Idea Beztroska wcale nie taka beztroska

Data: 2019-02-25 03:22:10
Autor: Dawid Rutkowski
Idea Beztroska wcale nie taka beztroska
Boisz się ich czy co?
Żale na grupie wylewasz, niby "ostrzeżenia" - a weź coś z tym zrób, chociaż reklamację napisz, tyle samo zachodu co post na grupę.

Data: 2019-02-26 11:13:13
Autor: miumiu

Użytkownik "Dawid Rutkowski" <drutkow1@wp.pl> napisał w wiadomości news:f6224cf7-e509-4bdc-a859-1802b67370ccgooglegroups.com...
Boisz się ich czy co?
Żale na grupie wylewasz, niby "ostrzeżenia" - a weź coś z tym zrób, chociaż reklamację napisz, tyle samo zachodu co post na grupę.

Ty tak serio? za 1-2zł to mi sie nawet nie chce ani dzwonic ani pisać ani jechać 5km do banku.

Pzdr

Data: 2019-02-26 02:40:50
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu wtorek, 26 lutego 2019 11:13:20 UTC+1 użytkownik miumiu napisał:

Ty tak serio? za 1-2zł to mi sie nawet nie chce ani dzwonic ani pisać ani jechać 5km do banku.

A na grupę chce Ci się pisać?
Tu akurat racji nie miałeś, ale ja reklamowałem nawet 1gr w mBąku i oddali mi.
Ma to też skutki długofalowe - zaznaczają sobie, że nie jesteś klientem w krawacie i nie próbują potem głupich numerów.
A nawet na tyle automatyzują, że na infolinii trafiasz do najlepszego dostępnego konsultanta.

Przykład dziś z santiego - 15 minut rozmowy o tym, czy mogę załatwić dla żony dodatkową KK bez przyłażenia do oddziału. Pierwsza pani przynosi dobre wieści - mogę złożyć wniosek (też są głąby, wniosek o dodatkową KK - i jeszcze jest jakaś "decyzja") przez telefon, a wystarczy, że żona przyjdzie do oddziału i podpisze.
Przełacza do "docelowego" konsultanta - a ten mówi, że nie, najwyżej mogę złożyć wniosek przez telefon, ale przyjść musimy razem. OK, niech choć będzie ten wniosek - też nic z tego, bo nie mają zgody żony, żeby do niej zadzwonić.
Skoro już to tutaj opisałem to żaden problem zrobić ^C+^V do pisma reklamacyjnego.

Idea Beztroska wcale nie taka beztroska