Idea Bank - porazka

Data: 2012-08-14 16:55:14
Autor: Krystek
Idea Bank - porazka
W dniu 2012-08-14 09:11, ja pisze:
Witam!
Wybralem sie do tego "banku" celem zalozenia konta DG i mam wielki niesmak.
Przyszedlem 1 godz przed zamknieciem oddzialu i trafilem na ozywiona
pogawedke 2 kobiet i mezczyzny (smichy-chichy).

(ciach)

Piszesz skargę do centrali z opisem całej sytuacji i przestanie im być do ¶miechu...

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-08-14 08:05:39
Autor: eisenberg
Idea Bank - porazka
W dniu wtorek, 14 sierpnia 2012 16:55:14 UTC+2 użytkownik Krystek napisał:
> [...]

(ciach)

Piszesz skargę do centrali z opisem całej sytuacji i przestanie im być do ¶miechu...

Tylko po co? Autor w±tku już raczej ten "bank" sobie odpu¶ci

Data: 2012-08-15 12:53:57
Autor: witrak()
Idea Bank - porazka
eisenberg <eisenberg@neo.pl> wrote on 2012-08-14_17:05
[...]

Piszesz skargę do centrali z opisem całej sytuacji i przestanie im być do śmiechu...

Tylko po co? Autor wątku już raczej ten "bank" sobie odpuści

Jak to? Ze zwykłej ludzkiej złośliwości :-)

Serio: dla zasady - tępić pluskwy i karaluchy należy zawsze i
wszędzie....

witrak()

Idea Bank - porazka