Idea Bank, fajny procent :)

Data: 2017-04-14 20:38:05
Autor: wiatrak
Idea Bank, fajny procent :)
Atrakcyjne oprocentowanie....

https://www.ideabank.pl/klienci-indywidualni-lokata-standardowa

-- -
Ta wiadomoĹ>Ä? e-mail zostaĹ,a sprawdzona pod kÄ...tem wirusĂłw przez oprogramowanie AVG.
http://www.avg.com

Data: 2017-04-14 21:57:53
Autor: Jacek Maciejewski
Idea Bank, fajny procent :)
Dnia Fri, 14 Apr 2017 20:38:05 +0200, wiatrak napisał(a):

Atrakcyjne oprocentowanie....

Fajnie, ale tylko dla nowych. I nie maja przedawnienia. I po co
reklamujesz Avasta? Płacą ci?
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-04-14 13:53:43
Autor: pasztab
Idea Bank, fajny procent :)
Den fredag 14 april 2017 kl. 21:57:55 UTC+2 skrev Jacek Maciejewski:

> Atrakcyjne oprocentowanie....

Fajnie, ale tylko dla nowych.

Dla nowych i zapewne tylko do 10 tys. Trudno, nie wszyscy moga sobie zasluzyc na taka lokate.

Data: 2017-04-15 08:06:44
Autor: wiatrak
Idea Bank, fajny procent :)
  I po co
reklamujesz Avasta? Płacą ci?

  Po pierwsze to nie avast. A po drugie, właśnie zrobiłem nową instalację i zapomniałem zmienić ustawienia .

Czepiasz się :)

Data: 2017-04-15 09:11:26
Autor: Jacek Maciejewski
Idea Bank, fajny procent :)
Dnia Sat, 15 Apr 2017 08:06:44 +0200, wiatrak napisał(a):

Po pierwsze to nie avast.
No fakt. Brak kodowania powinien mi dać do myślenia. Przejdź na linuksa,
wtedy nową instalację będziesz robił z tylko nudów i obejdziesz się bez
antywira.

Czepiasz się :)
Tylko trochę :)

--
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-04-18 03:49:27
Autor: J.F.
Idea Bank, fajny procent :)
[...]

Tez sie czepiasz. Przeciez nikt w Idei takich lokat nie zaklada ... poza zapominalskimi
:-)

J.

Data: 2017-04-15 17:52:10
Autor: z
Idea Bank, fajny procent :)
W dniu 2017-04-14 o 20:38, wiatrak pisze:
[...]

To jest bardzo dobra oferta.
Zwłaszcza w świetle 13% kredytów niespłacalnych (jak twierdzi bankowa propaganda) Przecież oni muszą z czegoś żyć. :-)

A skoro udzielają aż 13 procent złych kredytów to znaczy gdzieś te 13% muszą sobie odbić

Pamiętajmy o tym podpisując umowę z bankiem na "darmowe" konto :-)

Data: 2017-04-15 17:54:43
Autor: Dudzik
Idea Bank, fajny procent :)
wiatrak wrote:
Atrakcyjne oprocentowanie....

https://www.ideabank.pl/klienci-indywidualni-lokata-standardowa

Oprocentowanie0,01%
Lokata STANDARDOWA
  a.. oprocentowanie 0,01% w skali roku
  b.. kwota lokaty już od 1 zł
  c.. bez konieczności zakładania konta i innych produktów

No kufa zaszaleje sobie i wplace 1zl, koszt przetwazania tej lokaty chyba bedzie wiekszy nich zysk banku. Jakby im tak zalozyc takich sto tysiecy czy milion (jesli nie ma blokady) to by im czasy przetwazania zamkniecia dnia fajnie skoczyly. Zajebista lokata, dzieki za polecenie.

Data: 2017-04-16 07:16:38
Autor: art3k
Idea Bank, fajny procent :)
W dniu 2017-04-14 o 20:38, wiatrak pisze:
Atrakcyjne oprocentowanie....

https://www.ideabank.pl/klienci-indywidualni-lokata-standardowa

ameryki to ty nie odkryłeś...

to standardowa lokata, aktywująca się po zakończeniu lokaty niestandardowej,
zanim klient przypomni sobie, że musi ją zerwać i zabrać kasę.

--
art3k

Data: 2017-04-16 08:00:56
Autor: Budzik
Idea Bank, fajny procent :)
Użytkownik art3k artek@usunto.wro.vectranet.pl ...

[...]

Dlatego za takie "uczciwe" praktyki podziekowałem jakisczas temu idei.

--
Pozdrawia... Budzik
Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

Data: 2017-04-16 08:59:41
Autor: wiatrak
Idea Bank, fajny procent :)

ameryki to ty nie odkryłeś...

to standardowa lokata, aktywująca się po zakończeniu lokaty
niestandardowej,
zanim klient przypomni sobie, że musi ją zerwać i zabrać kasę.

Ale było 0,1 i to im się wydawało za dużo. Teraz jest 0,01, czekam na 0,000000001.

Data: 2017-04-16 08:00:56
Autor: Budzik
Idea Bank, fajny procent :)
Użytkownik wiatrak wiatrak13@yahoo.pl ...

[...]

Dokładnie.
Zrobiliby 1% i uznałbym ze to uczciwe.
Jak zrobili 0,1% to stwierdzilem, ze niech się bujają.

--
Pozdrawia... Budzik
"Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."

Idea Bank, fajny procent :)