Idea Zawrotna 2.50% 3M

Data: 2019-10-18 10:20:59
Autor: WAM
Idea Zawrotna 2.50% 3M
https://www.ideabank.pl/ideabank2/doc/Regulamin_zawrotna_250_3M.pdf
wprowadzony 17 października 2019

W mailu potwierdzającym znajduje się załącznik o nazwie "(...) Lokata Zawrotna 2,40%.pdf"

A w treści pdf regulamin wprowadzony 22 lutego 2018 - oprocentowanie
2.50 %

:D WAM
--
www.nawakacje.pl ?
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

Data: 2019-10-18 12:35:47
Autor: J.F.
Idea Zawrotna 2.50% 3M
Użytkownik "WAM"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5btiqe17vk0cb21bq0ansv99a1mddn8ib4@4ax.com...
https://www.ideabank.pl/ideabank2/doc/Regulamin_zawrotna_250_3M.pdf
wprowadzony 17 października 2019

Ale czy to jest regulamin to zalozonej lokaty ?

W mailu potwierdzającym znajduje się załącznik o nazwie
"(...) Lokata Zawrotna 2,40%.pdf"

A w treści pdf regulamin wprowadzony 22 lutego 2018 - oprocentowanie
2.50 %

A ja jeszcze dodam, ze oprocentowanie tych lokat w Idei zalezalo od tego, do ktorego banku przelewasz.
Wiec moze mieli kilka regulaminow, albo podstawiali i generowali na biezaco.

A teraz ... czyzby sie sami pogubili, czy juz pozwalniali informatykow ? :-)

J.

Data: 2019-10-18 13:13:54
Autor: WAM
Idea Zawrotna 2.50% 3M
On Fri, 18 Oct 2019 12:35:47 +0200, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Tak, ten link pojawia sie w komunikacie o robionym przelewie.

A ja jeszcze dodam, ze oprocentowanie tych lokat w Idei zalezalo od tego, do ktorego banku przelewasz.
o!

A teraz ... czyzby sie sami pogubili, czy juz pozwalniali informatykow ? :-)
Pogubili się rok temu skoro regulamin z 2018 dołączają :)

WAM