Data: 2014-08-12 09:12:22 | |
Autor: Raff | |
Idea bank- rozwiązanie stosunków | |
Powodzenia. Ja od maja próbuję rozstać się z Getinonline. Po miesiącu dostałem list, że oni nie mogą zamknąć mojego konta firmowego (!?). Wysłałem pismo z kategorii WTF. Po kolejnym miesiącu, dostałem pismo, że oni zamknęli dostęp i rozwiązali umowę. Problem w tym, że dostęp dalej jest i lokaty można zakładać. Kolejne pismo. Do tej pory odpowiedzi brak. Wysłałem skargę do KNF. Dalej cisza.
Oczywiście w pismach były wezwania do zaprzestania przetwarzania danych i wnioski o przesłanie potwierdzenia tego faktu, ale odpowiedzi brak. Jak widać, ten bank ma poważny problem z procedurą "wypowiedzenie umowy przez klienta". |
|
Data: 2014-08-12 10:54:29 | |
Autor: Arek | |
Idea bank- rozwiązanie stosunków | |
Użytkownik "Raff" <raff-askme@for.it> napisał w wiadomości news:lsceoo$a29$1wieslauf.sub.de...
Powodzenia. Ja od maja próbuję rozstać się z Getinonline. Po miesiącu dostałem list, że oni nie mogą zamknąć mojego konta firmowego (!?). Wysłałem pismo z kategorii WTF. Po kolejnym miesiącu, dostałem pismo, że oni zamknęli dostęp i rozwiązali umowę. Problem w tym, że dostęp dalej jest i lokaty można zakładać. Kolejne pismo. Do tej pory odpowiedzi brak. Wysłałem skargę do KNF. Dalej cisza. Miałeś obsługę już w "nowym" interfejsie czy w starym GB24? Stary likwidują (najpierw do końca czerwca, potem do końca lipca, teraz "ostateczną" datą jest 18 sierpnia) stręcząc użytkownikom nowy. Nie usprawiedliwiam ale sądzę, że że likwidacja dostępu w takim okresie może napotkać trudności. Nb. ten nowy jest taki jak w getinonline czyli cieżki i stylistyka "dla głópów". Do tego np. wymaga Explorera w wersji, która na XP się już nie zaistaluje. Stary był lekki, szybki, całkiem do rzeczy, potwierdzenia kodami z karty TAN, nawet z wyłączonym JavaScript dał się używać. Jednak Getin/Open (które właśnie ujednolicają dostęp...) i Idea to oddzielne byty mimo tego sammego głównego udziałowcy. Arek |
|
Data: 2014-08-12 12:30:27 | |
Autor: Raff | |
Idea bank- rozwiązanie stosunków | |
Miałeś obsługę już w "nowym" interfejsie czy w starym GB24? Stary likwidują Zaczynałem ze starym GO, skończyłem w nowym. Nigdy tam konta osobistego nie miałem. Tylko lokaty. Zakończenie współpracy z nimi jest prawie niemożliwe. Doproszenie się w czyim posiadaniu są moje dane osobowe - także. Jeśli chodzi o Idea Bank - tam nie jest lepiej. Procedura goni, procedurę. Jak czegoś "w systemie" nie ma opisane, to w Idea "nie da się". |
|