Idea stosuje zagrywki mBanku?

Data: 2011-12-15 13:52:15
Autor: Konfabulator
Idea stosuje zagrywki mBanku?
Dzwoni do mnie jaki¶ go¶ć i twierdzi, że jest moim opiekunem w IdeaBanku, ale
żeby przedstawić mi niesamowit± propozycję niewiarygodnego oprocentowania
lokat to MUSZĘ mu podać kilka informacji o sobie i pierwsze co by chciał to
nazwisko panieńskie mojej matki. Wysłałem go na drzewo, bo mnie ich propozycje
w ogóle nie obchodz±, ale ciekawi mnie czy to nowa moda rodem z mBanku?

Data: 2011-12-15 15:31:38
Autor: herdak
"Konfabulator" <wandotroll1@NOSPAM.gazeta.pl> skrev i meddelandet

[...]

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

To normalna procedura w bankowych kontaktach telefonicznych. S± to pytania
weryfikacyjne w celu ustalenia, że rozmawia się z wła¶ciw± osob±. Może
jedynie pracownik za wcze¶nie zacz±ł zadawać Ci te pytania nie upewniaj±c
się, czy jeste¶ zainteresowany tematem, który chciał Ci przedstawić.

Data: 2011-12-15 15:52:23
Autor: Kamil Jońca
"herdak" <henryk@gwardak.com> writes:

"Konfabulator" <wandotroll1@NOSPAM.gazeta.pl> skrev i meddelandet

[...]
lokat to MUSZĘ mu podać kilka informacji o sobie i pierwsze co by chciał
nazwisko panieńskie mojej matki. Wysłałem go na drzewo, bo mnie ich

To normalna procedura w bankowych kontaktach telefonicznych. S± to pytania

To NIE pOWINNO być normalne. Jakby nie patrzeć jaki¶ obcy człowiek chce
ode mnie nazwisko panieńskie mojej matki.
Niestety dopóki ludzie będ± potulnie takie dane podawać, to nie s±dzę,
żeby co¶ się zmieniło.

KJ

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/
Linux jest w stanie przeżyc wyjęcie procesora - resztę doliczy w pamięci.

Data: 2011-12-15 17:01:44
Autor: RobertS
[...]

ja takich danych przez tel. nie podaję, no chyba że to ja dzwonię do banku i co¶ tam chcę uzyskać, a jak dzwoni kto¶ mi nieznany to....

RobertS

Data: 2011-12-15 17:15:34
Autor: herdak
[...]

A nie pytano Cię i nie podawałe¶ kiedy¶ w banku nazwiska panieńskiego matki, np. przy zakładaniu konta, czy lokaty? Była to w końcu też obca osoba, która Cię o to pytała. Czy miałe¶ do niej większe zaufanie, niż do takiego samego pracownika banku, tylko dla Ciebie niewidocznego? Zreszt± jakie to ma znaczenie i czego się obawiasz podaj±c nazwisko panieńskie matki? Cóż to za tajemnica wobec faktu, że przecież ten sam obcy człowiek ma wgl±d do stanu Twojego konta. Niestety musimy akceptować procedury i mieć pewne zaufanie do pracowników banków, choćby niechciane.

Data: 2011-12-15 18:49:39
Autor: herdak
Idea stosuje zagrywki mBanku?
"Konfabulator" <wandotroll1@NOSPAM.gazeta.pl> skrev i meddelandet

Wlasnie: "w banku".
W przypadku telefonu przychodzacego, nie wiem czy po drugiej stronie
jest "bank". To jest ta drobna róznica.

pracownika banku, tylko dla Ciebie niewidocznego? Zreszta jakie to ma
znaczenie i czego sie obawiasz podajac nazwisko panienskie matki? Cóz to
za tajemnica wobec faktu, ze przeciez ten sam obcy czlowiek ma wglad do
stanu

Zdaje sie, ze kompletnie nie zrozumiales tego o czym pisalem.

Twojego konta. Niestety musimy akceptowac procedury i miec pewne zaufanie
do pracowników banków, choaby niechciane.

O ile faktycznie jest to pracownik banku.
KJ

No to nastepnym razem przetestuj rozmówce podajac najpierw bledne nazwisko
matki. W ten prosty sposób przekonasz sie czy masz do czynienia z
pracownikiem banku czy z kims innym.

Data: 2011-12-15 20:31:11
Autor: Kamil Jońca
[...]

Po co. Skoro bank dzwoni to bank ma biznes. I jemu powinno zależeć.

m*banki potrafiły to rozwi±zać. Więc może inni też niech się postaraj±.
KJ

--
Gdyby kto¶ miał zbędny Toshiba G450 - to chętnie przejmę ;)
-- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2011-12-15 21:58:59
Autor: Krzysztof Halasa
Idea stosuje zagrywki mBanku?
kjonca@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) writes:

To NIE pOWINNO być normalne. Jakby nie patrzeć jakiś obcy człowiek chce
ode mnie nazwisko panieńskie mojej matki.
Niestety dopóki ludzie będą potulnie takie dane podawać, to nie sądzę,
żeby coś się zmieniło.

Fakt, to jest bez sensu, w koncu typowo taki czlowiek dzwoni na prywatna
komorke klienta, mysli ze kogo tam zastanie?
--
Krzysztof Halasa

Data: 2011-12-15 22:06:17
Autor: SERG
Idea stosuje zagrywki mBanku?

