Idealny licznik rowerowy

Data: 2010-09-01 07:16:27
Autor: Zbrochaty
Idealny licznik rowerowy
On 1 Wrz, 13:27, Piotrpo <piot...@gmail.com> wrote:
Tak trochę z nudów zacząłem pisać "licznik rowerowy" na telefon z GPS.
Zastanawiam się nad funkcjonalnością jaką należało by w nim
zaimplementować - jak na razie wpadłem na następujące pomysły:

Interesuje mnie jakie jeszcze funkcje, waszym zdaniem byłby by
przydatne, pożądane itp.

Przypomina mi sie ambitny projekt b. taniego laptopa za ponizej 100
USD dla Afryki, tylko biedacy projektanci zapomnieli, ze tam prądu ni
ma

Zbrochaty

Data: 2010-09-02 00:09:43
Autor: Piotrpo
Idealny licznik rowerowy
On 1 Wrz, 16:16, Zbrochaty <zbroch...@gmail.com> wrote:
> [...]

Przypomina mi sie ambitny projekt b. taniego laptopa za ponizej 100
USD dla Afryki, tylko biedacy projektanci zapomnieli, ze tam prądu ni

Akurat OLPC był przygotowany do życia bez sieci energetycznej - zdaje
się, ze było tam dynamo na takie ewentualności.
Oczywiście zdaję sobie sprawę, z ograniczonego życia baterii w
telefonie przy włączonym GPS, ekranie itd. Jeżeli ktoś potrzebuje
wydłużenia czasu działania może kupić battery extender, czy jak to się
nazywa za 1/10 ceny najtańszego sportowego GPS
Wiem też o tym, że takich aplikacji trochę jest. Rodzajów płatków
śniadaniowych też jest dużo, a wciąż powstają nowe.
Dodam jeszcze, że ten projekt nie jest ani ambitny, ani skomplikowany
- traktuję go jako wprawkę w pisaniu na platformę, która jest dla mnie
świeża i okazję do przetestowania kilku pomysłów.

Idealny licznik rowerowy