Ideabank - poliso-lokata "Pewna"

Data: 2014-01-25 12:12:56
Autor: Piotr C.
Ideabank - poliso-lokata "Pewna"
Takie pytanie, miałem poliso-lokatę założoną pół roku temu. Oprocentowanie samej lokaty 0.1%, reszta na polisie.
Lokata zakończona, z polisy wpłynęło tyle ile miało, a z lokaty - tylko wpłacona kwota. Też tak mieliście? Niby te 0.1% to niewiele, ale jednak.

P.

Data: 2014-01-25 12:33:30
Autor: Budzik
Ideabank - poliso-lokata "Pewna"
Użytkownik Piotr C. piotr@mabanana.com.delete.pl ...

Takie pytanie, miałem poliso-lokatę założon± pół roku temu.
Oprocentowanie samej lokaty 0.1%, reszta na polisie. Lokata
zakończona, z polisy wpłynęło tyle ile miało, a z lokaty - tylko
wpłacona kwota. Też tak mieli¶cie? Niby te 0.1% to niewiele, ale
jednak.
W sumie nigdy tego nie sprawdzałem.
Daj prosze znać, co ustaliłes.

Dla 10.000 bedzie to jakies 8zł po podatku.  :)

Data: 2014-01-25 14:25:46
Autor: S
W dniu 2014-01-25 12:12, Piotr C. pisze:
[...]

Tak samo miałem. Te 0,1% poszło w koszty założenia polisy.

--
Pozdrawiam

Ideabank - poliso-lokata "Pewna"