Idea bank - o lokatach

Data: 2011-07-03 21:10:05
Autor:
Idea bank - o lokatach
Pytanie dotyczy Idea Banku, ale pewnie można je postawić odnośnie pozostałych
klonów Czarneckiego... Czy przechodzi zasilenie jednej lokaty za pomocą dwóch
różnych przelewów, wysłanych z dwóch różnych kont (będących własnością tego
samego właściciela of kors)? Jutro ostatni dzień ważności moich wniosków o
lokatę antyinflacyjną I - nie mogą przecież się zmarnować... ;-)

Data: 2011-07-03 23:25:52
Autor: osa
Idea bank - o lokatach
W dniu 2011-07-03 23:10, assembea.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:
[...]

A nie prościej wysłać pierwszą sesją brakującą cześć z banku A do banku B i drugą sesją z banku B do IdeaBanku? W regulaminie lokat zdaje się była informacja, że lokata musi być założona jednym przelewem...

Data: 2011-07-03 23:27:47
Autor: Waldek
Idea bank - o lokatach

Użytkownik <assembea.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iuqlrd$nsp$1inews.gazeta.pl...
[...]

o ile pamietam zasilenie wniosku powinno byc z 1 r-ku
na ktory ma sie odbyc zwrot po zakonczeniu lokaty
ale mozliwe ze jak zadzwonisz do konsultanta to sie jakos dogadacie ;)

Data: 2011-07-04 19:52:07
Autor:
Idea bank - o lokatach
RobertS <bob75@xpostx.pl> napisał(a):
> Czy przechodzi zasilenie jednej lokaty za pomocą dwóch
> różnych przelewów, wysłanych z dwóch różnych kont (będących własnością tego
> samego właściciela of kors)?
NIE

A jednak się udało ;-) --

Data: 2011-07-07 20:20:12
Autor: mx
Idea bank - o lokatach
> Czy przechodzi zasilenie jednej lokaty za pomocą dwóch
> różnych przelewów, wysłanych z dwóch różnych kont (będących własnością > tego
> samego właściciela of kors)?
NIE

A jednak się udało ;-)

Poza tym można wpłacać na Antyinflacyjną po terminie. Ja spóźniłem się tylko 24h, ale póki widać te nie opłacone to kasę przyjmą i odsetki naliczą.

Data: 2011-07-07 20:08:47
Autor:
Idea bank - o lokatach
mx <@mx1@os.pl@> napisał(a):
Poza tym można wpłacać na Antyinflacyjną po terminie. Ja spóźniłem się tylko 24h, ale póki widać te nie opłacone to kasę przyjmą i odsetki naliczą.

I dopiero dziś to piszesz? Ech... ;-)

Data: 2011-07-08 20:59:02
Autor: mx
Idea bank - o lokatach
Poza tym można wpłacać na Antyinflacyjną po terminie. Ja spóźniłem się tylko
24h, ale póki widać te nie opłacone to kasę przyjmą i odsetki naliczą.

I dopiero dziś to piszesz? Ech... ;-)

Jak wpłaciłem po terminie i lokata się założyła to napisałem. Wnioski składałem ostatniego dnia, gdyż czekałem na koniec startowej w GO.
A dziś to już te nieopłacone zniknęły.

Idea bank - o lokatach