Idea, Walentynkowa 2,75

Data: 2016-02-15 14:40:02
Autor: miumiu
Idea, Walentynkowa 2,75

Niech się "walą" z taką lokatą.

Dlatego nie założę tam więcej żadnej lokaty, chyba że będzie na 5%. Bo nie mam ochoty się kopać z koniem, aby mi oddali w cywilizowany sposób pieniądze z mojej lokaty.

Pzdr

Data: 2016-02-15 14:44:26
Autor: J.F.
Idea, Walentynkowa 2,75
Użytkownik "miumiu"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:n9skfq$aam$1@node1.news.atman.pl...
Niech się "walą" z taką lokatą.
Dlatego nie założę tam więcej żadnej lokaty, chyba że będzie na 5%. Bo nie mam ochoty się kopać z koniem, aby mi oddali w cywilizowany sposób pieniądze z mojej lokaty.

Mnie tam oddawali w sposob jak najbardziej cywylizowany.

Tylko ... jak to w sasiednim poscie - domyslnie lokaty sie przedluzaja na 0.1%, no ale coz - promocja, musi czemus sluzyc :-)

J.

Data: 2016-02-15 17:00:26
Autor: Budzik
Idea, Walentynkowa 2,75

Tylko ... jak to w sasiednim poscie - domyslnie lokaty sie przedluzaja na 0.1%, no ale coz - promocja, musi czemus sluzyc :-)

Zrozumiałbym jakby sie przedłużała na powiedzmy 1%.
Ale te 0,1... Cóz... jak sie nie szanuje klientów, to potem trzeba nowych szukać...

Data: 2016-02-15 18:34:28
Autor: J.F.
Idea, Walentynkowa 2,75
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA5AFB66341FB5budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
[...]

No coz - jedni przyjda i zostana, inni zapomna czyli tez zostana,
a moze wcale im tak bardzo na tych klientach nie zalezy :-)

A konkurencja co oferuje ? Konto nieoprocentowane, albo oszczednosciowe oprocentowane na 0.4% ?

J.

Data: 2016-02-15 18:54:53
Autor: wiatrak
Idea, Walentynkowa 2,75

Zrozumiałbym jakby sie przedłużała na powiedzmy 1%.
Ale te 0,1... Cóz... jak sie nie szanuje klientów, to potem trzeba nowych
szukać...

Dlatego też mam u nich obecnie 0,00 zł. Ale będą niedługo dawać więcej niż 2,75. Widzę , ze zaczyna brakować kasy bo idą też powoli do góry te ich "powery" i "Nr-y 1"

Idea, Walentynkowa 2,75