Idea Bank - nowa lokata TAX FREE 5,9% 12M

Data: 2011-07-01 13:39:13
Autor: Konfabulator
Idea Bank - nowa lokata TAX FREE 5,9% 12M
Data: 2011-07-01 22:54:26
Autor: Waldek
Idea Bank - nowa lokata TAX FREE 5,9% 12M

Użytkownik "Konfabulator" <kredycik-i-wio@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:iukim0$hol$1inews.gazeta.pl...
http://ideabank.pl/indywidualni_tax_free/

Innymi slowy zerżnąć (w) belke ile sie da :D
a..
a.. w celu optymalizacji zysku Idea Bank przygotowała lokatę Tax Free,
a.. gdzie do 31.12.2011 roku odsetki będą oprocentowane aż 13,54%
a.. w skali roku zaś po 01.01.2012 roku do końca trwania okresu lokaty 0,1% w skali roku,

ale jak na razie nie widze tu konkurencji dla antyinflacyjnej 1 ;)

Data: 2011-07-01 23:51:05
Autor: Mariusz Tasarz
Idea Bank - nowa lokata TAX FREE 5,9% 12M

ale jak na razie nie widze tu konkurencji dla antyinflacyjnej 1 ;)

poza tym, że już nie można jej założyć ...

Data: 2011-07-02 13:38:39
Autor: Waldek

Użytkownik "Mariusz Tasarz" <m.tasarz@gmail.com> napisał w wiadomości news:9247c20b-4545-408b-ab58-276510ab0fd6a10g2000vbz.googlegroups.com...

ale jak na razie nie widze tu konkurencji dla antyinflacyjnej 1 ;)

poza tym, że już nie można jej założyć ...

Tak ALE - to chyba najlepsza oferta dotad ktora wypuscili
wiec skoro juz  porownuje to do IMO najlepszych dotychczas

Data: 2011-07-02 17:56:07
Autor: nn
W dniu 2011-07-02 13:38, Waldek pisze:

[...]

Nie wiadomo do konca, czy najlepsza - do konca tego roku pewnie tak, ale jak wejdzie podatek belki? Moze banki znajda jakis sposob na jego ominiecie, a z ta antyinflacyjna niestety wpadnie sie slicznie w belke... (i miejmy nadzieje, ze tylko od odsetek naliczonych od 1 stycznia, by sie nie okazalo, ze skoro lokata jest na 24 mc, to odsetki maja byc obelkowane wstecz (obelkowanie w momencie wyplaty lokaty)

Data: 2011-07-02 19:12:59
Autor:
Idea Bank - nowa lokata TAX FREE 5,9% 12M
Zanim wejdzie belka można ją dwa razy zerwać. Obelkować wypłaconych już odsetek również się nie da. Przecież sama zasada opodatkowania nie podlega zmianie.

Data: 2011-07-03 05:23:45
Autor: Mariusz Tasarz
On 2 Lip, 13:38, "Waldek" <n...@niet.net> wrote:
Użytkownik "Mariusz Tasarz" <m.tas...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:9247c20b-4545-408b-ab58-276510ab0fd6a10g2000vbz.googlegroups.com...

>poza tym, że już nie można jej założyć ...

Tak ALE - to chyba najlepsza oferta dotad ktora wypuscili
wiec skoro juz  porownuje to do IMO najlepszych dotychczas

jak porównywać do najlepszych, to miałem kiedyś 10% (brutto) w Noble,
no i 17,6% w mBanku :D

Data: 2011-07-04 14:18:44
Autor:
Idea Bank - nowa lokata TAX FREE 5,9% 12M
Mariusz Tasarz <m.tasarz@gmail.com> napisał(a):
jak por=F3wnywa=E6 do najlepszych, to mia=B3em kiedy=B6 10% (brutto) w Nobl=
e,
no i 17,6% w mBanku :D

Tfu tfu!!! :o A ile wtedy było inflacji, he?? Było i oby nie wróciło....

Data: 2011-07-05 01:05:22
Autor: Mariusz Tasarz
Idea Bank - nowa lokata TAX FREE 5,9% 12M

> jak por=F3wnywa=E6 do najlepszych, to mia=B3em kiedy=B6 10% (brutto) w Nobl> > e,
> no i 17,6% w mBanku :D

Tfu tfu!!! :o
A ile wtedy było inflacji, he??
Było i oby nie wróciło....

prawie zawsze tak jest, że lokaty = inflacja, teraz niby mamy 5%
inflację, a najlepsze lokaty w zakresie 5-6% netto

Data: 2011-07-02 02:25:58
Autor: Titus Atomicus
In article <iulc62$h8$1@news.onet.pl>, "Waldek" <spam@nie.cpam> wrote:

ale jak na razie nie widze tu konkurencji dla antyinflacyjnej 1 ;)

A co to?

TA

Idea Bank - nowa lokata TAX FREE 5,9% 12M