Idea Cloud - zrywanie lokaty.

Data: 2016-03-02 05:31:02
Autor: Konfabulator Konfabulatorski
Idea Cloud - zrywanie lokaty.
Hej.

Kończy mi się lokata w Idei, a nie mam zamiaru tam dzwonić, ani do nich chodzić. I jakiś misio mi wkleił odpowiedź nr 342 o treści, że po tym jak lokata się odnowi, należy kliknąć zerwij i wtedy pojawi się opcja wpisania numeru rachunku do zwrotu środków lub będzie możliwość przenieść te środki na inną dostępną lokatę.. Czy ktoś to w praktyce przerabiał i rzeczywiście tak to działa?!?!

Data: 2016-03-02 14:48:20
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Idea Cloud - zrywanie lokaty.

"Konfabulator Konfabulatorski" 17c148a4-b569-4798-8efc-1e63c2fca86b@googlegroups.com

[...]

Ja -- przed dwiema godzinami.

: i rzeczywiście tak to działa?!?!

Podobnie -- zanim zerwałem, długo namęczyłem się ichniejszą jakością obsługi.
Mogę powiedzieć jakoś tak -- pracuje poprawnie masa bzdur, lecz to, co jest
ważne, pracuje bardzo źle.

Zerwałem lokatę i podałem optymalny numer konta. Za jakiś czas sprawdzę,
czy do chlewa wpłynęło ponad 1080 plnów...

70 pln od Agory dostałem bardzo dawno...
Chyba przy okazji dostałem 7 dych za kogoś innego, ale ten ktoś
(mimo upomnień) nie zgłosił się do mnie po szmal... Może tym kimś
jesteś Ty?...

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-03-02 07:29:50
Autor: Konfabulator Konfabulatorski
Idea Cloud - zrywanie lokaty.
To nie ja, ale chętnie 70 przyjmę, jak nie masz komu przelać... ;)

Dobra, zerwałeś i podałeś numer konta. Ale czy była też możliwość w trakcie zrywania przeniesienia środków na nową jakąś lokatę? Czy tylko numer konta i do widzenia?

Data: 2016-03-02 17:26:50
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Idea Cloud - zrywanie lokaty.

"Konfabulator Konfabulatorski" 360b7f7e-c415-4598-8f86-1de0dcad8ec2@googlegroups.com

[...]

Tego nie widziałem.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-03-02 11:10:23
Autor: Konfabulator Konfabulatorski
Idea Cloud - zrywanie lokaty.
Dziękuję, myślę że to cenne informacje, bo to oznacza, że nie muszę tam dzwonić (nigdy nie trwało to krócej niż 30 minut), ani jechać.

Data: 2016-03-02 21:42:23
Autor: kto_masz
Idea Cloud - zrywanie lokaty.
....po prostu w dniu zakończenia lokaty najlepiej wstać 5 minut wcześniej i z samego rana automatycznie odnowione lokaty pozrywać.

Data: 2016-03-03 11:28:08
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Idea Cloud - zrywanie lokaty.

"kto_masz" 56d75028$0$652$65785112@news.neostrada.pl

...po prostu w dniu zakończenia lokaty najlepiej wstać 5 minut

[znów literówka... ależ oni nieuważni... niby tylko jedno zero...]

IMO 50 minut to jednak za mało na zerwanie -- tak dobrze_inaczej pracuje ten interfejs.

wcześniej i z samego rana automatycznie odnowione lokaty pozrywać.

Zacząłem zrywanie po południu, skończyłem po około 2 godzinach,
ale i tak doszło do chlewa wczoraj.

    10080,78 PLN   do tego wcześniejsze wisienki a Agory (chyba 75 pln)

    75+80,78 <-- zysk z tentałzen@3miesiące  400*(75+80,78)/10000=6,2312%

IMO nieźle, choć apetyt rośnie w miarę karmienia...
Niepostrzeżenie karmimy tak Fiskusa, który karmi
ubogiego_inaczej -- ZUS, dzięki czemu tenże ZUS
może nami pomiatać...

-=-

I chyba teraz jednak zajrzę kolejny raz do EB -- aby
wlać tam zawartość chlewa optymalnego...

