IdeaBank podwyżki

Data: 2018-09-12 22:36:39
Autor: WAM
IdeaBank podwyżki
Chyba nie było o podwyżkach w IdeaBank na kontach indywidualnych
https://www.bankier.pl/wiadomosc/Idea-Bank-wprowadza-nowe-oplaty-7613388.html

"Nowe opłaty będą obowiązywać właścicieli Konta Idealnego od 13
listopada 2018 r. Pierwsza z nich dotyczy korzystania z bankomatów. Za
darmo będzie nadal pięć pierwszych wypłat w danym miesiącu. Od szóstej
i każdej następnej bank będzie pobierał prowizję w wysokości 1 proc.
wypłacanej kwoty. Bank nie ustalił jednak górnych widełek - na
przykład nie więcej jednak niż 10 zł od jednej operacji. Oznacza to,
że wypłacając np. 10 tys. zł, klient zapłaci 100 zł prowizji. Drugą nowością w cenniku jest opłata za przekroczenie limitu 100 tys.
zł miesięcznie dla wpłat we wpłatomatach i bankomatach (dotyczy także
mobilnego wpłatomatu). Bank będzie sumował wszystkie wpłaty gotówki
przez klienta w danym miesiącu w tych urządzeniach. Jeżeli suma wpłat
będzie niższa niż 100 tys. zł, to nadal nie będzie prowizji z tego
tytułu. Jeżeli suma przekroczy 100 tys. zł miesięcznie, to bank
naliczy prowizję wynoszącą 0,39 proc. od nadwyżki powyżej 100 tys. zł.

W listopadzie z oferty zostaną wycofane Konto Idea Saver oraz Konto
Zośka. Oba rachunki pozostaną jednak w obsłudze i klienci, którzy
trzymają tam oszczędności, nadal będą z nich mogli korzystać."

Podwyżki także na kontach firmowych:
https://www.bankier.pl/wiadomosc/Beda-podwyzki-w-Idea-Banku-7614389.html

--
www.nawakacje.pl ?
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

Data: 2018-09-13 08:25:13
Autor: J.F.
IdeaBank podwyżki
Dnia Wed, 12 Sep 2018 22:36:39 +0200, WAM napisał(a):
[...]

Ciekawe ... byli tacy klienci, co to codziennie po 50 zl, a bank
placil bankomatom ?

Drugą nowością w cenniku jest opłata za przekroczenie limitu 100 tys.
zł miesięcznie dla wpłat we wpłatomatach i bankomatach (dotyczy także
mobilnego wpłatomatu).

Indywidualne konto ? pogratulowac :-)

J.

Data: 2018-09-13 18:51:21
Autor: WAM
IdeaBank podwyżki
On Thu, 13 Sep 2018 08:25:13 +0200, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Pewnie byli. Ja prawie gotówki nie używam ale dziś wyjątkowo
wyjmowałem 2500 z Euronetu. I zaskoczenie po wpisaniu kwoty - info:

Kwota przekracza maksymalną sugerowaną dla jednorazowej wypłaty (1000
zł). Dostępne opcje:
- wypłać 1000
- inna kwota
- anuluj

I na szybko myślę że "inna kwota" wprowadzi mnie w błędne koło, znów
wpiszę swoją a tam znów będzie że przekracza... I prawie już wyjąłem
sugerowany 1000. Ale jednak zaryzykowałem "inna kwota" i po ponownym
wpisaniu 2500 przeszło i wydało w jednej transakcji. Wśród wydanych
banknotów jeden falsyfikat - reklama pożyczek w pekao.

WAM

Data: 2018-09-13 19:07:33
Autor: J.F.
IdeaBank podwyżki
Dnia Thu, 13 Sep 2018 18:51:21 +0200, WAM napisał(a):
[...]

Ciekawe. Czyzby ludziom sie czesto pomylki o zero zdarzaly, a potem
pretensje o oplaty mieli ?

Wśród wydanych banknotów jeden falsyfikat - reklama pożyczek w pekao.

Postep :-)

Ciekawe - wszystkim wydawali, czy tylko tym od grubszej kwoty, czy
tylko tym, co im autoryzacja nie przechodzila :-)

J.

Data: 2018-09-15 12:59:23
Autor: Wojciech Bancer
IdeaBank podwyżki
On 2018-09-13, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

[...]

Dość stara sprawa:
https://www.bankier.pl/wiadomosc/Euronet-rekomenduje-1000-zl-I-wprowadza-klientow-w-blad-7603641.html
I jak zwykle chodzi o pieniądze. :-)

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2018-09-14 10:50:35
Autor: radekp@konto.pl
IdeaBank podwyżki
Thu, 13 Sep 2018 18:51:21 +0200, w
<1c5lpdpg6h32n8c966leu7fo6gl6t5silr@4ax.com>, WAM <nospam@nowam.nopl.pl>
napisał(-a):

> [...]

wpisaniu 2500 przeszło i wydało w jednej transakcji. Wśród wydanych
banknotów jeden falsyfikat - reklama pożyczek w pekao.

A to chyba feature niektórych bankomatów. Miałem coś takiego rok temu.
Oczywiście to tylko sugestia i po potwierdzeniu zrealizuje.

Data: 2018-09-13 19:10:06
Autor: J.F.
IdeaBank podwyżki
Dnia Wed, 12 Sep 2018 22:36:39 +0200, WAM napisał(a):
Chyba nie było o podwyżkach w IdeaBank na kontach indywidualnych
https://www.bankier.pl/wiadomosc/Idea-Bank-wprowadza-nowe-oplaty-7613388.html

P.S. a dla nowych srodkow odsetki juz 3.5%

Czyzby sie przejechali na niedawnej obnizce ?

J.

IdeaBank podwyżki