Ideabank - karta - odmowa autoryzacji

Data: 2011-09-24 18:42:56
Autor: Konfabulator
Ideabank - karta - odmowa autoryzacji
 Ya <zpoczty.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Właśnie wróciłem z Lidla, trzykrotna próba zapłacenia
kartą Idea business - i trzykrotna "odmowa autoryzacji"
Karta Mbankowa poszła od kopa. Czy Czarnecki uciekł
z moją kasą? Ktoś coś wie co z kartami IDEABANK?

Ludzie masowo wycofują się z lokaty antyinflacyjnej, może naprawdę zabrakło
kasy? :) A poważnie to na pewno coś grzebią w systemie, tylko, że oni nie mają
w zwyczaju tego zapowiadać.

Data: 2011-09-24 18:54:13
Autor: Ya
Konfabulator <kredycik-i-wio@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Ludzie masowo wycofują się z lokaty antyinflacyjnej, może naprawdę zabrakło
kasy? :) A poważnie to na pewno coś grzebią w systemie, tylko, że oni nie mają
w zwyczaju tego zapowiadać.

Mam nadzieję jest tak jak mówisz na poważnie, i tylko grzebią.
Zalogowałem się do Ideabanku i cyferki na koncie są, choć
jak wiemy to tyko cyferki a nie żywa kasa. Jak by nie delfinek
mbankowy to z zakupów nici :( --

Data: 2011-09-24 17:59:43
Autor: witek
On 9/24/2011 1:54 PM, Ya wrote:
[...]

a gdzie widziales zywa kase?

Data: 2011-09-24 19:09:15
Autor: Konfabulator
Ya <zpoczty@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Zalogowałem się do Ideabanku i cyferki na koncie są, choć
jak wiemy to tyko cyferki a nie żywa kasa.

Witamy w wirtualnym królestwie Leszka Czarneckiego.

Data: 2011-09-24 22:35:49
Autor: Waldek

Użytkownik "Konfabulator" <kredycik-i-wio@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j5l8bg$d9c$1inews.gazeta.pl...

Ludzie masowo wycofują się z lokaty antyinflacyjnej,

A to niby czemu ?
4,3+1,5= 5,8% wiec IMO nie jest tak źle ;)

Ideabank - karta - odmowa autoryzacji