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-03-04 05:23:52
Autor: Konfabulator Konfabulatorski
Idea Cloud - zrywanie lokaty.
I miało być tak pięknie... Kliknąłem Zrywam, potem Przenieś środki na nową lokatę, wybrałem lokatę i zatwierdziłem to wszystko smsami i co? I (w)ujów sto. Potworzyły się jakieś nieopłacone wnioski o lokaty i nic poza tym. I nic też się z tym od paru ładnych godzin nie dzieje. Może naprawdę będzie lepiej jak te wszystkie twory Leszka Cz. znikną z rynku.

Data: 2016-03-04 14:34:22
Autor: J.F.
Idea Cloud - zrywanie lokaty.
Użytkownik "Konfabulator Konfabulatorski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:60f4727c-c7e6-4aaf-b95d-3e3b10a1c169@googlegroups.com...
[...]

Ojtam ojtam - dzien sie jeszcze nie skonczyl.

J.

Data: 2016-03-04 08:12:59
Autor: Konfabulator Konfabulatorski
Idea Cloud - zrywanie lokaty.
Miałeś rację. Oczywiście czystym przypadkiem, jak napisałem żale, to nagle po paru minutach wnioski się przetworzyły. Oczywiście liczę, że to naprawdę przypadek, a nie że to się robi jakąś wajchą, jak w internecie zaczyna ktoś narzekać... :)

Data: 2016-03-05 12:15:45
Autor: J.F.
Idea Cloud - zrywanie lokaty.
Dnia Fri, 4 Mar 2016 08:12:59 -0800 (PST), Konfabulator
Konfabulatorski napisał(a):
[...]

Zebys to jeszcze likwidowal ze zwrotem do innego banku, albo nawet na
konto idealne, to mialbyss podstawy do narzekan, a tak, skoro i tak
robisz z tego nastepna lokate - co to za roznica czy zmieni sie zaraz,
czy za pare godzin ? No niechby chociaz byla godzina 23:00:-)

O ile pamietam to czasy w Idei sa faktycznie dosc dlugie ... dziwne,
czy trafiles np w przetwarzanie sesji Elixiru ?

J.

Data: 2016-03-05 20:06:04
Autor: Arek
Idea Cloud - zrywanie lokaty.
Użytkownik "Konfabulator Konfabulatorski" <konfabulator@10g.pl> napisał w wiadomości news:eb4e6b75-ad54-4cda-ba1f-892dc1d74cddgooglegroups.com...
[...]

Gorzej gdybyś trafił np. ok. 21:55. nie wiem czy z powodu przełożenia
realizacji na dzień następny zleceń po 22 (nawet nie  wiem czy to u nich
obowiązuje?). Wtedy dzieją się cuda.
Mam zamiar zwinąć się od nich - tam akceptuje się pomysły chorych umysłowo
designerów i "managerów". I nie tylko, przykład:

Lokata MIKOŁAJKOWA: 2,80% 5 miesięcy, numer DP\15A0OCL2
...00,00  PLN
Kończąca się: 14.05.2016
Ostatnio   03.03 Opłacenie lokaty

Jakim cudem mogła 3 marca być jakaś operacja skoro opłacenie lokaty
musiało być 14.12.2015? Nie było też żadnych innych operacji.
O innych wybrykach nie wspomnę, robię listę, dostaną na pożegnanie.

Arek

Data: 2016-03-06 01:26:56
Autor: J.F.
Idea Cloud - zrywanie lokaty.
Dnia Sat, 5 Mar 2016 20:06:04 +0100, Arek napisał(a):
[...]

Tez mam 03.03.

Hm ... czy to nie data migracji do Cloud ?

J.

Data: 2016-03-11 22:03:10
Autor: Arek
Idea Cloud - zrywanie lokaty.
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:1ijv0ykbhzany.ocyao5ii1pxt.dlg40tude.net...
[...]

Może jakowyś "upgrade" systemu wówczas nastąpił?
Mnie zmigrowało wcześniej. Chyba przed 13 lutego.

