Idea -druzynowa?

Data: 2012-07-14 13:48:43
Autor: Krzysztof
Idea -druzynowa?
Ile dali bo chyba dzisiaj mieli podac ostateczne oprocentowanie.

Data: 2012-07-14 14:00:02
Autor: wiatrak
Idea -druzynowa?

Użytkownik "Krzysztof" <onkris2@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:50015c9c$0$1299$65785112news.neostrada.pl...
Ile dali bo chyba dzisiaj mieli podac ostateczne oprocentowanie.

7%  :)))))))

Wygłupiaja się jak w przedszkolu. Nie śledziłem do końca, ale pewnie skończy się na 6,25  -  6,30.

Data: 2012-07-14 21:09:51
Autor: Krzysztof
Idea -druzynowa?

Użytkownik "wiatrak" <wiatrak@yahoo.pl> napisał w wiadomości news:jtrn06$nfo$1node2.news.atman.pl...

[...]

tak przyslali po poludniu 6,3%.  To pani oferowala mi na 3-mies. indywidualna oferte 6,3%, takze nie skorzystam na 4-mies z tym samym oprocentowanie. Wydaje mi sie, ze wiekszosc wnioskow skonczy sie bez oplacenia. Jak nie zbiora depozytow bedzie kolejna akcja na lepszych warunkach, bo w koncu stacjonarny Getin daje 6,4%.

Data: 2012-07-18 22:54:51
Autor: Waldek
Idea -druzynowa?

Użytkownik "Krzysztof" <onkris2@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:5001c401$0$1226$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ja jednak "druzynowo" wyrwałem im te 6,5
wziąłem do drużyny żonke i zamiast 2 indywidualnych
zrobiliśmy jedną większą ;)

Data: 2012-07-19 08:36:00
Autor: SQLwiel
Idea -druzynowa?
W dniu 2012-07-18 22:54, Waldek pisze:

Ja jednak "druzynowo" wyrwałem im te 6,5
wziąłem do drużyny żonke i zamiast 2 indywidualnych
zrobiliśmy jedną większą ;)

Teraz w IB jest "elastyczna" na 6.3% od 1k, więc wolę tak, niż cegłę 50k zaledwie o 0.2% wyżej. (To tylko 8.22 zł miesięcznie różnicy na tej kwocie)
Bardziej mnie uwiera to, że i tak za dużo kasy trzymam u Czarneckiego.
A gdzie dywersyfikacja? ;)

Ja tam jeszcze pamiętam (choć mnie to osobiście nie dotknęło, bo wtedy "żyłem giełdą") casus Grobelnego i jego BKO.
Polecam, ku uwadze :)

--

Dziękuję i pozdrawiam.           Sqlwiel.

Data: 2012-07-18 23:47:35
Autor: disnej
Idea -druzynowa?

&quot;żyłem giełdą&quot;) casus Grobelnego i jego BKO.
Polecam, ku uwadze :)

ciekawa lektura

Data: 2012-07-19 14:37:13
Autor: wiatrak
Idea -druzynowa?

Ja tam jeszcze pamiętam (choć mnie to osobiście nie dotknęło, bo wtedy "żyłem giełdą") casus Grobelnego i jego BKO.
Polecam, ku uwadze :)

A o banku Staropolskim zapomniałeś?

Data: 2012-07-19 14:55:03
Autor: SQLwiel
Idea -druzynowa?
W dniu 2012-07-19 14:37, wiatrak pisze:

Ja tam jeszcze pamiętam (choć mnie to osobiście nie dotknęło, bo wtedy
"żyłem giełdą") casus Grobelnego i jego BKO.
Polecam, ku uwadze :)

A o banku Staropolskim zapomniałeś?

No jakżesz... :) Jedyny bank, który naprawdę upadł. (Jak na razie...)

--

Dziękuję i pozdrawiam.           Sqlwiel.

Data: 2012-07-19 19:19:44
Autor: Gotfryd Smolik news
Idea -druzynowa?
On Thu, 19 Jul 2012, SQLwiel wrote:

[...]

  Swojego czasu byłem upominany do ostrożności ze względu na
nisko latające kwantyfikatory :)
(podobno zdarzały się bankructwa małych banków spółdzielczych,
więc brak słów "duży ogólnopolski" jest istotny)

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-07-20 01:33:34
Autor: eisenberg
Idea -druzynowa?
On 19 Lip, 14:55, SQLwiel <_ni...@gmail.com> wrote:

> A o banku Staropolskim zapomniałeś?

No jakżesz... :) Jedyny bank, który naprawdę upadł. (Jak na razie....)

Nie jedyny, jeszcze upadłość Agrobanku w 1994 czy 95 roku

Data: 2012-07-20 01:55:24
Autor: eisenberg
Idea -druzynowa?
Ba! A Pierwszy Komercyjny Bank w Lublinie osławionego p. Bogatina?
Pamiętam, miał placówkę w Wwie w Al. Jerozolimskich vis'a'vis dawnego
Uniwersalu. Właściciela wydaliśmy Jankesom a PKB przejęło NBP.

Data: 2012-07-20 10:47:42
Autor: MK
Idea -druzynowa?
W dniu 20.07.2012 o 10:33 eisenberg <eisenberg@neo.pl> pisze:

> A o banku Staropolskim zapomniałeś?

No jakżesz... :) Jedyny bank, który naprawdę upadł. (Jak na razie...)

Nie jedyny, jeszcze upadłość Agrobanku w 1994 czy 95 roku

Od dnia wejścia w życie ustawy o Bankowym Funduszu Gwarancyjnym, tj. od 17  lutego 1995 r. BFG zrealizował gwarancje depozytów dla deponentów 94  banków postawionych w stan upadłości (5 banków komercyjnych i 89 banków  spółdzielczych). Dokonane przez Bankowy Fundusz Gwarancyjny wypłaty  środków gwarantowanych wyniosły 814,4 mln zł i objęły prawie 319 tys.  uprawnionych deponentów.

Upadłości banków w latach 1995 (od 17 lutego) - 2011

Komercyjne - 5
Spoldzielcze - 89

http://www.bfg.pl/dotychczasowe-doswiadczenia

MK

Data: 2012-07-19 21:16:20
Autor: pp
Idea -druzynowa?
SQLwiel <_nick_@gmail.com> napisał(a):
Ja tam jeszcze pamiętam (choć mnie to osobiście nie dotknęło, bo wtedy "żyłem giełdą") casus Grobelnego i jego BKO.
Polecam, ku uwadze :)

Pewnie masz racje, ze nie trzeba wszystkiego ladowac do jednego worka, tyle, ze stopy procentowe jakie byly kiedys a dzis to niebo a ziemia. Gdzie te czasy? ;)
http://pl.wikipedia.org/w/index.php?
title=Plik:BezpKasaOszczednosci.jpg&filetimestamp=20090311193455

Data: 2012-07-20 09:42:06
Autor: Waldek
Idea -druzynowa?

Użytkownik "SQLwiel" <_nick_@gmail.com> napisał w wiadomości news:ju89sf$bas$1inews.gazeta.pl...

[...]

Dywersja jest  - spoko ;)
A cegła rzucona z GB do IB - wiec tylko jakby z lewej reki do prawej :D

Idea -druzynowa?