Idea zawrotna

Data: 2020-02-14 12:43:02
Autor: spider
Idea zawrotna
Czy tylko mi nie proponuj± już zawrotnej? :)
Czy jeszcze komu¶ działa, kto¶ ostatnio robił przelew do innego banku?

Data: 2020-02-14 14:04:42
Autor: g672
Idea zawrotna
W dniu 2020-02-14 o 12:43, spider pisze:
Czy tylko mi nie proponuj± już zawrotnej? :)
Czy jeszcze komu¶ działa, kto¶ ostatnio robił przelew do innego banku?
Nie działa

Data: 2020-02-14 15:41:59
Autor: J.F.
Idea zawrotna
Użytkownik "spider"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:5e4687dc$0$548$65785112@news.neostrada.pl...
Czy tylko mi nie proponuj± już zawrotnej? :)
Czy jeszcze komu¶ działa, kto¶ ostatnio robił przelew do innego banku?

Z tydzien temu dzialala, wystarczylo 10kzl  ..

Ale teraz to oni pilnie pracuja na wynik odsetkowy, to moze wylaczyli .... az im kapital spadnie ..

J.

Data: 2020-02-14 23:33:11
Autor: WAM
Idea zawrotna
On Fri, 14 Feb 2020 12:43:02 +0100, spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>
wrote:

Czy tylko mi nie proponuj± już zawrotnej? :)
Czy jeszcze komu¶ działa, kto¶ ostatnio robił przelew do innego banku?
Duzo wylałem w tym tygodniu, nie było propozycji :)
Poszło na konwersje i do n26 (z linku jednego z grupowiczów) :)

WAM
--
www.nawakacje.pl ?
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

Data: 2020-02-15 00:33:54
Autor: Dawid Rutkowski
Idea zawrotna
W dniu pi±tek, 14 lutego 2020 23:33:46 UTC+1 użytkownik WAM napisał:

> [...]
Duzo wylałem w tym tygodniu, nie było propozycji :)
Poszło na konwersje i do n26 (z linku jednego z grupowiczów) :)

Podwójnie rozs±dnie.
Na li¶cie jeste¶, gdyby¶ kiedy¶ miał okazję wydać ich kart± min. 15 euro w jednej transakcji (może być nawet w biedronku, ale nie będę Cię na koszty przewalutowań naciagał, choć oczywi¶cie s± minimalne, pół spreadu IKA oraz różnica kursowa MC - w sumie pewnie 0,5%) to mi N26 przelewem podziękuje i stawiam browar (jaki¶ dobry niemiecki, żeby było spójnie) ;)

Data: 2020-02-15 21:27:27
Autor: Slavekk
Idea zawrotna
W dniu 2020-02-14 o 23:33, WAM pisze:
Duzo wylałem w tym tygodniu, nie było propozycji :)
Poszło na konwersje i do n26 (z linku jednego z grupowiczów) :)

A ten N26 jaki¶ procent daje czy tylko w pewniejsz± walutę inwestujesz?

Sławek

Data: 2020-02-16 21:17:55
Autor: WAM
Idea zawrotna
On Sat, 15 Feb 2020 21:27:27 +0100, Slavekk <slavekk@gazeta.pl> wrote:

[...]

Aktualnie bez % ale postanowiłem trochę eksmitować za granicę w obawie
przed nacjonalizacj± ¶rodków w bankach .pl WAM

Data: 2020-03-02 07:43:31
Autor: spider
Idea zawrotna
W dniu 2020-02-14 o 12:43, spider pisze:
Czy tylko mi nie proponuj± już zawrotnej? :)
Czy jeszcze komu¶ działa, kto¶ ostatnio robił przelew do innego banku?

Powróciła zawrotna, proponuj± 2,3 % (sprawdzałem przy przelewach do dwóch banków)

Idea zawrotna