 Ostatnio: informacja, ze dokument do wglądu/pobrania. Klik i "nastąpił
nieoczekiwany błąd" i wylogowanie - licznik odlicza kilka sekund jak
przed wybuchem.
Wyciąg, który o ile pamiętam wygenerowałem, pobrałem i skasowałem
prwie tydzień temu.
 Próba usunięcia wszystkich gadżetów z "toolboxa" kończy się...
wrzuceniem wszsytkich tych śmieci na ekran. Jeden trzeba chyba zostawić.
Ze "sliderem" i bzdetami poniżej w ogóle nic się nie da zrobić?
 Zdarza się przycisk "Powrót", czasem strzałka, czsem X - bałagan. Nie
powinno się dać wrócić "backiem" przeglądarki, a można.
 Odpalenie wirtualnego oddziału (już wiem co to za cyferka przy ikonie
- infolinia po 2 minutach wydukała, że długość kolejki) i próba jego
opuszczenia kończy się informacją o "logowaniu z innej karty" i
konieczności zamknięcia jednej. Nie zgadłem której.
Tydzien temu wysłałem 2 pytania - widać je ale bez odpowiedzi. Wcześniej
(już w cloud) odpowiadali.
Teraz wysłać z załącznikiem się nie dało, a przynajmniej tego nie widać.
 Za to w dokumentach wyciągi, których już nie potrzebuję i nie mogę
skasować, jak w starym interfejsie (jedyny plus - wywalili z kilku
poprzednich lat).
 Hasło do infolinii stało się nieprawidłowe. Konsultatnt nie wie czemu,
nie ma podglądu do całości (to akurat dobrze). Proponowano, że wykonają
dyspozycję/zmienią je bez tego... To po co hasło? Bo z wyj. peselu to
resztę danych o które pytali może znać każdy. Te 5 cyferek przy odrobinie
niegodziwości też.
etc., etc., etc...

Jest gdzieś oficjalna instrukcja jak z tego korzystać?

Rozmawiałem przypadkiem z CA, zahaczyłem o interfejs - podobno z tego
powodu przenosili się już do nich z Getinu i Idei.

Arek

Data: 2016-03-07 13:40:14
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Idea Cloud - zrywanie lokaty.

"Konfabulator Konfabulatorski" 60f4727c-c7e6-4aaf-b95d-3e3b10a1c169@googlegroups.com

: wszystkie twory Leszka Cz. znikną z rynku.

Ja jestem zadowolony ze współpracy z produktami ;) LCz.
[LCz ma zbyt miękkie serce do pracowników, ale poza tym
IMO jest zdecydowanie OK w jego bankach]

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-03-07 14:21:45
Autor: radekp@konto.pl
Idea Cloud - zrywanie lokaty.
Mon, 7 Mar 2016 13:40:14 +0100, w <nbjsrh$djh$1@node1.news.atman.pl>, "Eneuel
Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał(-a):

Ja jestem zadowolony ze współpracy z produktami ;) LCz.
[LCz ma zbyt miękkie serce do pracowników, ale poza tym
IMO jest zdecydowanie OK w jego bankach]

Jeszcze nigdy z jego banku nie dostałem odpowiedzi na temat.
Pyt: "Dlaczego karty nie mogę powiązać z Paypalem"
Odp: "Proszę sprawdzić PIN"

Pyt: "Dlaczego transakcja została odrzucona, dostałem odmowę przy terminalu"
Odp: "Transakcja została zaakceptowana, jeżeli pojawi się na wyciągu, proszę
złożyć reklamację"
Transakcja oczywiście zaksięgowana nie została.

Data: 2016-03-07 15:30:43
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Idea Cloud - zrywanie lokaty.

<radekp@konto.pl> kvvqdbl8k1e6khrl06v0kt915fcp64dp1r@4ax.com

[...]

Pisałem o miękkim sercu. IMO LCz ma cierpliwość do zestresowanych
workerów. W gadkach mocni nie są owo workerzy, ale IMO banki LCz
nie kradną, nie rabują, nie oszukują itd.

