Idea, potwierdzenie założenia lokaty.

Data: 2011-04-30 21:57:48
Autor: wiatrak
Idea, potwierdzenie założenia lokaty.
Bawiłem się już w Open Finance i Getin Online, natomiast nie miałem do tej pory przyjemności z Idea Bankiem.  W końcu zdecydowałem się załozyć kilka lokat w tym kolejnym dziecku Czarneckiego.
 W czwartek rano pierwszą sesją poszły przelewy wg wniosków. Niestety wyjechałem i nie mam w tej chwili dostępu do loginu w Idea bank. Nie mogę sie więc zalogować i sprawdzić czy sa załozone lokaty.
 Loguję się natomiast do poczty, w której są wnioski, ale nie ma dalej emaili potwierdzajacych załozenie lokaty.

Czyżby Idea Bank nie wysyłał takich maili? Jest sobota wieczór, to chyba juz powinny być.

wiatrak

Data: 2011-04-30 22:29:04
Autor: Waldek

Użytkownik "wiatrak" <wiatrak@yahoo.pl> napisał w wiadomości news:iphpjt$1pb$1node2.news.atman.pl...

Loguję się natomiast do poczty, w której są wnioski, ale nie ma dalej emaili potwierdzajacych załozenie lokaty.
Czyżby Idea Bank nie wysyłał takich maili? Jest sobota wieczór, to chyba juz powinny być.

Nie wysyla, i IMHO slusznie
bo i wlasciwie po co spamowac skrzynke ;)
W celu zamówienia papierowego potwierdzenia należy zalogować się do systemu www.ideabank.pl
i kliknąć przycisk "zamów potwierdzenie" w szczegółach konkretnej lokaty.
Na stronie internetowej www.ideabank.pl znajdują się informacje na temat aktualnego stanu
posiadanych przez Państwa produktów finansowych, mogą tam też Państwo złożyć wnioski o kolejne.
W razie pytań zapraszamy do kontaktu z infolinią pod numerem 801 999 111 lub 22 101 10 10.

Pozdrawiam

Idea, potwierdzenie założenia lokaty.