Idea Cloud - zrywanie lokaty.

Data: 2016-03-02 14:48:20
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Idea Cloud - zrywanie lokaty.

"Konfabulator Konfabulatorski" 17c148a4-b569-4798-8efc-1e63c2fca86b@googlegroups.com

: Kończy mi się lokata w Idei, a nie mam zamiaru tam dzwonić, ani do nich chodzić.
: I jakiś misio mi wkleił odpowiedź nr 342 o treści, że po tym jak lokata się odnowi,
: należy kliknąć zerwij i wtedy pojawi się opcja wpisania numeru rachunku do zwrotu
: środków lub będzie możliwość przenieść te środki na inną dostępną lokatę. Czy ktoś
: to w praktyce przerabiał

Ja -- przed dwiema godzinami.

: i rzeczywiście tak to działa?!?!

Podobnie -- zanim zerwałem, długo namęczyłem się ichniejszą jakością obsługi.
Mogę powiedzieć jakoś tak -- pracuje poprawnie masa bzdur, lecz to, co jest
ważne, pracuje bardzo źle.

Zerwałem lokatę i podałem optymalny numer konta. Za jakiś czas sprawdzę,
czy do chlewa wpłynęło ponad 1080 plnów...

70 pln od Agory dostałem bardzo dawno...
Chyba przy okazji dostałem 7 dych za kogoś innego, ale ten ktoś
(mimo upomnień) nie zgłosił się do mnie po szmal... Może tym kimś
jesteś Ty?...

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-03-02 07:29:50
Autor: Konfabulator Konfabulatorski
Idea Cloud - zrywanie lokaty.
To nie ja, ale chętnie 70 przyjmę, jak nie masz komu przelać... ;)

Dobra, zerwałeś i podałeś numer konta. Ale czy była też możliwość w trakcie zrywania przeniesienia środków na nową jakąś lokatę? Czy tylko numer konta i do widzenia?

Data: 2016-03-02 17:26:50
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Idea Cloud - zrywanie lokaty.

"Konfabulator Konfabulatorski" 360b7f7e-c415-4598-8f86-1de0dcad8ec2@googlegroups.com

[...]

Tego nie widziałem.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-03-02 11:10:23
Autor: Konfabulator Konfabulatorski
Idea Cloud - zrywanie lokaty.
Dziękuję, myślę że to cenne informacje, bo to oznacza, że nie muszę tam dzwonić (nigdy nie trwało to krócej niż 30 minut), ani jechać.

Data: 2016-03-02 21:42:23
Autor: kto_masz
Idea Cloud - zrywanie lokaty.
....po prostu w dniu zakończenia lokaty najlepiej wstać 5 minut wcześniej i z samego rana automatycznie odnowione lokaty pozrywać.

Data: 2016-03-03 11:28:08
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Idea Cloud - zrywanie lokaty.

"kto_masz" 56d75028$0$652$65785112@news.neostrada.pl

...po prostu w dniu zakończenia lokaty najlepiej wstać 5 minut

[znów literówka... ależ oni nieuważni... niby tylko jedno zero...]

IMO 50 minut to jednak za mało na zerwanie -- tak dobrze_inaczej pracuje ten interfejs.

wcześniej i z samego rana automatycznie odnowione lokaty pozrywać.

Zacząłem zrywanie po południu, skończyłem po około 2 godzinach,
ale i tak doszło do chlewa wczoraj.

    10080,78 PLN   do tego wcześniejsze wisienki a Agory (chyba 75 pln)

    75+80,78 <-- zysk z tentałzen@3miesiące  400*(75+80,78)/10000=6,2312%

IMO nieźle, choć apetyt rośnie w miarę karmienia...
Niepostrzeżenie karmimy tak Fiskusa, który karmi
ubogiego_inaczej -- ZUS, dzięki czemu tenże ZUS
może nami pomiatać...

-=-

I chyba teraz jednak zajrzę kolejny raz do EB -- aby
wlać tam zawartość chlewa optymalnego...

