Idea Dżucze

Data: 2013-10-23 22:35:44
Autor: Towarzysz Gnój
Idea Dżucze
Wielki Wódz powiedział: "Ideologia Juche w kilku słowach oznacza, że twórcami
rewolucji są ludzkie masy."
Więcej na temat idei Dżucze znajdziecie tu:
http://www.krld.pl/krld/juche

Data: 2013-10-23 23:17:10
Autor: Towarzysz Gnój
Idea Dżucze

Nie mylić z towarzyszem Duce..

Data: 2013-10-24 19:07:12
Autor: zdumiony
Idea Dżucze
[...]

Agitator partyjny agituje chłopstwo jaki to komunizm wspaniały i w ogóle, Jeden chłop pyta - czy komunizm to wymyślili naukowcy czy prości ludzie?
na to agitator: oczywiście prości ludzie, masy ludowe
chłop do siebie: wiedziałem, naukowcy to by najpierw na szczurach przetestowali

Data: 2013-10-24 21:04:11
Autor: Towarzysz Gnój
Idea Dżucze

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości
> [...]
| na to agitator: oczywiście prości ludzie, masy ludowe
| chłop do siebie: wiedziałem, naukowcy to by najpierw na szczurach

 Dlaczego na szczurach, skoro można testować od razu na ludziach.

Buuu-ha-ha!

Idea Dżucze