IdeaBank - awaria?

Data: 2012-10-28 11:11:30
Autor: Michal Pl
IdeaBank - awaria?
Czy ktoś ma podobny problem z IdeaBank co ja? Właśnie próbowałem zlecić przelew i nie mogę tego dokonać, ponieważ wyskakuje komunikat: "Wystąpił błąd, proszę spróbować później"...

Data: 2012-10-29 07:29:12
Autor: AdIk
IdeaBank - awaria?
W dniu 2012-10-28 19:11, Michal Pl pisze:
Czy ktoś ma podobny problem z IdeaBank co ja?
Właśnie próbowałem zlecić przelew i nie mogę tego dokonać, ponieważ wyskakuje komunikat: "Wystąpił błąd, proszę spróbować później"...

To samo miałem (ok. 29.10 ok. 7:00)

Data: 2012-10-29 02:57:23
Autor: Michal Pl
IdeaBank - awaria?
W dniu poniedziałek, 29 października 2012 07:30:04 UTC+1 użytkownik AdIk napisał:
> [...]

> Właśnie próbowałem zlecić przelew i nie mogę tego dokonać, ponieważ wyskakuje komunikat: "Wystąpił błąd, proszę spróbować później"...

Na fb chwalą się awarią: |Szanowni Państwo.
W związku z awarią wysyłki kodów autoryzacyjnych działanie systemu transakcyjnego jest ograniczone. Za utrudnienia przepraszamy. Jednocześnie przypominamy, że nasza infolinia w tym czasie może zrealizować Państwa dyspozycje bezpłatnie.
Zespół Idea Bank|

A na własnej stronie to już nie.... Czy każdy musi mieć facebooka? ;)

IdeaBank - awaria?