Idea-lne konto i zdefiniowanie odbiorcy

Data: 2013-07-28 19:14:21
Autor: S
Idea-lne konto i zdefiniowanie odbiorcy
Spotka艂a mnie dzi艣 ciekawa przygoda w serwisie Idea Banku. Chcia艂em zdefiniowa膰 2 odbiorc贸w. Nie da艂o si臋, bowiem system twierdzi艂, i偶 numery kont ju偶 s膮 zdefiniowane. Nie by艂y. Zatem napisa艂em do Idea Banku przez serwis transakcyjny. Odpisano mi na email: "Uprzejmie prosz臋 o zapisanie operacji jako "przelewu zdefiniowanego"." S臋k w tym, 偶e w ten spos贸b odbiorca nie m贸g艂 by膰 zaufany, a zatem trzeba by艂o potwierdza膰 SMS-em. Pr贸bowa艂em tak wcze艣niej. No ale za rad膮 Ideowca, kt贸ry nie zechcia艂 si臋 nawet podpisa膰 - powy偶szy cytat to wszystko, co napisa艂 - pr贸bowa艂em si臋 zalogowa膰 do systemu. I tu zonk. Has艂o nie pasuje. 3 razy nie pasowa艂o i pad. No to dzwoni臋 do Idei. Ca艂e szcz臋艣cie mam dost臋p telefoniczny (w niekt贸rych bankach wy艂膮czam, nie korzystam). Inaczej tylko oddzia艂, a te nie s膮 nazbyt liczne. No i mamy niedziel臋...

Doradca bez problemu wygenerowa艂 mi nowe has艂o po weryfikacji. Od razu pytam o odbiorc贸w. Problem jest im znany. Informatycy twierdz膮, 偶e gdzie艣 (sic!) system musi zapisywa膰 numer konta, kt贸ry by艂 wcze艣niej u偶yty. Nie bardzo wiedz膮 gdzie. Ale wiedz膮 jak obej艣膰 "t臋 niedogodno艣膰". Wystarczy wpisa膰 jakikolwiek numer rachunku ("We藕mie Pan sobie jakiej艣 firmy z Internetu, pe艂no jest takich"), zaakceptowa膰, potem edytowa膰 i wpisa膰 poprawny. W贸wczas system przepu艣ci. Fakt, wszystko dzia艂a. Na pocieszenie Pan doda艂, 偶e w nowym serwisie b臋dzie ju偶 to dzia艂a艂o poprawnie. Kiedy nowy serwis? Na t臋 chwil臋 nie wiadomo.

Generalnie dziel臋 si臋 z Wami wra偶eniami, bo w istocie zaskoczony jestem profesjonalizmem Idea-lnego konta. A ju偶 szczeg贸lnie podobaj膮 mi si臋 twierdzenia, 偶e gdzie艣 co艣 si臋 zapisuje, nie bardzo wiadomo gdzie, w odniesieniu do przelew贸w, czyli najprostszej formy wyprowadzenia pieni臋dzy klienta z banku.
--
-- -- -- -- -- -
Pozdrawiam

Data: 2013-07-28 21:10:49
Autor: Grzexs
Idea-lne konto i zdefiniowanie odbiorcy
-- -- -- -- S (2013-07-28 19:14) -- -- -- --
[...]

Ten problem to ju偶 od chyba 2 lat maj膮. Dlatego te偶 konto w tym banku nie za bardzo nadaje si臋 na "konto podstawowe". Ale za to maj膮 ping-ponga!
--
Grzexs

Data: 2013-07-29 15:13:59
Autor: ikarek
Idea-lne konto i zdefiniowanie odbiorcy
U偶ytkownik "S" <as@wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:kt3ji4$56t$1node2.news.atman.pl...

[...]
[...]

Teoria jest wtedy kiedy wszystko wiemy, ale nic nie dzia艂a.
Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko dzia艂a, ale nikt nie wie dlaczego.
Idea Bank 艂膮czy teori臋 z praktyk膮 - nic nie dzia艂a i nikt nie wie dlaczego...

:)

Idea-lne konto i zdefiniowanie odbiorcy