IdeaBank - problemy z kalendarzem ?

Data: 2012-05-28 09:15:19
Autor: Waldek
IdeaBank - problemy z kalendarzem ?
Na stronie www pisza ze przedluzyli oferte na lokaty 100 dniowe do 28.05
- dzis 28 a lokat juz nie ma  ;P

Maja inny kalendarz ?? - LOL

Pozdro

Data: 2012-05-28 09:25:17
Autor: m
W dniu 28.05.2012 09:15, Waldek pisze:
Na stronie www pisza ze przedluzyli oferte na lokaty 100 dniowe do 28.05
- dzis 28 a lokat juz nie ma ;P

Maja inny kalendarz ?? - LOL

A napisali "włącznie" ?

p. m.

Data: 2012-05-28 13:47:02
Autor: Q
IdeaBank - problemy z kalendarzem ?
A napisali "włącznie" ?

Naprawde sadzisz, ze jakikolwiek bank przywiazuje wage
do roznicy miedzy "<" a "<=" ? :)

Czasami zastanawiam sie co za ludzie tam pracuja...

Data: 2012-05-29 05:25:40
Autor: eisenberg
On 28 Maj, 13:47, "Q" <n...@spam.org> wrote:

Czasami zastanawiam sie co za ludzie tam pracuja...

Ja już przestałem :DD Od miesiąca moja znajoma czeka na umowę ramową,
którą uparcie wysyłają na  adres zamieszkania zamiast na adres do
korespondencji. Natomiast debetówkę wysłali prawidłowo

Data: 2012-05-30 09:10:41
Autor: Q
[...]

Normalnie bym Ci nie uwierzyl, gdyby nie to,
ze moja znajoma spotkala podobna historia
i to calkiem niedawno :).

U niej bylo zabawniej-
- pomieszaly im sie adresy zameldowania i zamieszkania
(mimo, ze wypelnila starannie wniosek przez internet).
O ile adres zameldowania w calosci byl ok,
to z adresem zamieszkania bylo tak:
- nazwa ulicy byla imienia jednego z krolow/ksiazat Polski,
ale nie tego co trzeba (Chrobry czy Krzywousty - jeden ch.. :)
- nr domu i mieszkania wziety byl z adresu zameldownia
- miasto zgadzalo sie (mimo, ze meldunek i zamieszkanie to inne miasta)

Umowa _z blednymi danymi_ zostala podpisana
a minute pozniej zostala podpisana kolejna umowa
zwiazana ze "zmiana/aktualizacja adresu zamieszkania".
Beka i zenada jednoczesnie, ale typ w banku byl bardzo mily,
czestowal kawa/czekolada do picia i ogolnie byl calkiem kompetentny.

PS
Oni chyba naprawde przepisuja te wnioski z internetu sami / jeszcze raz / recznie.
No, przynajmniej w rajfajzenie :).

Data: 2012-05-30 07:42:00
Autor:
Q <no@spam.org> napisał(a):
> [...]

PS
Oni chyba naprawde przepisuja te wnioski z internetu sami / jeszcze raz / recznie.

A ja wygląda posiadanie rachunku bankowego w idea bank od strony praktycznej.
Czy identyczne problemy jak w innych klonach - czyli częste konserwacje,
różnice w saldach itp itd? Jak poziom obsługi via twarz i telefon?

Data: 2012-05-28 10:05:06
Autor: Ebald
W dniu 2012-05-28 09:15, Waldek pisze:
Na stronie www pisza ze przedluzyli oferte na lokaty 100 dniowe do 28.05
- dzis 28 a lokat juz nie ma  ;P

Są :)

Ebald

Data: 2012-05-28 10:37:07
Autor: Waldek

Użytkownik "Ebald" <epe@icpnet.pl> napisał w wiadomości news:jpvbji$gl2$1news.icpnet.pl...
W dniu 2012-05-28 09:15, Waldek pisze:
Na stronie www pisza ze przedluzyli oferte na lokaty 100 dniowe do 28.05
- dzis 28 a lokat juz nie ma  ;P

Są :)

Ano juz ponownie sa  ... pojawiam sie i znikam :D

Pozdro

IdeaBank - problemy z kalendarzem ?