Idea, nie taka zła.

Data: 2016-03-02 14:25:43
Autor: wiatrak
Idea, nie taka zła.
Przeżyłem pozytywny szok. Założyłem właśnie lokatę na walentynki 2,75% przelewając kasę z konta w obcym banku. Nie mam ROR-u w Idei. Zalogowałem się, lokatę edytowałem, wkleiłem numer konta i zmieniłem na nieodnawialną online, potwierdzając to smsem.
  Tak jak dawniej. A przecieĹź nawet w regulaminie tej lokaty jest napisane, Ĺźe zmiana na nieodnawialną jedynie w placĂłwce lub przez telefon.

Czary jakieś? Leszek zmądrzał?

Data: 2016-03-02 05:28:40
Autor: Konfabulator Konfabulatorski
Idea, nie taka zła.
Bo jeszcze Cię nie przenieśli do Idea Cloud. Poczekaj, niedługo i Ty będzie narzekał.

Data: 2016-03-02 14:41:06
Autor: wiatrak
Idea, nie taka zła.
W dniu 2016-03-02 o 14:28, Konfabulator Konfabulatorski pisze:
Bo jeszcze Cię nie przenieśli do Idea Cloud. Poczekaj, niedługo i Ty będzie narzekał.

Jak to? Nie zasłużyłem na przeniesienie? Dlaczego taka dyskryminacja? Chyba to zgłoszę do UOKiK :))

Data: 2016-03-02 14:53:27
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Idea, nie taka zła.

"wiatrak" nb6qhm$7k8$1@node2.news.atman.pl

Jak to?

A -- tak to. :)

Nie zasłużyłem na przeniesienie?

Jak widać...

Dlaczego taka dyskryminacja?

Za karę? Z powodu braku zasług.

Chyba to zgłoszę do UOKiK :))

Snapnij, aby mieć dowód w sprawie. ;)

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-03-02 16:53:04
Autor: J.F.
Idea, nie taka zła.
Użytkownik "wiatrak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nb6qhm$7k8$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Bo to tylko dla zasluzonych klientow. Takich co nie beda narzekac, ze nie mozna zmienic stanu :-)

J.

Data: 2016-03-02 21:04:43
Autor: wiatrak
Idea, nie taka zła.
W dniu 2016-03-02 o 14:28, Konfabulator Konfabulatorski pisze:
Bo jeszcze Cię nie przenieśli do Idea Cloud. Poczekaj, niedługo i Ty będzie narzekał.

  Ku... .ać. Wykrakałeś. Właśnie dostałem maila:

"informujemy, że w ciągu 2 dni udostępnimy Państwu nowy serwis transakcyjny Idea Cloud, stanowiący bankowość internetową Idea Bank SA.
Od momentu nadania dostępu do Idea Cloud nie będzie możliwe logowanie do dotychczasowego serwisu transakcyjnego. Dane służące do logowania do Idea Cloud (login oraz hasło internetowe) oraz dane służące do kontaktu z infolinią (hasło telefoniczne) pozostaną niezmienione".

Data: 2016-03-02 21:43:02
Autor: J.F.
Idea, nie taka zła.
Użytkownik "wiatrak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nb7h10$uc7$1@node1.news.atman.pl...
[...]

No to szybko przestawiaj wszystkie lokaty :-)

J.

Data: 2016-03-02 21:56:46
Autor: WAM
Idea, nie taka zła.
On Wed, 2 Mar 2016 21:04:43 +0100, wiatrak <wiatrak@yahoo.pl> wrote:

[...]

To chyba jest tak że jak się zalogujesz to trafiasz na listę "aktywny
Klient - eksmisja w chmury" :) Więc sam sobie wykrakałeś.

WAM
--
www.nawakacje.pl ?
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

Data: 2016-03-02 21:58:32
Autor: Darek
Idea, nie taka zła.

UĹźytkownik "wiatrak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nb6pks$6sp$1@node2.news.atman.pl...

[...]
napisane, że zmiana na nieodnawialną jedynie w placówce lub przez telefon.

Czary jakieś? Leszek zmądrzał?

Kiedyś zmieniali sami z dwa dni przed zakończeniem. Może teraz spokojnie bedziesz pewny, że masz nieodnawialną , a tu ciach, konsultant sam zrobi co trzeba

Darek

Data: 2016-03-03 11:16:20
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Idea, nie taka zła.

"Darek" nb7k5q$gjs$1@portraits.wsisiz.edu.pl

Czary jakieś? Leszek zmądrzał?

Twoim zdaniem ów Leszek macza palce w pisaniu interfejsów WWW?
IMO po prostu zatrudnia mądrych_inaczej ludzi -- takich,
których znajdzie na polskim_rynku_pracy. :)

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-03-03 11:42:18
Autor: wiatrak
Idea, nie taka zła.

Czary jakieś? Leszek zmądrzał?

Twoim zdaniem ów Leszek macza palce w pisaniu interfejsów WWW?
IMO po prostu zatrudnia mądrych_inaczej ludzi -- takich,
których znajdzie na polskim_rynku_pracy. :)

Może nie Leszek, tylko Jola której brakuje na waciki.

Data: 2016-03-03 21:45:52
Autor: MarcinF
Idea, nie taka zła.
W dniu 2016-03-02 o 14:25, wiatrak pisze:
[...]

To teraz zrób zrzuty ekranu i ściągnij cyfrowo podpisane potwierdzenia,
przydadzą się do złożenia ewentualnej reklamacji.

  Tak jak dawniej. A przecież nawet w regulaminie tej lokaty jest
napisane, że zmiana na nieodnawialną jedynie w placówce lub przez telefon.

I właśnie ten regulamin będzie podstawą odrzucenia Twojej ewentualnej reklamacji.

Data: 2016-03-04 02:51:12
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Idea, nie taka zła.

"MarcinF" nba7qm$k8r$1@node2.news.atman.pl

To teraz zrób zrzuty ekranu i ściągnij cyfrowo podpisane potwierdzenia,
przydadzą się do złożenia ewentualnej reklamacji.

W Idei z reklamacją IMO nie będzie problemów, ale w BZWBKKBSg jest inaczej. :)

  http://leszekc.w.tkb.pl/800400/wyciagi/wyciagi.htm
  http://leszekc.w.tkb.pl/800400/wyciagi/16836i.png <-- jedna z wielu odpowiedzi Banku

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-03-05 20:10:23
Autor: Arek
Idea, nie taka zła.
Użytkownik "MarcinF" <marfi@interia.pl> napisał w wiadomości news:nba7qm$k8r$1node2.news.atman.pl...
[...]

A co gdy przy okazji przeniesienia do interfejsu zaprojektowanego
przez skończonego debila automatycznie zmienią z odnawialnych na
nieodnawialne? Czy to też zgodne z regulaminem?

Arek

Data: 2016-03-07 10:14:42
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Idea, nie taka zła.

"Arek" 56db2f20$0$22833$65785112@news.neostrada.pl

A co gdy przy okazji przeniesienia do interfejsu zaprojektowanego
przez skończonego debila automatycznie zmienią z odnawialnych na
nieodnawialne? Czy to też zgodne z regulaminem?

Co ma interfejs do zmiany Twojej decyzji/dyspozycji?
Równie dobrze mogliby złamać Twą wolę przy okazji
meczu bądź deszczu czy zmiany prezydenta Boliwii.
Hm?... Zmiany majtek prezydenta Boliwii...

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Idea, nie taka zła.