-=-

Zauważ proszę, że BZWBKKBSg też daje absurdalne odpowiedzi:

   http://leszekc.w.tkb.pl/800400/wyciagi/16836i.png

i zauważ, że ta sprawa (prosta, choć gmatwana przez bank
wielokrotnie) nie jest rozwiązana mimo upływu wielu lat.

   http://leszekc.w.tkb.pl/800400/wyciagi/wyciagi.htm

Z Getin miałem problemy, które bank rozwiązał w sposób zdecydowanie
dla mnie korzystny, choć nie każda ;) odpowiedź banku była rozsądna.
pod względem komunikatywności banki LCz wygrywają z BZWBKKBSg.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-03-05 12:52:18
Autor: Mefisto
Idea Cloud - zrywanie lokaty.
W dniu 2016-03-02 o 14:31, Konfabulator Konfabulatorski pisze:
[...]

Dzwoniłem dwa razy (fakt, że rano - między 8 a 9) i wszystko było załatwione w ciągu 5min. Mówiłem tylko że zwrot na rachunek z którego przyszła kasa, podyktowano mi nr dla sprawdzenia i tyle. Lokaty stały się nieodnawialnymi. Tak więc dla kogoś kto pamięta o terminach i lokuje kasę świadomie na najlepszy procent to mały problem.

Data: 2016-03-07 10:11:43
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Idea Cloud - zrywanie lokaty.

"Mefisto" nbeh6g$lr0$1@node2.news.atman.pl

[...]

Ale tu raczej nikt nie pamięta o wacikowych 10 tałzenach.
Tu trzeba przypomnienia m@ilem bądź SMSem jakieś ;) 2 dni
przed zapadką.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-03-07 13:37:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Idea Cloud - zrywanie lokaty.

"Eneuel Leszek Ciszewski" nbjgq6$19u$1@node1.news.atman.pl

Ale tu raczej nikt nie pamięta o wacikowych 10 tałzenach.
Tu trzeba przypomnienia m@ilem bądź SMSem jakieś ;) 2 dni
przed zapadką.

Uderzyłem pięścią w stół -- odezwały się nożyce chirurgiczne. :)
[potrzebne do szycia urazu powstałego w wyniku tego uderzenia?]

Albo jak kto woli -- zadzwoniłA Idea i poinformowaŁ mnie o kończącej
się (03 marca br.) lokacie. Jak to mówią -- lepiej późno, niż wcale. ;)

Forsa od 3 bm. optymalnie ;) gnije w chlewie...

Przy okazji ;) zaproponował strukturyzowanie...
Oczywiście odmówiłem, tłumacząc się stanowiskiem Grupy?
Odmówiłem -- tyle wystarczyło... Domyślił się przyczyny...

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Postscriptum: Parcie na szkło sprawia, że wypowiem się w sprawie opon.
              [zima kończy się -- czas na zmianę?] Bestia Obamy to koszt
około miliona dolarów USA. Obecnie to ze 4 mln pln, ale przed laty, zanim
Tusk rządził, dolary w Polsce były dwakroć tańsze niż teraz. Narciarskie
BMW (bierny, mierny, ale wierny?) Andrzeja Dudy (znanego na całym świecie
narciarza z Polski) kosztowało 2 miliony plnów. Bestia nie tylko nie boi
się przebicia opon, ale ponoć nawet ostrzału artyleryjskiego i chemicznego
ataku... No, ale co prezydent, to nie narciarz, choćby i sympatyczny,
słynny na świat cały... Prezydent Sygma na pewno ma porządny samochód. :)

Przy okazji zauważę, że narciarz otrzymał to BMW po kimś znacznie grubszym. ;)
Grubszym, ale czy mądrzejszym? 12V [woltów?] pod maską -- czad na całego!!!
Ale opony z (przepraszam) guana...

Nie o to chodzi, aby samochód rozpędzić (można rozpędzić kamień -- zrzucając
go z wysokiej skarpy) ale o to, by zatrzymać go, prowadzić go wg swoich myśli,
kierować nim, panować nad nim itd...

