Idea Bank odsetki

Data: 2011-04-29 03:39:09
Autor: Konfabulator
Idea Bank odsetki
Lokata odnawialna - lokata i odsetki tworzą nową lokatę, nieodnawialna - lokata i odsetki wracają na konto.

Data: 2011-04-29 05:28:18
Autor: gohohgle
Idea Bank odsetki
On Apr 29, 12:39 pm, Konfabulator <tomek_z_w...@tlen.pl> wrote:
Lokata odnawialna - lokata i odsetki tworzą nową lokatę, nieodnawialna - lokata i odsetki wracają na konto.

W takim razie jak nazwać lokatę mBanku, gdzie kapitał początkowy sobie
cały czas pracuje na lokacie, a odsetki spływają codziennie na inne
konto.

Data: 2011-04-29 14:29:57
Autor: MarekZ
Idea Bank odsetki
Użytkownik "gohohgle" <gohohgle@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:67eee110-e688-49c8-994e-ddcf5c703fde@f18g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Należy ją nazwać lokatą odnawialną bez kapitalizacji odsetek.

Data: 2011-04-29 15:16:33
Autor: Q
Idea Bank odsetki
Należy ją nazwać lokatą odnawialną bez kapitalizacji odsetek.

ze co?
przeciez odsetki kapitalizuja sie, i to codziennie;
a to, ze na inny rachunek - no coz, bywa,
ale duzych strat z tego powodu nie ma;

Data: 2011-04-29 15:29:41
Autor: MarekZ
Idea Bank odsetki
Użytkownik "Q" <no@spam.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ipedl6$bcg$1@news.task.gda.pl...
Należy ją nazwać lokatą odnawialną bez kapitalizacji odsetek.

ze co?

Które słowo jest niezrozumiałe?

przeciez odsetki kapitalizuja sie, i to codziennie;
a to, ze na inny rachunek - no coz, bywa,
ale duzych strat z tego powodu nie ma;

Odsetki nie są kapitalizowane.

Data: 2011-04-29 06:34:02
Autor: gohohgle
Idea Bank odsetki
On Apr 29, 3:29 pm, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:
Użytkownik "Q" <n...@spam.pl> napisał w wiadomości grup

> [...]

Które słowo jest niezrozumiałe?

> przeciez odsetki kapitalizuja sie, i to codziennie;
> a to, ze na inny rachunek - no coz, bywa,

Wracając do sedna sprawy. Jak sprawa odsetek wygląda w lokatach Idea
Banku? Można wybrać czy są dopisywane z automatu?

Data: 2011-04-29 17:41:25
Autor: Q
Idea Bank odsetki
Odsetki nie są kapitalizowane.

cos mi sie popierdzielilo - oczywiscie masz racje

Data: 2011-04-29 14:30:42
Autor: Waldek
Idea Bank odsetki

Użytkownik "Konfabulator" <tomek_z_wawy@tlen.pl> napisał w wiadomości news:6d2524e2-a152-4146-a38b-74bd2bf72aebglegroupsg2000goo.googlegroups.com...
Lokata odnawialna - lokata i odsetki tworzą nową lokatę, nieodnawialna - lokata i odsetki wracają na konto.

Chyba koledze chodzilo o kapitalizacje odsetek NA lokacie lub przelew na oddzielny rachunek ;)
niektore banki dawaly taka mozliwosc wyboru

Idea Bank odsetki