Idea bank- debilny bank

Data: 2012-04-28 16:08:12
Autor: Konfabulator
Idea bank- debilny bank
Ze źródła udało mi się dowiedzieć, iż jedynym problemem weryfikacji jest tu "os.".

Algorytm wcale nie jest głupi, z danych w bazie wybierany jest ciąg imię, nazwisko, adres, numer domu plus mieszkania, kod pocztowy, miasto, odrxucane są z ciągu wtrącenia, ale tylko te ściśle zaprogramowane, czyli "ul.", "ulica", "al." itp. Według źródła nikt nie zaprogramował rozpoznawania skrótu "os.". Czyli, jeśli w danych był "os.", a przelewie "os." nie było to system uznał adres za niezgodny.

Poprawki nie oczekuj w najbliższym czasie i spróbuj wysłać z jakiegoś banku dodającego "os." lub poproś o zmianę danych w idei na bez "os.".

Data: 2012-04-28 18:17:28
Autor: maruda
Idea bank- debilny bank
W dniu 2012-04-28 18:08,  Konfabulator pisze:

Według źródła nikt nie zaprogramował rozpoznawania
skrótu "os.".

Więc " nikt" nie powinien dostać kasy za ten soft. Proste.

--
Dziękuję. Pozdrawiam           Ten Maruda

Data: 2012-04-28 16:36:23
Autor: Konfabulator
Idea bank- debilny bank
maruda <maruda@null.com> napisał(a):
W dniu 2012-04-28 18:08,  Konfabulator pisze:

Według źródła nikt nie zaprogramował rozpoznawania
> skrótu "os.".

Więc " nikt" nie powinien dostać kasy za ten soft. Proste.

Pracodawca na stworzenie backendu, frontendu oraz połączenia tego z systemem Noble postanowił wydać nie więcej niż 40.000 netto. Czego więc oczekiwać? Ostatnia awaria systemu wnioskowego KK trwała bagatela 5 miesięcy i wszyscy to mieli gdzieś...

Data: 2012-04-28 18:48:33
Autor: wiatrak
Idea bank- debilny bank

Użytkownik " Konfabulator" <wandotroll1.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jnh4lc$e82$1inews.gazeta.pl...
Poprawki nie oczekuj w najbliższym czasie i spróbuj wysłać z jakiegoś banku dodającego "os." lub
poproś o zmianę danych w idei na bez "os.".

Okazało się, ze mogą zmienic mój adres w bazie danych, ale tylko na podstawie
przesłanego skanu dowodu osobistego. Wpiszą mi  adres tak jak w dowodzie.
A w dowodzie mam:

Osiedle Centrum B  20 m 15

Problem w tym , że ŻADEN z banków nie wysyła mojego adresu se słowem "Osiedle",
Ubaw po pachy :))

Data: 2012-04-28 16:54:54
Autor: Konfabulator
Idea bank- debilny bank
wiatrak <wiatrak@yahoo.pl> napisał(a):

> [...]

Osiedle Centrum B  20 m 15

Problem w tym , że ŻADEN z banków nie wysyła mojego adresu se słowem "Osiedle",

Więc pozostaje wypowiedzieć umowę i zawrzeć jeszcze raz nie podając w nazwie osy :-) Idiotyczne, ale możliwe. Jak możesz to idź do oddziału i spytaj czy mają formularz zmiany danych i może w ten sposób się uda, tak jakbyś z os. przeprowadził się na ulicę...

Data: 2012-04-28 19:02:04
Autor: wiatrak
Idea bank- debilny bank
[...]

Wiesz co, mam ich w d..... Kasa poleci na 6,5 do KB , a następna do Optimy.  Nie po to zakładam lokaty przez internet, zeby biegać po ich oddziałach, bo mają debilny system. Ch im w d

Data: 2012-04-28 20:07:43
Autor: xbartx
Idea bank- debilny bank

Dokładnie. Tak jak już napisałem szkoda zdrowia i czasu :)

--
xbartx

Data: 2012-04-29 14:43:57
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Idea bank- debilny bank

"wiatrak" jnh7qe$5lh$1@node2.news.atman.pl

Wiesz co, mam ich w d..... Kasa poleci na 6,5 do KB ,
a następna do Optimy.  Nie po to zakładam lokaty przez
internet, zeby biegać po ich oddziałach, bo mają debilny
system. Ch im w d

[ch im w d -- już wiem, skąd bierze się chiwd/hiwd]

Na czym KB daje 6.5%? I ile daje Optima?

Data: 2012-04-30 20:26:36
Autor: wiatrak
Idea bank- debilny bank
[...]

Dziś zadzwonił konsultant z Idei. Ponieważ konczą mi sie za tydzień jakieś lokatki,to zaproponował ich przedłużenie na 6,25 %. Posłałem go na drzewo, bo jak chciałem w piątek założyć lokatę na 6,5%, to mi nie przyjęli kasy.
Wytłumaczyłem mu oczywiście dlaczego ma spadać na drzewo. Przyjął do wiadomości.

Data: 2012-05-03 07:16:25
Autor: FiFi
Idea bank- debilny bank
Wytłumaczyłem mu oczywiście dlaczego ma spadać na drzewo. Przyjął do wiadomości.

A mogl zabic ;)

FiFi

Data: 2012-05-03 07:13:17
Autor: FiFi
Idea bank- debilny bank

[...]

A nie prosciej olac taki bank? :)
Ja tam kiedys zakladalem jakies lokaty, jak mi sie pokonczą to spojrze na nowe warunki i moze zaloze nowe. Ale jak "system" mnie odrzuci to moja noga juz tam wiecej nie postanie :) A jak znowu jakis koles bedzie do mnie dzwonil i nagabywal na lokaty to zasune takim argumentem ze zaniemowi :)

FiFi

Data: 2012-05-03 16:26:12
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Idea bank- debilny bank

"FiFi" jnt4b9$3ks$1@inews.gazeta.pl

A nie prosciej olac taki bank? :)
Ja tam kiedys zakladalem jakies lokaty, jak mi sie pokonczą to spojrze na nowe warunki i moze zaloze nowe. Ale jak "system" mnie odrzuci to moja noga

Chyba kursor...