Data: 2014-08-12 06:13:53 | |
Autor: Dominik & Co | |
Idea bank- rozwiązanie stosunków | |
Dzień dobry szanownym grupowiczom,
Posiadałem kiedyś coś takiego jak lokata w Idea Banku. Po lokacie tylko wspomnienie, żadnych kont, kart ani kredytów u nich nie mam, został tylko dostęp do bankowości online gdzie o te dobra mogę bezproblemowo wnioskować. Ale ja nie chcę :-) Jak się rozstać całkowicie? Powinno być coś w rodzaju umowy ramowej/umowy o dostęp do bankowości elektronicznej, ale po zalogowaniu nigdzie nie widzę, papierów nie mam, w skrzynce mailowej też nie stwierdzam (znalazłem tylko maila od banku z loginem, potwierdzenie wniosku o lokatę, potwierdzenie założenia lokaty). Jak najprościej się rozstać? Pisać o rozwiązanie umowy o bankowość elektroniczną dla "imię nazwisko" korzystającego z loginu xxx? -- Dominik & kąpany (via debianowy slrn) "Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (S.J. Lec) Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP Pisząc na priv zmień domenę na gmail. |
|
Data: 2014-08-11 23:40:45 | |
Autor: jj | |
Idea bank- rozwi±zanie stosunków | |
Ja bym dopisal cos o danych osobowych - ze cofasz zgode na przetwarzanie, chcesz usunac (czy cos). Zawsze to jakos powazniej brzmi :)
|
|
Data: 2014-08-12 10:31:57 | |
Autor: RobertS | |
Idea bank- rozwiązanie stosunków | |
Ja bym dopisal cos o danych osobowych - ze cofasz zgode na przetwarzanie, chcesz usunac (czy cos). Zawsze to jakos powazniej brzmi :) lepiej wypowiedz umowÄ™ ramowÄ… + ww. -- pozdrawiam RobertS |
|
Data: 2014-08-12 10:38:06 | |
Autor: Kamil Joñca | |
Idea bank- rozwi±zanie stosunków | |
RobertS <bob75@xpostx.pl> writes:
Ja bym dopisal cos o danych osobowych - ze cofasz zgode na przetwarzanie, chcesz usunac (czy cos). Zawsze to jakos powazniej brzmi :) Co oczywi¶cie nic nie gwarantuje. KJ (który wys³a³ im poleconym wypowiedzenie umowy kont 2 lata temu, a ror sobie dalej jest) -- http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/ |
|
Data: 2014-08-12 10:59:01 | |
Autor: RobertS | |
Idea bank- rozwi±zanie stosunków | |
Co oczywi¶cie nic nie gwarantuje.to dzwonisz i sk³adasz reklamacje...do skutku poza tym mo¿esz podej¶æ do dowolnego oddzia³u OF lub HB i tam równie¿ konto zamkniesz + dostaniesz papierowe potwierdzenie -- pozdrawiam RobertS |
|
Data: 2014-08-12 11:02:33 | |
Autor: Kamil Joñca | |
Idea bank- rozwi±zanie stosunków | |
RobertS <bob75@xpostx.pl> writes:
Po 2 razach mi przesz³o. Teraz widzê, ¿e do KNF mo¿na napisac przezCo oczywi¶cie nic nie gwarantuje.to dzwonisz i sk³adasz reklamacje...do skutku ePUAP i nawet odpowiadaj±, wiêc chyba pójdê t± drog±. KJ -- http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/ |
|
Data: 2014-08-13 05:08:24 | |
Autor: Dominik & Co | |
Idea bank- rozwiązanie stosunków | |
Dnia 12.08.2014 RobertS <bob75@xpostx.pl> napisał/a:
to dzwonisz i składasz reklamacje...do skutku Tak, albo "przewidywany czas oczekiwania na połączenie z konsultantem powyżej pięciu minut" albo "nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi" vel "może i tak jest w regulaminie na naszej stronie a także w umowie, ale nie można tak zrobić" (przerabiane wcześniej z GOL) :-) Na razie wysłałem wypowiedzenie umowy o korzystanie z bankowości elektronicznej. A dalej przewiduję przeboje jak z GOL, już jestem nastawiony na kilka przemiłych (oczywiście nagram) rozmów z infolinią i skargę do KNF. poza tym możesz podejść do dowolnego oddziału OF lub HB i tam również konto zamkniesz + dostaniesz papierowe potwierdzenie To pewna informacja? Bo nie mam w swoim mieście, musiałbym jechać. No i ja nie mam konta :-) -- Dominik & kąpany (via debianowy slrn) "Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (S.J. Lec) Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP Pisząc na priv zmień domenę na gmail. |
|
Data: 2014-08-12 09:12:22 | |
Autor: Raff | |
Idea bank- rozwi±zanie stosunków | |
Powodzenia. Ja od maja próbujê rozstaæ siê z Getinonline. Po miesi±cu dosta³em list, ¿e oni nie mog± zamkn±æ mojego konta firmowego (!?). Wys³a³em pismo z kategorii WTF. Po kolejnym miesi±cu, dosta³em pismo, ¿e oni zamknêli dostêp i rozwi±zali umowê. Problem w tym, ¿e dostêp dalej jest i lokaty mo¿na zak³adaæ. Kolejne pismo. Do tej pory odpowiedzi brak. Wys³a³em skargê do KNF. Dalej cisza.
