Idea Bank - zerwanie lokaty, przelew środków, SMS autoryzacyjny

Data: 2016-02-06 13:45:27
Autor: WAM
Idea Bank - zerwanie lokaty, przelew środków, SMS autoryzacyjny
On Sat, 6 Feb 2016 08:13:08 +0100, kto_masz <kto_masz@o2.pl> wrote:

SMS potwierdzający tego typu operacje nie ma w swojej treści podanego numeru konta do przelania środków. Są w nim jedynie następujące informacje: nadawca, nr operacji w danym dniu, czynność, ostatnie 12 cyfr rachunku lokaty, kwota i kod autoryzacji.

W ING przy płatności kartą w internecie sms ma autoryzacyjny ma treść
w stylu "kod autoryzujący płatność w internecie" :D I też nie wiadomo
co się autoryzuje. Mam tak w karcie typu business, nie wiem jak jest w
prywatnych. Zgłaszałem kilka miesięcy temu do doradcy ale brak
reakcji.

WAM
--
wczasy z dziecmi nad morzem www.nadmorze.pl/wczasy-z-dziecmi-nad-morzem
wczasy z psem nad morzem

Idea Bank - zerwanie lokaty, przelew środków, SMS autoryzacyjny