Idea: antyinflacyjna II

Data: 2011-06-22 22:09:48
Idea: antyinflacyjna II
Oprocentowanie: GUSowska inflacja za ostatni miesiąc + 0,7% 3M (ewentualnie +
1% na 12 M).

:(

Data: 2011-06-22 22:16:40
Idea: antyinflacyjna II
  <assembea.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Oprocentowanie: GUSowska inflacja za ostatni miesiąc + 0,7% 3M (ewentualnie +
1% na 12 M).

Zakładanie na rok to działanie pozbawione całkowicie sensu (Belka), lepiej
wyjdzie "niezmienna" w GOL.

Data: 2011-06-23 05:21:44
Autor: Bogdan
Idea: antyinflacyjna II
Pormocja bo to jest przeceż promocja do 22 czerwca 2011.
Nie wiem jak mam zakręcić w czasie nazad bo dzisiaj jest 23 czerwca 2011.
okazuje się że z promocji mogą skorzystać tylko Ci z Państwa którzy
potrafią wykonywać piruety w czasie, albo zatzrymali sie w rozwoju.
Ja natomiast uznaję że oferujący IdeaBank ma rację .
W związku z tym że zawsze kazdemu przyznaję rację
przyznaję IdeaBankowie wieczystą rację.

Data: 2011-06-22 23:38:26
Autor: michalp
Idea: antyinflacyjna II
On 23 Cze, 05:21, "Bogdan" <we...@poczta.onet.pl> wrote:
Pormocja bo to jest przece promocja do 22 czerwca 2011.
Nie wiem jak mam zakr ci w czasie nazad bo dzisiaj jest 23 czerwca 2011.
okazuje si e z promocji mog skorzysta tylko Ci z Pa stwa kt rzy
potrafi wykonywa piruety w czasie, albo zatzrymali sie w rozwoju.
Ja natomiast uznaj e oferuj cy IdeaBank ma racj .
W zwi zku z tym e zawsze kazdemu przyznaj racj
przyznaj IdeaBankowie wieczyst racj .

Ale o co chodzi? Po co zakładasz na rok? To jest lokata trzymiesięczna
de facto, zawsze możesz się wycofać. Na razie orpocentowanie w lipcu
jeszcze wzrośnie...

Michał

Idea: antyinflacyjna II