IdeaBank - Lokata Wolny Wybór

Data: 2011-09-29 10:26:22
Autor: witrak()
IdeaBank - Lokata Wolny Wybór
Patrzyłem, ale nikt jeszcze nie napisał.

"LOKATA WOLNY WYBÓR DLA WŁAŚCICIELI FIRM  to lokata bankowa o
stałym oprocentowaniu i codziennej kapitalizacji odsetek, z
dowolnym okresem trwania lokaty od 1 miesiąca do 12 miesięcy.

Stałe oprocentowanie nominalne lokaty to 5,9% w skali roku, co
daje aż 7,5% na 12 miesięcy jak na tradycyjnej lokacie!"

Pojawiła się zdaje się 27.09, promocja do 30.09
<http://ideabank.pl/gospodarcza_wolny_wybor>

Nie jest to Alior 100-dniowa, a i praktyki IdeaBanku z
przetrzymywaniem po zerwaniu nie są uczciwe, ale odnotować wypada...

witrak()

Data: 2011-09-29 11:13:39
Autor: Waldek

Użytkownik "witrak()" <witrak@hotmail.com> napisał w wiadomości news:j618ak$u3r$1srv.cyf-kr.edu.pl...

Nie jest to Alior 100-dniowa, a i praktyki IdeaBanku z
przetrzymywaniem po zerwaniu nie są uczciwe, ale odnotować wypada...

Czy ja wiem? Zrywalem ostatnio 2 z lokat atyniflacyjnych
i zgodnie z reg. do 24h mialem srodki na zewnetrznym koncie.
Natomiast  z "kulturalnym" to _istna_loteria_ , ostatnio 100dn zalozyly sie bez zgrzytow
a teraz czekam juz drugi dzien na laskawe potwierdzenie z Aliora

Data: 2011-09-29 12:53:10
Autor: Bogdan
IdeaBank - Lokata Wolny Wybr
Czy ja wiem? Zrywalem ostatnio 2 z lokat atyniflacyjnych
i zgodnie z reg. do 24h mialem srodki na zewnetrznym koncie.

Waldek mam pytanie o antyinflacyjne.

U mnie dzie 5 padziernika 2011 to termin
kiedy koczy si pierwsze 3 miesice antyinflacyjnych.
Czy 5 padziernika zrywa czy tez poczeka do 6 padziernika ?

Pozdrawiam

Data: 2011-09-29 13:17:11
Autor: Waldek
IdeaBank - Lokata Wolny Wybr

Uytkownik "Bogdan" <wermo@poczta.onet.pl> napisa w wiadomoci news:4e844e16$0$2500$65785112news.neostrada.pl...

U mnie dzie 5 padziernika 2011 to termin
kiedy koczy si pierwsze 3 miesice antyinflacyjnych.
Czy 5 padziernika zrywa czy tez poczeka do 6 padziernika ?

Skoro 5-ty to zwykly dzien roboczy to mozesz zarowno 5-tego jak i 6-tego
u mnie wypadlo 24 sobota wiec mialem do wyboru 26/27
bezpieczniej 6-tego :) ale ktos tu pisal ze sie dopytywal telefonicznie
i data zapadalnosci to 1 dzien zerwania - ten sam na ktory "stoi" lokata

Data: 2011-10-01 14:12:12
Autor: witrak()
IdeaBank - Lokata Wolny Wybór
Waldek <niet@niet.net> wrote on 2011-09-29_11:13

[...]

Ja wiem :-)
Zerwanie lokaty jest normalną operacją i powinno - jak wszsytkie
inne być wykonywane bez zwłoki. IdeaBank przetrzymuje pieniądze co
najmniej jedną dobę, zapewniając sobie darmowy overnight. Przy tym
nie jest to sprawa techniczna: zrywałem lokaty antyinflacyjne o
godzinie 2 w nocy i przelewy przyszły po 24+kilku godzinach.

To nie jest uczciwa praktyka.

witrak()

IdeaBank - Lokata Wolny Wybór