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-03-04 05:23:52
Autor: Konfabulator Konfabulatorski
Idea Cloud - zrywanie lokaty.
I miało być tak pięknie... Kliknąłem Zrywam, potem Przenieś środki na nową lokatę, wybrałem lokatę i zatwierdziłem to wszystko smsami i co? I (w)ujów sto. Potworzyły się jakieś nieopłacone wnioski o lokaty i nic poza tym. I nic też się z tym od paru ładnych godzin nie dzieje. Może naprawdę będzie lepiej jak te wszystkie twory Leszka Cz. znikną z rynku.

Data: 2016-03-04 14:34:22
Autor: J.F.
Idea Cloud - zrywanie lokaty.
Użytkownik "Konfabulator Konfabulatorski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:60f4727c-c7e6-4aaf-b95d-3e3b10a1c169@googlegroups.com...
[...]

Ojtam ojtam - dzien sie jeszcze nie skonczyl.

J.

Data: 2016-03-04 08:12:59
Autor: Konfabulator Konfabulatorski
Idea Cloud - zrywanie lokaty.
Miałeś rację. Oczywiście czystym przypadkiem, jak napisałem żale, to nagle po paru minutach wnioski się przetworzyły. Oczywiście liczę, że to naprawdę przypadek, a nie że to się robi jakąś wajchą, jak w internecie zaczyna ktoś narzekać... :)

Data: 2016-03-05 12:15:45
Autor: J.F.
Idea Cloud - zrywanie lokaty.
Dnia Fri, 4 Mar 2016 08:12:59 -0800 (PST), Konfabulator
Konfabulatorski napisał(a):
[...]

Zebys to jeszcze likwidowal ze zwrotem do innego banku, albo nawet na
konto idealne, to mialbyss podstawy do narzekan, a tak, skoro i tak
robisz z tego nastepna lokate - co to za roznica czy zmieni sie zaraz,
czy za pare godzin ? No niechby chociaz byla godzina 23:00:-)

O ile pamietam to czasy w Idei sa faktycznie dosc dlugie ... dziwne,
czy trafiles np w przetwarzanie sesji Elixiru ?

J.

Data: 2016-03-05 20:06:04
Autor: Arek
Idea Cloud - zrywanie lokaty.
Użytkownik "Konfabulator Konfabulatorski" <konfabulator@10g.pl> napisał w wiadomości news:eb4e6b75-ad54-4cda-ba1f-892dc1d74cddgooglegroups.com...
[...]

Gorzej gdybyś trafił np. ok. 21:55. nie wiem czy z powodu przełożenia
realizacji na dzień następny zleceń po 22 (nawet nie  wiem czy to u nich
obowiązuje?). Wtedy dzieją się cuda.
Mam zamiar zwinąć się od nich - tam akceptuje się pomysły chorych umysłowo
designerów i "managerów". I nie tylko, przykład:

Lokata MIKOŁAJKOWA: 2,80% 5 miesięcy, numer DP\15A0OCL2
...00,00  PLN
Kończąca się: 14.05.2016
Ostatnio   03.03 Opłacenie lokaty

Jakim cudem mogła 3 marca być jakaś operacja skoro opłacenie lokaty
musiało być 14.12.2015? Nie było też żadnych innych operacji.
O innych wybrykach nie wspomnę, robię listę, dostaną na pożegnanie.

Arek

Data: 2016-03-06 01:26:56
Autor: J.F.
Idea Cloud - zrywanie lokaty.
Dnia Sat, 5 Mar 2016 20:06:04 +0100, Arek napisał(a):
[...]

Tez mam 03.03.

Hm ... czy to nie data migracji do Cloud ?

J.

Data: 2016-03-11 22:03:10
Autor: Arek
Idea Cloud - zrywanie lokaty.
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:1ijv0ykbhzany.ocyao5ii1pxt.dlg40tude.net...
[...]

Może jakowyś "upgrade" systemu wówczas nastąpił?
Mnie zmigrowało wcześniej. Chyba przed 13 lutego.

