Idea-lne konto i zdefiniowanie odbiorcy

Data: 2013-07-28 21:10:49
Autor: Grzexs
Idea-lne konto i zdefiniowanie odbiorcy
-- -- -- -- S (2013-07-28 19:14) -- -- -- --
Spotkała mnie dziś ciekawa przygoda w serwisie Idea Banku. Chciałem
zdefiniować 2 odbiorców. Nie dało się, bowiem system twierdził, iż
numery kont już są zdefiniowane. Nie były. Zatem napisałem do Idea Banku
przez serwis transakcyjny. Odpisano mi na email: "Uprzejmie proszÄ™ o

Ten problem to już od chyba 2 lat mają. Dlatego też konto w tym banku nie za bardzo nadaje się na "konto podstawowe". Ale za to mają ping-ponga!
--
Grzexs

Idea-lne konto i zdefiniowanie odbiorcy