Ideabank - karta - odmowa autoryzacji

Data: 2011-09-24 18:27:17
Autor: Ya
Ideabank - karta - odmowa autoryzacji
Właśnie wróciłem z Lidla, trzykrotna próba zapłacenia
kartą Idea business - i trzykrotna "odmowa autoryzacji"
Karta Mbankowa poszła od kopa. Czy Czarnecki uciekł
z moją kasą? Ktoś coś wie co z kartami IDEABANK?

Ya --

Data: 2011-09-24 18:42:56
Autor: Konfabulator
 Ya <zpoczty.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Właśnie wróciłem z Lidla, trzykrotna próba zapłacenia
kartą Idea business - i trzykrotna "odmowa autoryzacji"
Karta Mbankowa poszła od kopa. Czy Czarnecki uciekł
z moją kasą? Ktoś coś wie co z kartami IDEABANK?

Ludzie masowo wycofują się z lokaty antyinflacyjnej, może naprawdę zabrakło
kasy? :) A poważnie to na pewno coś grzebią w systemie, tylko, że oni nie mają
w zwyczaju tego zapowiadać.

Data: 2011-09-24 18:54:13
Autor: Ya
Konfabulator <kredycik-i-wio@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Ludzie masowo wycofują się z lokaty antyinflacyjnej, może naprawdę zabrakło
kasy? :) A poważnie to na pewno coś grzebią w systemie, tylko, że oni nie mają
w zwyczaju tego zapowiadać.

Mam nadzieję jest tak jak mówisz na poważnie, i tylko grzebią.
Zalogowałem się do Ideabanku i cyferki na koncie są, choć
jak wiemy to tyko cyferki a nie żywa kasa. Jak by nie delfinek
mbankowy to z zakupów nici :( --

Data: 2011-09-24 17:59:43
Autor: witek
On 9/24/2011 1:54 PM, Ya wrote:
[...]

a gdzie widziales zywa kase?

Data: 2011-09-24 19:09:15
Autor: Konfabulator
Ya <zpoczty@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Zalogowałem się do Ideabanku i cyferki na koncie są, choć
jak wiemy to tyko cyferki a nie żywa kasa.

Witamy w wirtualnym królestwie Leszka Czarneckiego.

Data: 2011-09-24 22:35:49
Autor: Waldek

Użytkownik "Konfabulator" <kredycik-i-wio@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j5l8bg$d9c$1inews.gazeta.pl...

Ludzie masowo wycofują się z lokaty antyinflacyjnej,

A to niby czemu ?
4,3+1,5= 5,8% wiec IMO nie jest tak źle ;)

Data: 2011-09-25 08:58:16
Autor: Ya
Ideabank - karta - odmowa autoryzacji
 Ya <zpoczty.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Karta Mbankowa poszła od kopa. Czy Czarnecki uciekł
z moją kasą? Ktoś coś wie co z kartami IDEABANK?

Dostałem odpowiedź z Ideabanku:

...Uprzejmie informuję, iż  problem z kartami został rozwiązany, ale w wyniku
awarii musiały zostać wygenerowane nowe kody zabezpieczające dla bankomatów
oraz terminali. Firmy zostały o tym poinformowane aby zaktualizować te kody,
lecz jeszcze nie wszystkie tego dokonały, dlatego karta w większości miejsc
działa, ale w niektórych miejscach wciąż występują problemy. Prosimy uzbroić
się w cierpliwość ponieważ wkrótce problem powinien zostać w pełni rozwiązany.
W imieniu banku pragnę przeprosić za zaistniałą sytuację...

O kurcze, to jakaś grubsza sprawa!
ale co, nikt oprócz mnie nie doświadczył odmowy autoryzacji? No chyba że
jestem jedynym posiadaczem konta w IDEABANKU? na pl.biznes.banki ;)

Pozdrawiam. Ya

Data: 2011-09-25 13:58:07
Autor: Grzexs
Ideabank - karta - odmowa autoryzacji
O kurcze, to jakaś grubsza sprawa!
ale co, nikt oprócz mnie nie doświadczył odmowy autoryzacji? No chyba że
jestem jedynym posiadaczem konta w IDEABANKU? na pl.biznes.banki ;)

Nie jesteś, ale ja np. dość rzadko korzystam z debetówek przy płaceniu w sklepach, więc mogło mi umknąć.

--
Grzexs

Data: 2011-09-26 00:05:15
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Ideabank - karta - odmowa autoryzacji

"Grzexs" j5n50f$ri3$1@inews.gazeta.pl

Nie jesteś, ale ja np. dość rzadko korzystam z debetówek
przy płaceniu w sklepach, więc mogło mi umknąć.

Nie masz Dobrego Konta?

Data: 2011-09-26 18:34:18
Autor: Krzysztof Halasa
"Ya" <zpoczty@gazeta.SKASUJ-TO.pl> writes:

Dostałem odpowiedź z Ideabanku:

..Uprzejmie informuję, iĹź  problem z kartami został rozwiązany, ale w wyniku
[...]

O, gdyby tak bylo rzeczywiscie to bylaby to jakas ostrzejsza
kompromitacja (w sensie bezpieczenstwa). Ale skad osoba piszaca
odpowiedz mialaby o tym wiedziec, to nie mam bladego pojecia. Podejrzana
historia, chociaz biorac pod uwage niedawne wydarzenia np. zwiazane
z PKI, kto wie...
--
Krzysztof Halasa

Data: 2011-09-26 19:48:58
Autor: Ralf
W dniu 2011-09-25 10:58, Ya pisze:
O kurcze, to jakaś grubsza sprawa!
ale co, nikt oprócz mnie nie doświadczył odmowy autoryzacji? No chyba że
jestem jedynym posiadaczem konta w IDEABANKU? na pl.biznes.banki ;)

Pozdrawiam. Ya

Ja miałem to samo w getinbanku, dla mnie to nowosc (w mbanku nigdy mi sie to nie zdażyło w ciągu paru lat).

Ralf

Data: 2011-09-26 18:48:39
Autor:
Ralf <gznewsy2@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
> jestem jedynym posiadaczem konta w IDEABANKU? na pl.biznes.banki ;)

Ja miałem to samo w getinbanku, dla mnie to nowosc (w mbanku nigdy mi sie to

Kiedy to miałeś?

Data: 2011-09-26 22:46:32
Autor: BQB
[...]

Nowe kody, to oni mogą sobie wygenerować tylko dla swoich urządzeń. Jest tylko kilka firm, które mają swoje terminale na rynku i to one zmieniają kody. Chyba, że wysłali info do np Polcarda i wygenerował nowe klucze szyfrujące, ale wtedy ta karta nie działała by na żadnym terminalu Polcarda. Polcarda podaję jako przykład, nie wiem, kto Lidla obsługuje.

Ideabank - karta - odmowa autoryzacji