[IB] Ideabank fałszuje własne dokumenty?

Data: 2012-11-01 23:27:29
Autor: jack
[IB] Ideabank fałszuje własne dokumenty?
Czołem.
Pozapisywałem się parę dni temu (19.10 dokładnie) na lokaty elastyczne, dostałem potwierdzenie mejlem, że wnioski ważne do 02.11 (mam ten mejl przed nosem). Dzisiaj próbuję zakładać - i co widzę w "lokaty nieopłacone i w trakcie..." ? Ano widzę, że termin ważności wniosku: 01.11.2012
PKP!

[IB] Ideabank fałszuje własne dokumenty?