Idea bank- rozwiązanie stosunków

Data: 2014-08-12 09:12:22
Autor: Raff
Idea bank- rozwiązanie stosunków
Powodzenia. Ja od maja próbuję rozstać się z Getinonline. Po miesiącu dostałem list, że oni nie mogą zamknąć mojego konta firmowego (!?). Wysłałem pismo z kategorii WTF. Po kolejnym miesiącu, dostałem pismo, że oni zamknęli dostęp i rozwiązali umowę. Problem w tym, że dostęp dalej jest i lokaty można zakładać. Kolejne pismo. Do tej pory odpowiedzi brak. Wysłałem skargę do KNF. Dalej cisza.
Oczywiście w pismach były wezwania do zaprzestania przetwarzania danych i wnioski o przesłanie potwierdzenia tego faktu, ale odpowiedzi brak.
Jak widać, ten bank ma poważny problem z procedurą "wypowiedzenie umowy przez klienta".

Data: 2014-08-12 10:54:29
Autor: Arek
Użytkownik "Raff" <raff-askme@for.it> napisał w wiadomości news:lsceoo$a29$1wieslauf.sub.de...
[...]

Miałeś obsługę już w "nowym" interfejsie czy w starym GB24? Stary likwidują
(najpierw do końca czerwca, potem do końca lipca, teraz "ostateczną" datą jest
18 sierpnia) stręcząc użytkownikom nowy.
Nie usprawiedliwiam ale sądzę, że że likwidacja dostępu w takim okresie może
napotkać trudności.
Nb. ten nowy jest taki jak w getinonline czyli cieżki i stylistyka "dla głópów". Do tego
np. wymaga Explorera w wersji, która na XP się już nie zaistaluje. Stary był lekki,
szybki, całkiem do rzeczy, potwierdzenia kodami z karty TAN, nawet z wyłączonym
JavaScript dał się używać.
Jednak Getin/Open (które właśnie ujednolicają dostęp...) i Idea to oddzielne byty mimo
tego sammego głównego udziałowcy.

Arek

Data: 2014-08-12 12:30:27
Autor: Raff
[...]

Zaczynałem ze starym GO, skończyłem w nowym. Nigdy tam konta osobistego nie miałem. Tylko lokaty. Zakończenie współpracy z  nimi jest prawie niemożliwe. Doproszenie się w czyim posiadaniu są moje dane osobowe - także.
Jeśli chodzi o Idea Bank - tam nie jest lepiej. Procedura goni, procedurę. Jak czegoś "w systemie" nie ma opisane, to w Idea "nie da się".

Idea bank- rozwiązanie stosunków