Idea - Lokata Idealna Plus

Data: 2012-11-07 15:49:13
Autor: lery.IT
Idea - Lokata Idealna Plus
Jak się spodziewałem, Idea próbuje zrolować sobie promocyne lokaty 9% i 10%, więc wprowadza nowy produkt, tzw. 'polisolokatę deluxe' z gwarancją BFG, w czym jest sedno?
-kapitał gwarantowany przez BFG
-odsetki gwarantowane przez TU

Dzisiejsza propozycja to 7% czyli 5,67% na czysto jak to określił konsultant. Brak innych opłat. Po przejrzeniu netu okazuje się że jeszcze kilka tygodni temu propozowali 7.5%.

Do poczytania:
http://samcik.blox.pl/2012/09/Atrakcja-jakiej-dawno-nie-bylo-Na-tej-lokacie..html
http://www.drogadowlasnegom.pl/2012/10/idea-bank-lokata-idealna-plus-75-na-12.html

podobno lokata dla wybrańców na lokaty które się kończą w IB, ale na moje pytanie o nowe środki, bez problemu przysłali wniosek do opłacenia na wskazane kwoty.

Data: 2012-11-08 01:03:28
Autor: RobertS
Idea - Lokata Idealna Plus

[...]

w GNB (dokładnie OpenLife lub GetinŻycie) również poliso-lokatę na 7% (5,67% netto) założysz, na 12 m-cy oczywiście, ale można również na 6 m-cy lub dłuższe niż 12 m-cy okresy ("oprocentowanie" jest niższe)

oferta nie jest dostępna na stronie internetowej, jest kierowana przez doradców z CC do tzw. stałych klientów, ale założyć może każdy ;-)

RobertS

Idea - Lokata Idealna Plus