 Ostatnio: informacja, ze dokument do wglądu/pobrania. Klik i "nastąpił
nieoczekiwany błąd" i wylogowanie - licznik odlicza kilka sekund jak
przed wybuchem.
Wyciąg, który o ile pamiętam wygenerowałem, pobrałem i skasowałem
prwie tydzień temu.
 Próba usunięcia wszystkich gadżetów z "toolboxa" kończy się...
wrzuceniem wszsytkich tych śmieci na ekran. Jeden trzeba chyba zostawić.
Ze "sliderem" i bzdetami poniżej w ogóle nic się nie da zrobić?
 Zdarza się przycisk "Powrót", czasem strzałka, czsem X - bałagan. Nie
powinno się dać wrócić "backiem" przeglądarki, a można.
 Odpalenie wirtualnego oddziału (już wiem co to za cyferka przy ikonie
- infolinia po 2 minutach wydukała, że długość kolejki) i próba jego
opuszczenia kończy się informacją o "logowaniu z innej karty" i
konieczności zamknięcia jednej. Nie zgadłem której.
Tydzien temu wysłałem 2 pytania - widać je ale bez odpowiedzi. Wcześniej
(już w cloud) odpowiadali.
Teraz wysłać z załącznikiem się nie dało, a przynajmniej tego nie widać.
 Za to w dokumentach wyciągi, których już nie potrzebuję i nie mogę
skasować, jak w starym interfejsie (jedyny plus - wywalili z kilku
poprzednich lat).
 Hasło do infolinii stało się nieprawidłowe. Konsultatnt nie wie czemu,
nie ma podglądu do całości (to akurat dobrze). Proponowano, że wykonają
dyspozycję/zmienią je bez tego... To po co hasło? Bo z wyj. peselu to
resztę danych o które pytali może znać każdy. Te 5 cyferek przy odrobinie
niegodziwości też.
etc., etc., etc...

Jest gdzieś oficjalna instrukcja jak z tego korzystać?

Rozmawiałem przypadkiem z CA, zahaczyłem o interfejs - podobno z tego
powodu przenosili się już do nich z Getinu i Idei.

Arek

Data: 2016-03-07 13:40:14
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Idea Cloud - zrywanie lokaty.

"Konfabulator Konfabulatorski" 60f4727c-c7e6-4aaf-b95d-3e3b10a1c169@googlegroups.com

: wszystkie twory Leszka Cz. znikną z rynku.

Ja jestem zadowolony ze współpracy z produktami ;) LCz.
[LCz ma zbyt miękkie serce do pracowników, ale poza tym
IMO jest zdecydowanie OK w jego bankach]

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-03-07 14:21:45
Autor: radekp@konto.pl
Idea Cloud - zrywanie lokaty.
Mon, 7 Mar 2016 13:40:14 +0100, w <nbjsrh$djh$1@node1.news.atman.pl>, "Eneuel
Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał(-a):

Ja jestem zadowolony ze współpracy z produktami ;) LCz.
[LCz ma zbyt miękkie serce do pracowników, ale poza tym
IMO jest zdecydowanie OK w jego bankach]

Jeszcze nigdy z jego banku nie dostałem odpowiedzi na temat.
Pyt: "Dlaczego karty nie mogę powiązać z Paypalem"
Odp: "Proszę sprawdzić PIN"

Pyt: "Dlaczego transakcja została odrzucona, dostałem odmowę przy terminalu"
Odp: "Transakcja została zaakceptowana, jeżeli pojawi się na wyciągu, proszę
złożyć reklamację"
Transakcja oczywiście zaksięgowana nie została.

Data: 2016-03-07 15:30:43
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Idea Cloud - zrywanie lokaty.

<radekp@konto.pl> kvvqdbl8k1e6khrl06v0kt915fcp64dp1r@4ax.com

[...]

Pisałem o miękkim sercu. IMO LCz ma cierpliwość do zestresowanych
workerów. W gadkach mocni nie są owo workerzy, ale IMO banki LCz
nie kradną, nie rabują, nie oszukują itd.

-=-

Zauważ proszę, że BZWBKKBSg też daje absurdalne odpowiedzi:

   http://leszekc.w.tkb.pl/800400/wyciagi/16836i.png

i zauważ, że ta sprawa (prosta, choć gmatwana przez bank
wielokrotnie) nie jest rozwiązana mimo upływu wielu lat.

   http://leszekc.w.tkb.pl/800400/wyciagi/wyciagi.htm

Z Getin miałem problemy, które bank rozwiązał w sposób zdecydowanie
dla mnie korzystny, choć nie każda ;) odpowiedź banku była rozsądna.
pod względem komunikatywności banki LCz wygrywają z BZWBKKBSg.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Idea Cloud - zrywanie lokaty.