Idea Bank - kolejny feler nowego systemu

Data: 2016-01-03 22:00:14
Autor: Grzexs
Idea Bank - kolejny feler nowego systemu
Otóż – nie da się zlecić przelewu z datą przyszłą, jeżeli nie ma wystarczającej ilości środków na koncie. Jak dla mnie kit wielkiego kalibru.
--
Grzexs

Data: 2016-01-04 00:17:31
Autor: martens
W dniu niedziela, 3 stycznia 2016 22:00:13 UTC+1 użytkownik Grzexs napisał:
Otóż - nie da się zlecić przelewu z datą przyszłą, jeżeli nie ma wystarczającej ilości środków na koncie. Jak dla mnie kit wielkiego kalibru.
-- Grzexs

Bez przesady. Właśnie wczoraj składałem mając lokatę ping-pong i dziś rano wylało się bez problemu.

Data: 2016-01-04 17:52:41
Autor: Grzexs
[...]

Może przeczytaj ze zrozumieniem?

--
Grzexs

Data: 2016-01-04 18:26:26
Autor: Szymon
W dniu 2016-01-03 o 22:00, Grzexs pisze:
Otóż – nie da się zlecić przelewu z datą przyszłą, jeżeli nie ma
wystarczającej ilości środków na koncie. Jak dla mnie kit wielkiego
kalibru.

Popełniasz jakiś błąd. Można wykonać przelew z datą przyszłą nawet przy zerowym stanie konta.

--
-- -- -- -- -- -
Pozdrawiam

Data: 2016-01-05 22:49:20
Autor: Heniek
[...]

Masz tam zaznaczony ficzer w rodzaju "Zablokuj środki"?

--
Heniek

Data: 2016-01-07 19:37:47
Autor: Grzexs
[...]

Nie, po prostu zero na koncie.

Ale już działa.

--
Grzexs

Data: 2016-01-27 13:56:45
Autor: martens
Idea Bank - kolejny feler nowego systemu
W dniu czwartek, 7 stycznia 2016 19:37:44 UTC+1 użytkownik Grzexs napisał:

Ale już działa.

-- Grzexs

Ale już nie działa. Koszmar, pora za późna

Idea Bank - kolejny feler nowego systemu