Idealny licznik rowerowy

Data: 2010-09-01 13:31:41
Autor: dobrov
Idealny licznik rowerowy
Piotrpo wrote:

Interesuje mnie jakie jeszcze funkcje, waszym zdaniem byłby by
przydatne, pożądane itp.

Międzyczasy (np. okrążenia) łapane ręcznie z przechowaniem wszystkich mierzonych parametrów
dla danego odcinka.

Data: 2010-09-01 04:52:55
Autor: Piotrpo
Idealny licznik rowerowy
On 1 Wrz, 13:31, dobrov <dobr...@interia.pl> wrote:
Piotrpo wrote:
> [...]
> przydatne, pożądane itp.

Międzyczasy (np. okrążenia) łapane ręcznie z przechowaniem wszystkich mierzonych parametrów

Czy chciał byś mieć je wyświetlane podczas jazdy, czy wystarczy odczyt
z tracka?

Data: 2010-09-01 13:56:36
Autor: dobrov
Idealny licznik rowerowy
Piotrpo wrote:
[...]

Jak się ostro trenuje pętle to miło mieć czas ostatniegej pętli na ekranie
obok czasu bieżącej :)
Do wycieczek to już mniej potrzebne.
Możesz zaimplementować np. taki "training mode"

Data: 2010-09-01 05:12:39
Autor: Piotrpo
Idealny licznik rowerowy
On 1 Wrz, 13:56, dobrov <dobr...@interia.pl> wrote:
Piotrpo wrote:

> [...]

obok czasu bieżącej :)
Do wycieczek to już mniej potrzebne.
Możesz zaimplementować np. taki "training mode"

Ok. Myślałem też o rozszerzeniu "ghost race" przy jeździe po pętli o
automatyczne i ciągłe pokazywanie czasu w stosunku do najszybszej
pętli, ale zrobienie stopera raczej nie będzie problemem.

Data: 2010-09-01 14:53:54
Autor: Fabian
Idealny licznik rowerowy
W dniu 01.09.2010 14:12, Piotrpo pisze:
Ok. Myślałem też o rozszerzeniu "ghost race" przy jeździe po pętli o
automatyczne i ciągłe pokazywanie czasu w stosunku do najszybszej
pętli, ale zrobienie stopera raczej nie będzie problemem.

To niech będzie wybór porównywania do najszybszej pętli i do ostatniej
pokonanej pętli.

Fabian.

Idealny licznik rowerowy