Każdy zdrowy na umyśle jeździec wie o tym, że ważne jest zawieszenie, ważne
są hamulce i ważne są opony -- nie tylko sam silnik. :)

ZUS ponadto wie, że warto mieć samochód z napędem na obie osie -- i takie
samochody ZUS kupuje. [za nasze pieniądze, drwiąc z nas przy okazji!]

Opony warto zmieniać co jakiś czas -- nie warto brać ze mnie przykładu. ;)

I warto zauważyć, że opony mają swoje parametry wytrzymałościowe takie jak
szybkość maksymalna i nośność. Opancerzony samochód (ważący niemal 4 tony)
i jeżdżący zazwyczaj z dużą szybkością (dla TV -- 160 km/h, czyli de facto
nie mniejszą niż 220 km/h) wymaga opon nowych, mocnych/wytrzymałych,
niepoobijanych/nieuszkodzonych...

Tusk to prymitywny chałturnik. :) Widać to wyraźnie choćby na przykładzie tego
BMW. Oderwany od pługa granatem, podniecający się owym V12... Pancerzem... Itd...

Ja na zaguzowanej oponie nie wyjechałbym w podróż zbyt chętnie. :)
(takie decyzje mam za sobą -- rezygnowałem z jazdy)
Natomiast na oponach z gwoździami przejechałem świadomie tysiące kilometrów.
(zanim wyjąłem te gwoździe; opony po naprawie służyły przez kolejne tysiące km)

Co do opon (; super hiper ;) itd... Hm...

  http://i1.wp.com/opony24.warszawa.pl/wp-content/uploads/2014/07/pax-system2.png?w=750

To standardowe opony. :)

Swego czasu sam zastanawiałem się nad wyborem takich.
Sam zastanawiałem się -- a ja przeca nie jestem żadnym znanym narciarzem. :)
Słynny narciarz raczej mógłby sięgnąć po niezwykłe opony.
Te niezwykłe opony mogą funkcjonować nieźle nawet/także po przestrzeleniu na wylot. :)

No właśnie... Czas na zmianę opon... nie dość, że muszę kupić parkę (choć jeszcze druty
na zewnątrz nie wystają wyraźnie) to na dodatek muszę chyba wyjąć wbity wkręt z jednej
opony... Ale jeśli wyjmę ten wkręt -- oponę trzeba będzie załatać...

Zaliczyłem niejeden gwóźdź w oponie. I raczej nie spieszyłem się
z naprawianiem takiej opony. Zagwożdżona trzyma się nieźle... ;)

Najgorsze dla opony chyba nie są dziury widoczne gołym okiem (choćby
wśród bąbelków uchodzącego powietrza) ale wewnętrzne uszkodzenia
i po prostu zwykłe zużycie/wyekspoloatowanie. :)

Wewnętrzne uszkodzenia wykrywa rentgen -- ale czy biegły sądowy w Polsce
uznaje takie coś, jak rentgen?! Rentgen do opon ma chyba każdy warsztat
zajmujący się ,,bieżnikowaniem''. Żaden to koszt w czasach obecnych...

Uszkodzenie wewnętrzne (metalowego kordu) opony jest jak uszkodzenie dysku
w kręgosłupie, ale dysk w kręgosłupie nie ma kordu metalowego, więc pękanie
włókniny (odpowiednika metalowego kordu) widać dopiero na wyniku badania
przeprowadzonego rezonansem magnetycznym.

Tu widać przewagę mądrości nad prymitywizmem mentalnych dzieci Wissarionowicza.

Na miejscu narciarza dziękowałbym Bogu za prezent. 5 minut spóźnienia,
ale jaki efekt propagandowy!!! Popatrzcie ludziska, na jakim guanie :)
muszę pracować?! Jakie guano objąłem po swym poprzedniku... Wierzajcie ;)
mi -- takie guano mam dookoła siebie... Muszę to wszystko naprawiać!!!
Muszę posprzątać, powymieniać...

Kierowcy IMO należna jest nagroda. :)
Musi być desperatem, skoro jeździ takimi samochodami.
(podobnie jak i jego koledzy z pracy)
Ale gdzie ma (mają) szukać lepszej (bezpieczniejszej) pracy?

Idea Cloud - zrywanie lokaty.