Idea Bank zadzwonił...

Data: 2011-01-13 15:41:30
Autor: Borys Pogoreło
Idea Bank zadzwonił...
Cześć,

Wygląda na to, że jesteśmy jednocześnie twórcami jak i ofiarami marketingu
szeptanego ;) Ale w pozytywnym sensie.

Zadzwonił do mnie wczoraj wieczorem pracownik Idea Banku - przedstawił się,
wypytał o wrażenia, skąd się dowiedziałem o banku, itp. Podobno na razie
jedyną ich formą promocji są właśnie takie przekazy, z prawdziwą akcją
reklamową dopiero startują od przyszłego tygodnia.

I co najciekawsze dadzą jeszcze lepszą ofertę lokaty na start (chyba 8% ale
nie pamiętam dokładnie - byłem ledwie żyw jak zadzwonił ;)
Tym, którzy już mają lokatę, podwyższą oprocentowanie. I podobno warto
śledzić ich aktualną ofertę.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-01-13 16:35:50
Autor: XYZ
Idea Bank zadzwonił...
On 13.01.2011 15:41, Borys Pogoreło wrote:
[...]

To ciekawe, a kiedy wprowadzili codzienne naliczanie? Jak ostatnio tam patrzyłem, to dla indywidualnych była tylko lokata 5% z kapitalizacją na koniec okresu.

Data: 2011-01-13 17:17:25
Autor: Borys Pogoreło
Idea Bank zadzwonił...
Dnia Thu, 13 Jan 2011 16:35:50 +0100, XYZ napisał(a):

[...]

 Nie mylisz ich przypadkiem z jakimś innym bankiem?
 http://www.ideabank.pl/gospodarcza_przedsiebiorcza_na_start

 Dla indywidualnych też coś mają.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-01-13 16:46:35
Autor: Wojciech Bancer
Idea Bank zadzwonił...
On 2011-01-13, Borys Pogoreło <borys@pl.edu.leszno> wrote:

[...]

[...]

Ciekaw jestem jak można reklamować bezbelkowe lokaty dla przedsiębiorców...

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2011-01-13 08:56:56
Autor: Tomek z Wawy
Idea Bank zadzwonił...
On 13 Sty, 17:46, Wojciech Bancer <prot...@post.pl> wrote:

Ciekaw jestem jak mo na reklamowa bezbelkowe lokaty dla przedsi biorc w....

Normalnie, oni je zakładają osobom, a nie firmom, a za to, że przy
okazji prowadzą firmę podnoszą procenty ludziom :)

Data: 2011-01-13 17:57:43
Autor: XYZ
Idea Bank zadzwonił...
On 13.01.2011 17:17, Borys Pogoreło wrote:
[...]

Ja mówię o http://www.ideabank.pl/indywidualni_podwojna_promo/
Chyba nie trzeba prowadzić DG, żeby ją założyć?
Na pewno nic nie pomyliłem. Sprawdzałem po poście z 21 października. Jestem pewny, że 2 miesiące temu nie mieli jeszcze lokaty z dziennym dla indywidualnych. Teraz oferta jest naprawdę niezła.

Data: 2011-01-13 18:23:38
Autor: Borys Pogoreło
Idea Bank zadzwonił...
Dnia Thu, 13 Jan 2011 17:57:43 +0100, XYZ napisał(a):

[...]

 W przypadku "przedsiębiorczej" w zasadzie też nie trzeba ;)
 Ale dopiero okazanie kopii wpisu do EDG daje "promocyjne" oprocentowanie.

Teraz oferta jest naprawdę niezła.

 Czarnecki mógłby zrobić jeszcze kilka banków, może doszliby do 10% ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-01-13 20:19:31
Autor: XYZ
Idea Bank zadzwonił...
On 13.01.2011 17:57, XYZ wrote:
[...]

