Idea Bank - porazka

Data: 2012-08-14 09:11:38
Autor: ja
Idea Bank - porazka
Witam!
Wybralem sie do tego "banku" celem zalozenia konta DG i mam wielki niesmak.
Przyszedlem 1 godz przed zamknieciem oddzialu i trafilem na ozywiona pogawedke 2 kobiet i mezczyzny (smichy-chichy).
Oddzial byl pusty (nie bylo klientow) a ja czulem sie troche jak intruz. Na pytanie "Slucham?", odpowiedzialem ze chcialem
zalozyc konto, na to odpowiedz "No to dzisiaj chyba nie zdazymy juz...". Potem wyjasnilem ze najpierw moze sie dowiem czegos
nt. konta, pani laskawie poszla po laptopa. Myslalem ze mi przyniesie jakies foldery, ale nic z tego, nawet TOiP nie bylo.
Jak zaczalem sie dopytywac o umowy to stwierdzila ze wysle mi mailem wzory. Na koniec wziela tego mojego maila i tak czekam juz ponad tydzien...

Chyba nie chce tam miec konta. Porazka...

Data: 2012-08-14 15:34:49
Autor: Piotr C.
Idea Bank - porazka
ja wrote:
Chyba nie chce tam miec konta. Porazka...

Hahaha...
W ideabanku to się trzyma lokaty, najlepiej na rok - żeby jak najrzadziej robić cokolwiek online.

P.

Data: 2012-08-14 16:55:14
Autor: Krystek
Idea Bank - porazka
W dniu 2012-08-14 09:11, ja pisze:
[...]

(ciach)

Piszesz skargę do centrali z opisem całej sytuacji i przestanie im być do ¶miechu...

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-08-14 08:05:39
Autor: eisenberg
Idea Bank - porazka
W dniu wtorek, 14 sierpnia 2012 16:55:14 UTC+2 użytkownik Krystek napisał:
> [...]

(ciach)

Piszesz skargę do centrali z opisem całej sytuacji i przestanie im być do ¶miechu...

Tylko po co? Autor w±tku już raczej ten "bank" sobie odpu¶ci

Data: 2012-08-15 12:53:57
Autor: witrak()
Idea Bank - porazka
eisenberg <eisenberg@neo.pl> wrote on 2012-08-14_17:05
[...]

Piszesz skargę do centrali z opisem całej sytuacji i przestanie im być do śmiechu...

Tylko po co? Autor wątku już raczej ten "bank" sobie odpuści

Jak to? Ze zwykłej ludzkiej złośliwości :-)

Serio: dla zasady - tępić pluskwy i karaluchy należy zawsze i
wszędzie....

witrak()

Idea Bank - porazka