Idea Beztroska wcale nie taka beztroska

Data: 2019-02-25 12:14:58
Autor: miumiu
Idea Beztroska wcale nie taka beztroska
Niedawno skonczyla mi sie lokata Beztroska w Idei zalozona w listopadzie na 3,9%. Po zakonczeniu automatycznie odnowili ja na tez Beztroska na 2,5%. Ok, spoko.
Pare dni przelezala sobie, ale musialem ja zerwac. I sie troche zdziwilem ze za te pare dni ani grosza odsetek mi nie dostalem.
Oczywiscie nie mam ochoty sie palowac z nimi o te kilka PLN, ale smrod pozostal, tak ze ostrzegam - Idea nadal w formie jesli chodzi o robienie w klientow konia.

Pzdr

Data: 2019-02-25 03:22:10
Autor: Dawid Rutkowski
Idea Beztroska wcale nie taka beztroska
Boisz się ich czy co?
Żale na grupie wylewasz, niby "ostrzeżenia" - a weź coś z tym zrób, chociaż reklamację napisz, tyle samo zachodu co post na grupę.

Data: 2019-02-26 11:13:13
Autor: miumiu

Użytkownik "Dawid Rutkowski" <drutkow1@wp.pl> napisał w wiadomości news:f6224cf7-e509-4bdc-a859-1802b67370ccgooglegroups.com...
Boisz się ich czy co?
Żale na grupie wylewasz, niby "ostrzeżenia" - a weź coś z tym zrób, chociaż reklamację napisz, tyle samo zachodu co post na grupę.

Ty tak serio? za 1-2zł to mi sie nawet nie chce ani dzwonic ani pisać ani jechać 5km do banku.

Pzdr

Data: 2019-02-26 02:40:50
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu wtorek, 26 lutego 2019 11:13:20 UTC+1 użytkownik miumiu napisał:

Ty tak serio? za 1-2zł to mi sie nawet nie chce ani dzwonic ani pisać ani jechać 5km do banku.

A na grupę chce Ci się pisać?
Tu akurat racji nie miałeś, ale ja reklamowałem nawet 1gr w mBąku i oddali mi.
Ma to też skutki długofalowe - zaznaczają sobie, że nie jesteś klientem w krawacie i nie próbują potem głupich numerów.
A nawet na tyle automatyzują, że na infolinii trafiasz do najlepszego dostępnego konsultanta.

Przykład dziś z santiego - 15 minut rozmowy o tym, czy mogę załatwić dla żony dodatkową KK bez przyłażenia do oddziału. Pierwsza pani przynosi dobre wieści - mogę złożyć wniosek (też są głąby, wniosek o dodatkową KK - i jeszcze jest jakaś "decyzja") przez telefon, a wystarczy, że żona przyjdzie do oddziału i podpisze.
Przełacza do "docelowego" konsultanta - a ten mówi, że nie, najwyżej mogę złożyć wniosek przez telefon, ale przyjść musimy razem. OK, niech choć będzie ten wniosek - też nic z tego, bo nie mają zgody żony, żeby do niej zadzwonić.
Skoro już to tutaj opisałem to żaden problem zrobić ^C+^V do pisma reklamacyjnego.

Data: 2019-02-25 17:21:20
Autor: J.F.
Użytkownik "miumiu"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:q50inv$lg5$1@node1.news.atman.pl...
[...]

Miales lata, aby sie przyzwyczaic i przeczytac regulaminy :-)

Lokata sie przedluza "na zasadach lokaty standardowej".

W nazwie ma nadal "beztroska", ale to nic nie znaczy  :-)

J.

Data: 2019-02-25 20:23:11
Autor: Waldek
W dniu 2019-02-25 o 17:21, J.F. pisze:

Miales lata, aby sie przyzwyczaic i przeczytac regulaminy :-)

Lokata sie przedluza "na zasadach lokaty standardowej".

W nazwie ma nadal "beztroska", ale to nic nie znaczy  :-)

Dokładnie, więc szkoda klawiatury na reklamacje ;)

Pozdro

Data: 2019-02-26 10:50:35
Autor: miumiu
[...]

I dokladnie na tym trick polega :) Dlatego warto wiedziec, ze ta beztroska "po" to wcale nie ta sama beztroska "przed".