Dla potomnych: kwota optymalna na lokatę podwójną w Idea Banku 2049,82 zł daje 67,84 zł odsetek (9,44 zł z 2M i 58,40 zł z 12M). Efektywne 5,77% netto (przyjmując jako okres lokaty kwotowo ważoną średnią długości obu składowych).

Data: 2011-01-14 08:08:55
Autor: xbartx
Idea Bank zadzwonił...
Dnia Thu, 13 Jan 2011 20:19:31 +0100, XYZ napisał(a):

[...]

O ile pamiętam, ktoś na grupie pisał, że można założyć podwójną i z tej 12M zrezygnować bez żadnych konsekwencji.

Po co kolejny Twój z stajni Getin-Noble to nie wiem. Jednak jak www jest takie samo, a pewnie jest, jak w GO/OF to można sobie poprzestać na zakładaniu lokat przez maila.

--
xbartx

Data: 2011-01-14 09:15:06
Autor: wiatrak
Idea Bank zadzwonił...

Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:igp0an$j8f$2inews.gazeta.pl...

Po co kolejny TwĂłj z stajni Getin-Noble to nie wiem. > >

Strach pomyśleć co to bedzie, jak to pier....nie  :)

Data: 2011-01-14 09:31:47
Autor: XYZ
Idea Bank zadzwonił...
On 14.01.2011 09:08, xbartx wrote:
[...]

To znaczy rozwiązać ją bezpośrednio po założeniu?

Po co kolejny TwĂłj z stajni Getin-Noble to nie wiem. Jednak jak www jest
No mĂłj to akurat nie... :)

Data: 2011-01-14 08:35:39
Autor: xbartx
Idea Bank zadzwonił...
Dnia Fri, 14 Jan 2011 09:31:47 +0100, XYZ napisał(a):

Po co kolejny TwĂłj z stajni Getin-Noble to nie wiem. Jednak jak www
jest
No mĂłj to akurat nie... :)

Chodziło mi oczywiście o "Twór".

--
xbartx

Data: 2011-01-14 11:25:12
Autor: Borys Pogoreło
Idea Bank zadzwonił...
Dnia Fri, 14 Jan 2011 08:08:55 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

5,77% netto (przyjmując jako okres lokaty kwotowo ważoną średnią
długości obu składowych).

O ile pamiętam, ktoś na grupie pisał, że można założyć podwójną i z tej 12M zrezygnować bez żadnych konsekwencji.

 "Zerwanie lokaty 12 miesięcznej w trakcie trwania lokaty 2 miesięcznej
skutkuje obniżeniem oprocentowania na lokacie 2 miesięcznej do
oprocentowania zgodnego z Kartą produktu lokaty 2 miesięcznej z dnia
założenia Lokaty Podwójnej."

 Może ktoś to przetłumaczyć?

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-01-14 03:18:33
Autor: Tomek z Wawy
Idea Bank zadzwonił...
Dla indywidualistów jest odpowiednik lokaty optymalnej/codziennej,
nazywa się lokata idealna i ma +0,2% w stosunku do sióstr :)

Data: 2011-01-14 12:35:20
Autor:
Idea Bank zadzwonił...
Tomek z Wawy <tomek_z_wawy@tlen.pl> napisał(a):
Dla indywidualist=F3w jest odpowiednik lokaty optymalnej/codziennej,
nazywa si=EA lokata idealna i ma +0,2% w stosunku do si=F3str :)

A czy wiadomo, czy ten odpowiednik działa tak samo, jak optymalna, tj. złożony
wniosek jest ważny przez 2 tygodnie? (ew. 15 dni)

Data: 2011-01-14 06:01:52
Autor: Tomek z Wawy
Idea Bank zadzwonił...
On 14 Sty, 13:35, " " <assem...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
Tomek z Wawy <tomek_z_w...@tlen.pl> napisa (a):

> Dla indywidualist=F3w jest odpowiednik lokaty optymalnej/codziennej,
> nazywa si=EA lokata idealna i ma +0,2% w stosunku do si=F3str :)

