Idea-ping pong dzisiaj?

Data: 2013-01-12 12:09:53
Autor: Krzysztof
Idea-ping pong dzisiaj?
Jakos system nie chce zalozyc lokaty 1 dzien. Wniosek wisi nie zrealizowany. W poprzednia sobote bylo bez problemu. Czyzby jakas proba naciagniecia klientow i niezakladania w soboty?

Data: 2013-01-12 13:35:21
Autor: boa
Idea-ping pong dzisiaj?
W dniu 12-01-2013 12:09, Krzysztof pisze:
Jakos system nie chce zalozyc lokaty 1 dzien. Wniosek wisi nie zrealizowany.
W poprzednia sobote bylo bez problemu. Czyzby jakas proba naciagniecia
klientow i niezakladania w soboty?

u mnie podobnie - poczekamy do 21:00
w jeden dzień świąt również lokata mi się nie założyła ale nie jestem pewien gdzie leżał problem..

Łukasz
Clie NR70 | 6110

Data: 2013-01-12 20:29:31
Autor: boa
Idea-ping pong dzisiaj?
no to chyba nas wypinpongowali - kilka takich dni i z 6.5% zrobi się szybko 5%

Data: 2013-01-12 20:39:25
Autor: Grzexs
Idea-ping pong dzisiaj?
no to chyba nas wypinpongowali - kilka takich dni i z 6.5% zrobi się
szybko 5%

20:38 i nadal wisi w "nieopłaconych i w trakcie realizacji". Ale jeszcze ca. 20 minut.

--
Grzexs

Data: 2013-01-12 22:29:01
Autor: Krzysztof
Idea-ping pong dzisiaj?

UĹźytkownik "Grzexs"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kcse5b$ool$1@node2.news.atman.pl...

no to chyba nas wypinpongowali - kilka takich dni i z 6.5% zrobi się
szybko 5%

20:38 i nadal wisi w "nieopłaconych i w trakcie realizacji". Ale jeszcze
ca. 20 minut.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
dalej nic..., oj bede skladal reklamacje a jak nie pomoze to dla zasady do arbitra, zeby dokopac wrednym oszustom

Data: 2013-01-12 22:40:28
Autor: Grzexs
Idea-ping pong dzisiaj?
[...]

I u mnie nic. Może przedłużyli termin składania do północy? Zobaczymy rano.
--
Grzexs

Data: 2013-01-13 09:34:38
Autor: Krzysztof
Idea-ping pong dzisiaj?

UĹźytkownik "Grzexs"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kcsl89$c5$2@node2.news.atman.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
zlodzieje okradli nas na jeden dzien, pojdzie reklamacja, niedzielna juz sie zalozyla

Data: 2013-01-13 09:36:34
Autor: boa
Idea-ping pong dzisiaj?
W dniu 12-01-2013 22:40, Grzexs pisze:

I u mnie nic. Może przedłużyli termin składania do północy? Zobaczymy rano.

luzik zalozyli, tyle ze dzisiaj
w 'nagrode' mozna sobie zalozyc drugiego ponga , jesli jest z czego

Data: 2013-01-13 10:35:15
Autor: Krzysztof
Idea-ping pong dzisiaj?

UĹźytkownik "boa"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kctrmh$7c2$1@node1.news.atman.pl...

W dniu 12-01-2013 22:40, Grzexs pisze:

I u mnie nic. Może przedłużyli termin składania do północy? Zobaczymy rano.

luzik zalozyli, tyle ze dzisiaj
w 'nagrode' mozna sobie zalozyc drugiego ponga , jesli jest z czego
-- -- -- -- -- -- -- -- -
mnie sie zalozyla z nowego wniosku, nie ma mozliwosci zalozenia drugiej, okradli mnie na odsetki za 1 dzien i to jest jedyny fakt.
Potwierdza sie, ze wszystkie banki Czarneckiego bazuja na oszustwie.

Data: 2013-01-13 10:43:34
Autor: Damian News
Idea-ping pong dzisiaj?
Witam,

[...]

A nie jest tak że na założenie lokaty maja czas 1 dnia ?
Wiem że przy 1 dniowych to głupie ale wydaje mi się że reklamacji nie uwzględnią.

Ja przelałem kasę na oszczędnościowe, nie było już gotówki aby system założył lokatę i w systemie mam teraz w oczekujących:
Nazwa  Lokata PING PONG
Status  Aktywna
Odnawialność  NIE
Aktualne oprocentowanie  6.50 %
Rodzaj oprocentowania  Stałe
Data złoĹźenia wniosku  13.01.2013

Data waĹźności wniosku  27.01.2013

Okres lokaty  1 dzień

Data: 2013-01-13 14:29:46
Autor: Krzysztof
Idea-ping pong dzisiaj?

UĹźytkownik "Damian News"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:50f281e2$1@news.home.net.pl...

Witam,

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Nie ma czegos takiego w regulaminie, sa tylko podane graniczne godziny w ktorych lokata jest zakladana.

Data: 2013-01-14 09:46:46
Autor: boa
Idea-ping pong dzisiaj?
[...]

Dzisiaj to samo od rana, czekam jeszcze godzinkę i się desantuje stamtąd

Data: 2013-01-14 14:41:56
Autor: Krzysztof
Idea-ping pong dzisiaj?

