Idealna praca dla boukuna...

Data: 2009-05-13 17:14:03
Autor: Tzva Adonai
Idealna praca dla boukuna...
Wprawdzie nie na rajskiej wyspie Hamilton, a w podwarszawskiej rezydencji, ale
za to w zamian za pięciocyfrowy, comiesięczny przelew na konto. Tak wygląda
polska "praca marzeń", którą ma w swojej ofercie jedno z toruńskich biur
doradztwa personalnego. Zwycięzca rekrutacji nie będzie musiał doglądać
australijskich żółwi, ale zapewnić rozrywkę arabskiemu szejkowi.

http://www.tvn24.pl/12690,1600057,0,1,polska-ma-swoja-prace-marzen,wiadomosc.html

Data: 2009-05-13 17:21:58
Autor: awe
Idealna praca dla boukuna...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:653d.000009de.4a0ae3bbnewsgate.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- --
jedna z rozrywek dla szejka byloby walenie cie w morde, powiedzmy za 100 zl od ciosu z piachy. Ile chcialbys zarabiac miesiecznie razem z zus, 6 tys-9 tys - to mniej wiecej oznaczaloby 3 uderzenia dziennie conajmniej, a za kopa w dupe tylko 20 zeta - w koncu trudno placic wiecej za cos co byloby dla Ciebie naturalne
awe

Data: 2009-05-13 17:29:15
Autor: Tzva Adonai
Idealna praca dla boukuna...
jedna z rozrywek dla szejka byloby walenie cie w morde

Nie zwykłem pracować u brudasów... Jak dobrze pójdzie, to pod koniec tego roku
dostanę dwumiesięczny kontrakt jako tłumacz w szwajcarskiej centrali Rothschilds
CH AG...

Data: 2009-05-13 17:51:17
Autor: awe
Idealna praca dla boukuna...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:653d.000009e1.4a0ae74bnewsgate.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- --
tlumacz jakich jezykow?
awe

Data: 2009-05-13 17:52:30
Autor: Tzva Adonai
Idealna praca dla boukuna...
tlumacz jakich jezykow?

Hebrajskiego, japońskiego i polskiego...

Data: 2009-05-13 19:41:16
Autor: awe
Idealna praca dla boukuna...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:653d.000009e6.4a0aecbenewsgate.onet.pl...
tlumacz jakich jezykow?

Hebrajskiego, japońskiego i polskiego...
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
ten hebrajski to kto cie uczyl, tata czy mama?
awe

Data: 2009-05-13 21:37:41
Autor: Tzva Adonai
Idealna praca dla boukuna...
ten hebrajski to kto cie uczyl, tata czy mama?

Rodzice nauczyli mnie polskiego i niemieckiego... --

Data: 2009-05-13 21:35:07
Autor: raff
Idealna praca dla boukuna...
Tzva Adonai pisze:
tlumacz jakich jezykow?

Hebrajskiego, japońskiego i polskiego...

A jak sie okaze ze jestes pedofilem tez cie przyjmną ?

R.

Data: 2009-05-13 18:23:19
Autor: jadrys
Idealna praca dla boukuna...
Tzva Adonai pisze:
[...]

Przecież pracujesz  już brudasów na brudasów. Odpowiada ci słuchanie poleceń? Tak jadaczysz na socjalizm a jesteś tylko wykonywaczem poleceń kapitalistów..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   Również ja

Data: 2009-05-13 18:30:27
Autor: Tzva Adonai
Idealna praca dla boukuna...
Tak jadaczysz na socjalizm a jesteś tylko wykonywaczem poleceń kapitalistów..

A czyje polecenia powinienem wykonywać?.. Socjalistów?...

Data: 2009-05-13 18:47:17
Autor: Vic
Idealna praca dla boukuna...
Tzva Adonai wrote:
A czyje polecenia powinienem wykonywać?.. Socjalistów?...

No pewnie, ze socjalistow! A najlepiej komunistow.
Oni ci zaplaca tak troszeczke, a reszte ci wezma, ale oczywiscie tylko po to zeby ci dac.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-13 19:02:42
Autor: mkarwan
Idealna praca dla boukuna...

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:gueu5h$313$2mx1.internetia.pl...
Tzva Adonai wrote:

Czym różnisz się od tego antypolskiego śmiecia i spamera, skoro odpowiadając
na jego listy akceptujesz to co on robi?

Data: 2009-05-13 19:08:24
Autor: Vic
Idealna praca dla boukuna...
mkarwan wrote:
Czym różnisz się od tego antypolskiego śmiecia i spamera, skoro odpowiadając
na jego listy akceptujesz to co on robi?

Qfa! Ja akceptuje to co on robi. On pisze. A ja czytam. Jesli nie mam ochoty odpowiadac, nie odpowiadam. Jesli nie mam ochoty czytac, nie czytam.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-13 22:43:35
Autor: awe
Idealna praca dla boukuna...

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:guevd4$543$1mx1.internetia.pl...
mkarwan wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -
vic czemu odpowiadasz na te uwagi tego stetryczalego mkarwana?
awe

Data: 2009-05-13 19:20:39
Autor: jadrys
Idealna praca dla boukuna...
Tzva Adonai pisze:
Tak jadaczysz na socjalizm a jesteś tylko wykonywaczem poleceń kapitalistów..

A czyje polecenia powinienem wykonywać?.. Socjalistów?...

