Idea-lne konto i zdefiniowanie odbiorcy

Data: 2013-07-29 15:13:59
Autor: ikarek
Idea-lne konto i zdefiniowanie odbiorcy
Użytkownik "S" <as@wp.pl> napisał w wiadomości news:kt3ji4$56t$1node2.news.atman.pl...

[...]
Generalnie dzielę się z Wami wrażeniami, bo w istocie zaskoczony jestem profesjonalizmem Idea-lnego konta. A już szczególnie podobają mi się twierdzenia, że gdzieś coś się zapisuje, nie bardzo wiadomo gdzie, w odniesieniu do przelewów, czyli najprostszej formy wyprowadzenia pieniędzy klienta z banku.

Teoria jest wtedy kiedy wszystko wiemy, ale nic nie działa.
Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, ale nikt nie wie dlaczego.
Idea Bank łączy teorię z praktyką - nic nie działa i nikt nie wie dlaczego...

:)

Idea-lne konto i zdefiniowanie odbiorcy