Fakt, to jest bez sensu, w koncu typowo taki czlowiek dzwoni na prywatna
komorke klienta, mysli ze kogo tam zastanie?

syna, cĂłrkÄ™, ĹĽonÄ™ albo o zgrozo kochankÄ™  :)

Data: 2011-12-15 23:27:17
Autor: Waldek

Użytkownik "SERG" <marcinsergnospam@gmail.com> napisał w wiadomości news:jcdng9$jhq$1usenet.news.interia.pl...

Fakt, to jest bez sensu, w koncu typowo taki czlowiek dzwoni na prywatna
komorke klienta, mysli ze kogo tam zastanie?

syna, cĂłrkÄ™, ĹĽonÄ™ albo o zgrozo kochankÄ™  :)

No moze poza kochankÄ…,
reszta pewnie i tak zna nazwisko rodowe matki - LOL
Ale generalnie IMO takie pytania powinny pasc dopiero
jak juz ktos wyraza zgode na proponowana oferte + oczywiscie telekod ;)

Data: 2011-12-16 12:11:24
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Idea stosuje zagrywki mBanku?

"Waldek" jcds85$q69$1@node2.news.atman.pl

Fakt, to jest bez sensu, w koncu typowo taki czlowiek dzwoni na prywatna
komorke klienta, mysli ze kogo tam zastanie?

syna, córkę, żonę albo o zgrozo kochankę  :)

No moze poza kochank±,
reszta pewnie i tak zna nazwisko rodowe matki - LOL

Jak możesz?! Nie informujesz swoich kochanek
o nazwisku rodowym swojej matki? To oburzaj±ce!!
Trzymasz kobiety w nie¶wiadomo¶ci?! W niewiedzy?!

Może bank my¶li, że telefon trafił w ręce niepowołane -- na przykład w ręce złodzieja...

Data: 2011-12-16 12:20:37
Autor: Kamil Jońca
"Waldek" <mam@nie.dam> writes:

Użytkownik "SERG" <marcinsergnospam@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci

[...]

Jeste¶ pewien? To proponuję sprawdzić :) KJ

Data: 2011-12-15 22:18:30
Autor: vvvvvv
Użytkownik "Krzysztof Halasa" <khc@pm.waw.pl> napisał w wiadomości news:m3hb117drg.fsfintrepid.localdomain...
[...]

skad zalozenie ze prywatna?

Data: 2011-12-15 20:46:46
Autor: Papkin
Konfabulator wrote:
Dzwoni do mnie jaki¶ go¶ć i twierdzi, że jest moim opiekunem w
IdeaBanku, ale żeby przedstawić mi niesamowit± propozycję
niewiarygodnego oprocentowania lokat to MUSZĘ mu podać kilka

idea dzwoni z jednego numeru 22..... jakis tam warszawski, zapisz w komorce i juz wiesz kto dzwoni,

ps
raz zadzwonil z komorki, kazalem z infolinii bo ufam bardziej i tak zrobilm za 5minut..
W sumie fajne, przypominaja kiedy sie koncza lokaty, mozna wynegocjowac ciut wiekszy % ale obecnie w idea max tyo 6.1% tax free, w mBanku dali 6,5%(ale dla duzej kwoty)

Data: 2011-12-15 20:29:04
Autor: Konfabulator
Papkin <spam@spamerssux.net> napisał(a):
idea dzwoni z jednego numeru 22..... jakis tam warszawski, zapisz w komorce i juz wiesz kto dzwoni,

Ale ja o tym wiem i mam ten numer zapisany. Zadzwonił numer podobny,
22101co¶tam, w każdym razie nie pokazało mi na telefonie IdeaBank, st±d moja
wzmożona czujno¶ć. Ponadto ostatnio moim opiekunem była kobieta.

Cało¶ć wydaje mi się podejrzana. Dlatego chciałbym wiedzieć czy Was IB też
telefonicznie pyta o takie dane?

Chciał nazwisko panieńskie matki, a po prote¶cie zaproponował, że on odczyta
mi PESEL, a ja mu podam miasto urodzenia. I czego to ma dowodzić? Nadal nie
będę wiedział kim jest. Mogłem poprosić by podał saldo konkretnej lokaty, ale
i tak nie chciało mi się słuchać tych bredni o 20% na lokacie.

Data: 2011-12-16 12:07:22
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Idea stosuje zagrywki mBanku?

"Papkin" 4eea4ea6$1@news.home.net.pl

w mBanku dali 6,5%(ale dla duzej kwoty)

Dla jakiej? --

Data: 2011-12-16 11:41:17
Autor: Zbigniew Demidowicz
Eneuel Leszek Ciszewski <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał(a):

"Papkin" 4eea4ea6$1@news.home.net.pl

> w mBanku dali 6,5%(ale dla duzej kwoty) Dla jakiej?

6,5% netto czy brutto?

Data: 2011-12-16 11:48:43
Autor: Konfabulator
Idea stosuje zagrywki mBanku?
Zbigniew Demidowicz <dezet.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
6,5% netto czy brutto?

Netto, 8,05% brutto albo podobnie, minimum 200.000 PLN nowych ¶rodków.

Data: 2011-12-16 17:33:59
Autor: Papkin
Idea stosuje zagrywki mBanku?
Netto, 8,05% brutto albo podobnie, minimum 200.000 PLN nowych ¶rodków.

dokladnie, wiec jesli ktos ma duzo hajsu warto uderzyc - mLokata plus

Idea stosuje zagrywki mBanku?