W sumie wcale mnie to nie zdziwilo, bylem wrecz pewien ze tak zagraja ;)

Pzdr

Data: 2019-02-26 11:54:32
Autor: J.F.
Użytkownik "miumiu"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:q533bs$u2k$1@node2.news.atman.pl...
[...]

I tak juz sie przyzwyczailem, ze w Idei to termin zakonczenia do telefonu, i zamykamy punktualnie, bo standardowa byla na 0.01%

W ostatnich miesiacach procenty na przedluzeniu byly dobre, ale jak widac reszta moze zmylic.

No i jeszcze niuans - jak sie zleca przelew na wyzsza kwote, to sie pojawia propozycja lokaty zawrotnej, na dobry % ...

J.

Data: 2019-02-26 09:50:35
Autor: Boguś
W dniu 2019-02-25 o 12:14, miumiu pisze:
Niedawno skonczyla mi sie lokata Beztroska w Idei zalozona w listopadzie na
3,9%. Po zakonczeniu automatycznie odnowili ja na tez Beztroska na 2,5%. Ok,
spoko.

Mogłeś edytować z automatycznego odnowienia na zakończenie lokaty. Doprawdy niewielka robota.

Idea od lat jako domyślne ustawia zawsze automatyczne odnowienie na gorsze warunki.

--
  Boguś

Data: 2019-02-26 00:58:11
Autor: Kris
W dniu wtorek, 26 lutego 2019 09:51:10 UTC+1 użytkownik Boguś napisał:
> [...]
> spoko.

Mogłeś edytować z automatycznego odnowienia na zakończenie lokaty. Doprawdy niewielka robota.
Co by to w jego przypadku zmieniło?

Data: 2019-02-26 20:35:47
Autor: Arek
Idea Beztroska wcale nie taka beztroska
Kris napisał(a) w wiadomości: <44a18259-cec6-4dd5-a6b8-1d916cd47a11@googlegroups.com>...
> [...]
> spoko.

Mogłeś edytować z automatycznego odnowienia na zakończenie lokaty. Doprawdy

Odnowiło na lepszych warunkach niż standardowa? O ile była opcja.
Chyba w listopadzie dzwoniłem specjalnie by zapytać czy lepiej zerwać
przed odnowieniem (beztroska) i na nowo beztroską czy przedłużyć.
Konsultant jakiś zmieszany, wreszcie że właściwie obojętne ale chyba
lepiej zerwać i założyć. Ale przedłużyłem (z większym %).
Odsetki skumulowane naliczyli prawidłowo.

Arek

Data: 2019-02-26 11:45:38
Autor: Kris
W dniu wtorek, 26 lutego 2019 20:37:09 UTC+1 użytkownik Arek napisał:

Odnowiło na lepszych warunkach niż standardowa?

Co by to zmieniło w jego przypadku?

Data: 2019-02-26 20:58:40
Autor: Arek
Idea Beztroska wcale nie taka beztroska
Kris napisał(a) w wiadomości: <59ccaa06-4bca-442e-8cd1-9b1a7f098a20@googlegroups.com>...
W dniu wtorek, 26 lutego 2019 20:37:09 UTC+1 użytkownik Arek napisał:

Odnowiło na lepszych warunkach niż standardowa?

Co by to zmieniło w jego przypadku?

Pisałem: o ile była akurat taka opcja (ja miałem) to przedłużenie na lepszych
warunkach niż standardowa.
Czy chodziło o to, że to automatycznie przedłużona "beztroska"? To j.w. z tym,
że odsetki po zerwaniu się nie należą (ja bym przynajmniej zapytał pocztą
wewn. dlaczego nazwa myląca).
Ale co widział przy zrywaniu nie wiem -  nie mam dostępu do jego konta...

Arek

Data: 2019-02-27 11:12:22
Autor: J.F.
Użytkownik "Arek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:q545s1$69n$1@node1.news.atman.pl...
[...]

Pewnie nic. "podaj haslo z SMS".
Choc moze i wyskoczylo ostrzezenie "utracisz odsetki".

Ale taka informacja powinna byc widoczna zaraz po przedluzeniu,
a nie wprowadzajaca w bład "beztroska".

Wlasciwie ... niech pisze do UOKiK.
Prezes przeanalizuje starannie,  nalozy stosowna kare, i bedzie lepiej :)

J.

Idea Beztroska wcale nie taka beztroska