Użytkownik "boa" <anzelm@usunto.poczta.fm> napisał w wiadomości news:kd0glj$qnf$1node1.news.atman.pl...
[...]

Mnie sie dzisiaj zalozyla, ale wniosek wrzucilem ok 0:30, to rano juz bylo.
Cos mi sie wydaje, ze oni kombinuja jak nas wycyckac, zeby wyszlo im ponizej tych 6,5%.
Cos mi sie wydaje, ze coraz wiecej nieprzychylnych postow rozlewa sie po internecie o calej grupie bankow Getina i nawet marketingowy belkot o Getin-up im juz nie pomoze, jak nie zmienia swojej polityki w stosunku do klienta.
Standardowa oferta lokat Idea jest juz ponizej konkurencji i to sporo, takze nawet chwilowe promocje dorzucajace 0,25-0,5% nie wiele tu zmienia. Przy tych samych parametrach wole lokaty w innych bankach.

Data: 2013-01-14 15:53:05
Autor: pawlin
Idea-ping pong dzisiaj?
W dniu 2013-01-14 14:41, Krzysztof pisze:
[...]

dostalem na maila

Szanowni Państwo

W odpowiedzi  na wiadomość na temat działania Lokaty PING PONG uprzejmie informuję, iż wyniku usterki wnioski o lokatę PING PONG z dnia 12/01/2013 zostały opłacone i aktywowane w dniu 13/01/2013. Za opóźnienie przepraszamy. Do właściwego działu przekazano zgłoszenie by ustalono przyczynę i zostały podjęte odpowiednie środki zapobiegawcze w przyszłości.

Uprzejmie informuję, iż w kwestii odpowiedniej korekty i naliczenia odsetek odpowiednie działania będą wykonane w najbliższych dniach.

Data: 2013-01-14 17:46:33
Autor: Krzysztof
Idea-ping pong dzisiaj?

Użytkownik "pawlin"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:50F41BD1.8060103@fromru.com...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Ja zlozylem 13-01 nastepny wiosek o godz ok 0:30, takze ten z 12-01 u mnie sie nie wykonal- zwyczajnie zniknal

Data: 2013-01-14 17:27:11
Autor: osa
Idea-ping pong dzisiaj?
W dniu 2013-01-14 14:41, Krzysztof pisze:
nawet marketingowy belkot o Getin-up im juz nie pomoze,

Szczególnie, że w listopadzie zapowiadali start na grudzień... i coś im chyba nie wyszło ;)

Data: 2013-01-14 17:30:34
Autor: osa
Idea-ping pong dzisiaj?
W dniu 2013-01-14 17:27, osa pisze:
W dniu 2013-01-14 14:41, Krzysztof pisze:
nawet marketingowy belkot o Getin-up im juz nie pomoze,

Szczególnie, że w listopadzie zapowiadali start na grudzień... i coś im
chyba nie wyszło ;)

http://getinup.pl/

Kilka dni temu adres nie dział... a dziś już tak ;) Żadnych konkretów, ale przynajmniej widać że jeszcze nie porzucili projektu ;)

Data: 2013-01-14 17:33:08
Autor: osa
Idea-ping pong dzisiaj?
W dniu 2013-01-14 17:30, osa pisze:
[...]

Tutaj więcej informacji:
http://www.getinbank.pl/produkt/konta-osobiste/242-konto-getin-up,242p.html

Data: 2013-01-14 23:21:04
Autor: Krzysztof
Idea-ping pong dzisiaj?

UĹźytkownik "boa"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kd0glj$qnf$1@node1.news.atman.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Za sobote wksiegowali mi te odsetki (po zlozonej reklamacji)

Data: 2013-01-15 07:53:49
Autor: lolekanabolek
Idea-ping pong dzisiaj?
W dniu 2013-01-14 23:21, Krzysztof pisze:

Za sobote wksiegowali mi te odsetki (po zlozonej reklamacji)

u mnie na razie brak brakujących odsetek, pomimo pozytywnie rozpatrzonej reklamacji

Marcin

Data: 2013-01-16 08:37:29
Autor: pawlin
Idea-ping pong dzisiaj?
W dniu 2013-01-12 12:09, Krzysztof pisze:
Jakos system nie chce zalozyc lokaty 1 dzien. Wniosek wisi nie
zrealizowany. W poprzednia sobote bylo bez problemu. Czyzby jakas proba
naciagniecia klientow i niezakladania w soboty?

dzisiaj wyplacili korekte odsetki za jeden dzien

Data: 2013-01-16 09:31:00
Autor: lolekanabolek
Idea-ping pong dzisiaj?
W dniu 2013-01-16 08:37, pawlin pisze:
[...]

szczęściarz, u mnie na razie brak ;0(

Marcin

Data: 2013-01-16 10:44:38
Autor: Michal Pl
Idea-ping pong dzisiaj?
U mnie korekty się pojawiły:

Tytuł: Korekta rejestru Odbiorca: XXX XXX 16.01.2013 -0.68

Tytuł: Korekta rejestru Nadawca: XXX XXX 16.01.2013 3.56

Idea-ping pong dzisiaj?