Oczywi¶cie w pismach by³y wezwania do zaprzestania przetwarzania danych i wnioski o przes³anie potwierdzenia tego faktu, ale odpowiedzi brak. Jak widaæ, ten bank ma powa¿ny problem z procedur± "wypowiedzenie umowy przez klienta". |
|
Data: 2014-08-12 10:54:29 | |
Autor: Arek | |
Idea bank- rozwi±zanie stosunków | |
U¿ytkownik "Raff" <raff-askme@for.it> napisa³ w wiadomo¶ci news:lsceoo$a29$1wieslauf.sub.de...
Powodzenia. Ja od maja próbujê rozstaæ siê z Getinonline. Po miesi±cu dosta³em list, ¿e oni nie mog± zamkn±æ mojego konta firmowego (!?). Wys³a³em pismo z kategorii WTF. Po kolejnym miesi±cu, dosta³em pismo, ¿e oni zamknêli dostêp i rozwi±zali umowê. Problem w tym, ¿e dostêp dalej jest i lokaty mo¿na zak³adaæ. Kolejne pismo. Do tej pory odpowiedzi brak. Wys³a³em skargê do KNF. Dalej cisza. Mia³e¶ obs³ugê ju¿ w "nowym" interfejsie czy w starym GB24? Stary likwiduj± (najpierw do koñca czerwca, potem do koñca lipca, teraz "ostateczn±" dat± jest 18 sierpnia) strêcz±c u¿ytkownikom nowy. Nie usprawiedliwiam ale s±dzê, ¿e ¿e likwidacja dostêpu w takim okresie mo¿e napotkaæ trudno¶ci. Nb. ten nowy jest taki jak w getinonline czyli cie¿ki i stylistyka "dla g³ópów". Do tego np. wymaga Explorera w wersji, która na XP siê ju¿ nie zaistaluje. Stary by³ lekki, szybki, ca³kiem do rzeczy, potwierdzenia kodami z karty TAN, nawet z wy³±czonym JavaScript da³ siê u¿ywaæ. Jednak Getin/Open (które w³a¶nie ujednolicaj± dostêp...) i Idea to oddzielne byty mimo tego sammego g³ównego udzia³owcy. Arek |
|
Data: 2014-08-12 12:30:27 | |
Autor: Raff | |
Idea bank- rozwi±zanie stosunków | |
Mia³e¶ obs³ugê ju¿ w "nowym" interfejsie czy w starym GB24? Stary likwiduj± Zaczyna³em ze starym GO, skoñczy³em w nowym. Nigdy tam konta osobistego nie mia³em. Tylko lokaty. Zakoñczenie wspó³pracy z nimi jest prawie niemo¿liwe. Doproszenie siê w czyim posiadaniu s± moje dane osobowe - tak¿e. Je¶li chodzi o Idea Bank - tam nie jest lepiej. Procedura goni, procedurê. Jak czego¶ "w systemie" nie ma opisane, to w Idea "nie da siê". |
|