Idea stosuje zagrywki mBanku?

Data: 2011-12-15 20:46:46
Autor: Papkin
Idea stosuje zagrywki mBanku?
Konfabulator wrote:
Dzwoni do mnie jakiś gość i twierdzi, że jest moim opiekunem w
IdeaBanku, ale żeby przedstawić mi niesamowitą propozycję
niewiarygodnego oprocentowania lokat to MUSZĘ mu podać kilka

idea dzwoni z jednego numeru 22..... jakis tam warszawski, zapisz w komorce i juz wiesz kto dzwoni,

ps
raz zadzwonil z komorki, kazalem z infolinii bo ufam bardziej i tak zrobilm za 5minut..
W sumie fajne, przypominaja kiedy sie koncza lokaty, mozna wynegocjowac ciut wiekszy % ale obecnie w idea max tyo 6.1% tax free, w mBanku dali 6,5%(ale dla duzej kwoty)

Data: 2011-12-15 20:29:04
Autor: Konfabulator
Papkin <spam@spamerssux.net> napisał(a):
idea dzwoni z jednego numeru 22..... jakis tam warszawski, zapisz w komorce i juz wiesz kto dzwoni,

Ale ja o tym wiem i mam ten numer zapisany. Zadzwonił numer podobny,
22101cośtam, w każdym razie nie pokazało mi na telefonie IdeaBank, stąd moja
wzmożona czujność. Ponadto ostatnio moim opiekunem była kobieta.

Całość wydaje mi się podejrzana. Dlatego chciałbym wiedzieć czy Was IB też
telefonicznie pyta o takie dane?

Chciał nazwisko panieńskie matki, a po proteście zaproponował, że on odczyta
mi PESEL, a ja mu podam miasto urodzenia. I czego to ma dowodzić? Nadal nie
będę wiedział kim jest. Mogłem poprosić by podał saldo konkretnej lokaty, ale
i tak nie chciało mi się słuchać tych bredni o 20% na lokacie.

Data: 2011-12-16 12:07:22
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Idea stosuje zagrywki mBanku?

"Papkin" 4eea4ea6$1@news.home.net.pl

w mBanku dali 6,5%(ale dla duzej kwoty)

Dla jakiej? --

Data: 2011-12-16 11:41:17
Autor: Zbigniew Demidowicz
Eneuel Leszek Ciszewski <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał(a):

"Papkin" 4eea4ea6$1@news.home.net.pl

> w mBanku dali 6,5%(ale dla duzej kwoty) Dla jakiej?

6,5% netto czy brutto?

Data: 2011-12-16 11:48:43
Autor: Konfabulator
Idea stosuje zagrywki mBanku?
Zbigniew Demidowicz <dezet.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
6,5% netto czy brutto?

Netto, 8,05% brutto albo podobnie, minimum 200.000 PLN nowych środków.

Data: 2011-12-16 17:33:59
Autor: Papkin
Idea stosuje zagrywki mBanku?
Netto, 8,05% brutto albo podobnie, minimum 200.000 PLN nowych środków.

dokladnie, wiec jesli ktos ma duzo hajsu warto uderzyc - mLokata plus

Idea stosuje zagrywki mBanku?