A czy wiadomo, czy ten odpowiednik dzia a tak samo, jak optymalna, tj. z o ony
wniosek jest wa ny przez 2 tygodnie? (ew. 15 dni)

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Działa tak samo:
http://ideabank.pl/idea/doc/Lokata_Idealna.pdf

Data: 2011-01-14 16:01:57
Autor: Borys Pogoreło
Idea Bank zadzwonił...
Dnia Fri, 14 Jan 2011 03:18:33 -0800 (PST), Tomek z Wawy napisał(a):

Dla indywidualistów jest odpowiednik lokaty optymalnej/codziennej,
nazywa się lokata idealna i ma +0,2% w stosunku do sióstr :)

 Właśnie dostałem informację, że lokacie "na start" też się urosło - na
stronie już jest 8,05%. Fajnie, może stare dobre czasy depozytów z roku
2008 wkrótce wrócą ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-01-14 18:07:23
Autor: Krzysztof
Idea Bank zadzwonił...

"Tomek z Wawy" <tomek_z_wawy@tlen.pl> wrote in message news:69b6b422-a98d-4d65-b929-cd5ff866210515g2000vbz.googlegroups.com...
Dla indywidualistów jest odpowiednik lokaty optymalnej/codziennej,
nazywa się lokata idealna i ma +0,2% w stosunku do sióstr :)
-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Nie tak dawno mieli jeszcze tak jak siotrzane banki. Czyzby zwiastowalo to podwyzke w OF/GO?

Data: 2011-01-23 11:38:16
Autor: Jason Bourne
Idea Bank zadzwonił...
On 14 Sty, 18:07, "Krzysztof" <onkr...@poczta.onet.pl> wrote:
"Tomek z Wawy" <tomek_z_w...@tlen.pl> wrote in messagenews:69b6b422-a98d-4d65-b929-cd5ff866210515g2000vbz.googlegroups.com...
[...]

Idea musi ściągnąć klientów, więc muszą mieć lepszą ofertę, żeby czym
zachęcić klienta. Ja jak na razie jestem bardzo zadowolony i z oferty
i kontaktu z infolinią IB. Czekam teraz jak wprowadzą rachunki dla
firm, bo chętnie przeniósłbym tam rachunek firmowy - oczywiście pod
warunkiem, że konto będzie za free :)

Data: 2011-01-14 15:35:40
Autor:
Idea Bank zadzwonił...
xbartx <bart@hashzero.net> napisał(a):
Po co kolejny TwĂłj z stajni Getin-Noble to nie wiem.

To _prawie_ taki sam twór, a prawie czyni wielką różnicę: ten twór ma osobny
BFG, co IMHO jest ogromną zaletą. Ciekawe, jak długo. :P

Data: 2011-01-14 12:33:34
Autor:
Idea Bank zadzwonił...
Borys Pogoreło <borys@pl.edu.leszno> napisał(a):
I co najciekawsze dadzą jeszcze lepszą ofertę lokaty na start (chyba 8% ale
nie pamiętam dokładnie - byłem ledwie żyw jak zadzwonił ;)

Ooo, a skąd miał numer Twojego telefonu? :P

Data: 2011-01-14 16:01:33
Autor: Borys Pogoreło
Idea Bank zadzwonił...
Dnia Fri, 14 Jan 2011 12:33:34 +0000 (UTC), assembea@gazeta.SKASUJ-TO.pl
napisał(a):

I co najciekawsze dadzą jeszcze lepszą ofertę lokaty na start (chyba 8% ale
nie pamiętam dokładnie - byłem ledwie żyw jak zadzwonił ;)

Ooo, a skąd miał numer Twojego telefonu? :P

 Z wniosku o lokatę zapewne ;)

 Założyłem ichnią "na start" po informacji na grupie.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Idea Bank zadzwonił...