Idea Beztroska wcale nie taka beztroska

Data: 2019-02-26 09:50:35
Autor: Boguś
Idea Beztroska wcale nie taka beztroska
W dniu 2019-02-25 o 12:14, miumiu pisze:
Niedawno skonczyla mi sie lokata Beztroska w Idei zalozona w listopadzie na
3,9%. Po zakonczeniu automatycznie odnowili ja na tez Beztroska na 2,5%. Ok,
spoko.

Mogłeś edytować z automatycznego odnowienia na zakończenie lokaty. Doprawdy niewielka robota.

Idea od lat jako domyślne ustawia zawsze automatyczne odnowienie na gorsze warunki.

--
  Boguś

Data: 2019-02-26 00:58:11
Autor: Kris
W dniu wtorek, 26 lutego 2019 09:51:10 UTC+1 użytkownik Boguś napisał:
> [...]
> spoko.

Mogłeś edytować z automatycznego odnowienia na zakończenie lokaty. Doprawdy niewielka robota.
Co by to w jego przypadku zmieniło?

Data: 2019-02-26 20:35:47
Autor: Arek
Idea Beztroska wcale nie taka beztroska
Kris napisał(a) w wiadomości: <44a18259-cec6-4dd5-a6b8-1d916cd47a11@googlegroups.com>...
> [...]
> spoko.

Mogłeś edytować z automatycznego odnowienia na zakończenie lokaty. Doprawdy

Odnowiło na lepszych warunkach niż standardowa? O ile była opcja.
Chyba w listopadzie dzwoniłem specjalnie by zapytać czy lepiej zerwać
przed odnowieniem (beztroska) i na nowo beztroską czy przedłużyć.
Konsultant jakiś zmieszany, wreszcie że właściwie obojętne ale chyba
lepiej zerwać i założyć. Ale przedłużyłem (z większym %).
Odsetki skumulowane naliczyli prawidłowo.

Arek

Data: 2019-02-26 11:45:38
Autor: Kris
W dniu wtorek, 26 lutego 2019 20:37:09 UTC+1 użytkownik Arek napisał:

Odnowiło na lepszych warunkach niż standardowa?

Co by to zmieniło w jego przypadku?

Data: 2019-02-26 20:58:40
Autor: Arek
Idea Beztroska wcale nie taka beztroska
Kris napisał(a) w wiadomości: <59ccaa06-4bca-442e-8cd1-9b1a7f098a20@googlegroups.com>...
W dniu wtorek, 26 lutego 2019 20:37:09 UTC+1 użytkownik Arek napisał:

Odnowiło na lepszych warunkach niż standardowa?

Co by to zmieniło w jego przypadku?

Pisałem: o ile była akurat taka opcja (ja miałem) to przedłużenie na lepszych
warunkach niż standardowa.
Czy chodziło o to, że to automatycznie przedłużona "beztroska"? To j.w. z tym,
że odsetki po zerwaniu się nie należą (ja bym przynajmniej zapytał pocztą
wewn. dlaczego nazwa myląca).
Ale co widział przy zrywaniu nie wiem -  nie mam dostępu do jego konta...

Arek

Data: 2019-02-27 11:12:22
Autor: J.F.
Użytkownik "Arek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:q545s1$69n$1@node1.news.atman.pl...
[...]

Pewnie nic. "podaj haslo z SMS".
Choc moze i wyskoczylo ostrzezenie "utracisz odsetki".

Ale taka informacja powinna byc widoczna zaraz po przedluzeniu,
a nie wprowadzajaca w bład "beztroska".

Wlasciwie ... niech pisze do UOKiK.
Prezes przeanalizuje starannie,  nalozy stosowna kare, i bedzie lepiej :)

J.

Idea Beztroska wcale nie taka beztroska