorku, gdyby poniedziałek był dniem UWOP.

-=-

Pechem jest ten koniec sobotni wynikający z dzisiejszego/wczorajszego poślizgu.

Data: 2015-02-13 09:08:58
Autor: az.anonim
Idea Bank a lokata kończąca się w sobotę
Chyba jedynym sensownym rozwiązaniem wydaje się założenie ROR i pyknięcie w dwudniowy maraton ping pongowy ;)

Data: 2015-02-13 19:01:14
Autor: MarcinF
W dniu 2015-02-13 o 18:08, az.anonim pisze:
Chyba jedynym sensownym rozwiązaniem wydaje się założenie ROR i pyknięcie w dwudniowy maraton ping pongowy ;)

albo express elixir

Data: 2015-02-13 13:59:27
Autor: Arek
Użytkownik "az.anonim" <marek.horst@gmail.com> napisał w wiadomości news:7b1fea0e-476e-4c4f-9313-c1545c2e139cgooglegroups.com...
[...]

Oferowała, zakładanie praktycznie on-line jeśli coś miałeś u nich
wcześniej. Mają jakieś "zyskowne" (d. oszczędnościowe).
http://www.ideabank.pl/konto-zyskowne

A może jest jakiś inny sposób? Np przelew na rach oszcz. w siostrzanym >GOLu? Pójdzie w sobote?

Siostrzane to mogą być GOL, Openonline, Getin Noble i chyba stary GB24.
Idea (i chyba Lion's) już niezupełnie siostrzane.

Arek

Data: 2015-02-13 14:58:23
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Idea Bank a lokata kończąca się w sobotę

"az.anonim" 7b1fea0e-476e-4c4f-9313-c1545c2e139c@googlegroups.com

: A może jest jakiś inny sposób?

Tak, ale o tym należy pamiętać przed założeniem lokaty.
(nie może kończyć się w sobotę i nie może zaczynać się w piątek)

Idea Bank a lokata kończąca się w sobotę