Idealny licznik rowerowy

Data: 2010-09-01 19:57:07
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Idealny licznik rowerowy
Piotrpo pisze:
Tak trochę z nudów zacząłem pisać "licznik rowerowy" na telefon z GPS.
Zastanawiam się nad funkcjonalnością jaką należało by w nim
zaimplementować - jak na razie wpadłem na następujące pomysły:

Interesuje mnie jakie jeszcze funkcje, waszym zdaniem byłby by
przydatne, pożądane itp.

Dla mnie brakuje funkcji oddzielnego pomiaru dystansu i prędkości średniej na fragmencie wycieczki. Jadę spokojnie rozgrzewając się na skraj miasta, tam zaczyna się zapierdziel i trening, potem spokojnie wracam. Oprócz danych z całej wycieczki chodzi właśnie o dane z treningu właściwego.

No i druga sprawa, warto aby licznik działał na 4 rowerach, znaczy miał    możliwość oddzielnego rejestrowania zapisów z 4 rowerów.

Seco

Data: 2010-09-02 00:01:16
Autor: Piotrpo
Idealny licznik rowerowy
On 1 Wrz, 19:57, Bartosz 'Seco' Suchecki <pisz...@seco.maupa.tlen.pl>
wrote:
Piotrpo pisze:

> [...]

No i druga sprawa, warto aby licznik działał na 4 rowerach, znaczy miał
   możliwość oddzielnego rejestrowania zapisów z 4 rowerów.

Jakie parametry powinny być rejestrowane z podziałem na rowery? coś
poza dystansem całkowitym?

Data: 2010-09-02 09:52:15
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Idealny licznik rowerowy
wrote:
Piotrpo pisze:

[...]

Wszystkie parametry licznika powinny dać się rejestrować dla oddzielnych rowerów. No i powinien być podgląd dyst. i czasu całkowitego, może średniej, ewentualnie, już dla zabawy, max prędkość, wysokość itd.

Seco

Idealny licznik rowerowy