No tak, jesteś stworzony do wykonywania poleceń.. A może ty po prostu lubisz na kogoś pracować?

Data: 2009-05-13 19:02:59
Autor: mkarwan
Idealna praca dla boukuna...

Data: 2009-05-13 21:45:26
Autor: boukun
Idealna praca dla boukuna...

[...]

Jeden znajomy Kurd powiedział do mnie kiedyś w Niemczech, że gdyby się jakiś szejk z Arabii Saudyjskiej o mnie dowiedział i moich poglądach, to byłbym bardzo bogaty. Może ktoś temu szejkowi szepnie słówko o boukunie i przetłumaczy kilka moich tekstów, to się przepowiednia tego Kurda sprawdzi...

boukun

Data: 2009-05-13 21:49:54
Autor: Tzva Adonai
Idealna praca dla boukuna...
Jeden znajomy Kurd powiedział do mnie kiedyś w Niemczech

W bardzo kolorowym środowisku się tam obracałeś... --

Data: 2009-05-13 22:01:08
Autor: boukun
Idealna praca dla boukuna...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@onet.eu> napisał w wiadomości news:653d.00000a19.4a0b2462newsgate.onet.pl...
Jeden znajomy Kurd powiedział do mnie kiedyś w Niemczech

W bardzo kolorowym środowisku się tam obracałeś...

Potrafiłem pogodzić Turków z Kurdami, lubili mnie Turcy, Syryjczycy (Turki), Libańczyk. Najlepiej się cieszyli, jak łacha darłem z Niemców w robocie, np. wchodząc z rana do pakamery z wyciągniętą ręką i salutując z przytupem jak Kloss Sieg Heil...

boukun

Data: 2009-05-13 13:51:37
Autor: mwisniewski2008
Idealna praca dla boukuna...
On 13 Maj, 22:01, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_ado...@onet.eu> napisał w wiadomościnews:653d.00000a19.4a0b2462newsgate.onet.pl...

> [...]

wchodząc z rana do pakamery z wyciągniętą ręką i salutując z przytupem jak Kloss

Brawo bekon !!!  Braaaawoooo!!!
To bylo niesamowite !

Data: 2009-05-14 09:01:23
Autor: Vic
Idealna praca dla boukuna...
boukun wrote:
Potrafiłem pogodzić Turków z Kurdami, lubili mnie Turcy, Syryjczycy (Turki), Libańczyk. Najlepiej się cieszyli, jak łacha darłem z Niemców w robocie

Uuuuuuu, to obracales sie w wyzszych sferach niemieckiego spoleczenstwa...

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-14 15:58:30
Autor: Piotr
Idealna praca dla boukuna...
Dnia Thu, 14 May 2009 09:01:23 +0200, Vic napisał(a):

Uuuuuuu, to obracales sie w wyzszych sferach niemieckiego spoleczenstwa...

Tak dokładnie, to koło pasa...
Piotr

Data: 2009-05-14 08:09:56
Autor: Piotr
Idealna praca dla boukuna...
Dnia Wed, 13 May 2009 21:45:26 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Ależ wałkun, ty już tak masz... Budzisz się co rano w szeregowym
"pałacu", później uważasz przez cały dzień, żeby sobie dziury w
jajcach nie wydrapać, oblecisz instytucje, z których możesz coś
wychachmęcić, później gryl w seraju, a wieczorem podróż do haremu na
tube8...
Taaa, żebyż tak jeszcze jakiś Willy Bej raz dziennie podskoczył na
laseczkę za 50€...
Piotr

Data: 2009-05-14 08:53:46
Autor: boukun
Idealna praca dla boukuna...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:gypvy9vxojbh.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

"Trolle - internetowi pieniacze /.../
Wyobraź sobie, że zakładasz wątek na forum, w którym szukasz odpowiedzi na
ważne pytanie. Wśród cennych porad pojawiają się obraźliwe i nie związane z
tematem posty. Jeżeli wszystkie pochodzą od jednej osoby to oznacza, że
zostałeś zaatakowany przez trolla. Jeżeli spróbujesz odpowiedzieć na jego
ataki, to przegrasz. Dyskusja z trollem nie ma sensu. Troll najpierw
sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pobije doświadczeniem."

http://technologie.gazeta.pl/technologie/1,81010,5662826,Trolle___int...

Data: 2009-05-14 09:47:02
Autor: cirrus
Idealna praca dla boukuna...
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gugfnh$96a$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Ja ich nazywam kretynami, dlatego ignorowanie najbardziej dla nich bolesne.

--
stevep

Data: 2009-05-14 10:32:34
Autor: Piotr
Idealna praca dla boukuna...
Dnia Thu, 14 May 2009 09:47:02 +0200, cirrus napisał(a):

Ja ich nazywam kretynami, dlatego ignorowanie najbardziej dla nich bolesne.

Nie moge spać, cyrkus, od kiedy mnie ignorujecie. Kara ta jest bolesna
i okrutna, he, he. Ale mam osłodę pod postacią braku waszych buraczanych odpowiedzi i
świadomości, że musicie cyrkus sobie te odpowiedzi zemleć w pysku.
Piotr

Data: 2009-05-14 10:34:06
Autor: Piotr
Idealna praca dla boukuna...
Dnia Thu, 14 May 2009 08:53:46 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Spróbowałem sobie wyobrazić wałkun, że zakładasz taki wątek...
Piotr