Idee Cafe Challenge - wesprzyjmy kolarza

Data: 2011-08-03 17:08:30
Autor: Ryszard Mikke
Idee Cafe Challenge - wesprzyjmy kolarza
http://www.bikestats.pl/wydarzenia/Idee-Kaffee-Challenge_1115.html

Cytuję:

Jako iż łączy nas wspólna pasja jaką jest rower, liczę, że pomożecie mi spełnić moje rowerowe marzenie. Marzy mi się objechać Europę robiąc przy tym 10.000 km w ciągu jednego miesiąca. Marzenie to może się urzeczywistnić dzięki tytułowemu konkursowi w którym właśnie trwa finałowy etap. Głosować można codziennie, aż do 17 sierpnia, zapraszam: http://konkurs.ideekaffee.pl
Pozdrawiam :)

Koniec cytatu.

Kolega ma prawie 500 głosów straty do prowadzącego (i tyle samo przewagi nad trzecim), więc klikamy, klikamy :D

--
rmikke

Data: 2011-08-03 18:24:19
Autor: m4rkiz
Ryszard Mikke wrote:
[...]

czy ja wiem... 10000/30=333.3(3) 10 godzin na dobe ze srednia 33 km\h to
dla mnie akurat bylaby srednia przyjemnosc, tak w 3 miesiace to i owszem,
daloby sie cos pozwiedzac i wogole, ale przy zasuwaniu na czas to chyba
sredni sens wloczyc sie po calym kontynencie

ale jak chce to mu klikne ;)

Data: 2011-08-03 19:52:26
Autor: arturb
W dniu 2011-08-03 19:08, Ryszard Mikke pisze:
Kolega ma prawie 500 głosów straty do prowadzącego (i tyle samo przewagi nad
trzecim), więc klikamy, klikamy :D

Mozna wysylac 1 klikniecie na dzien na 1 email, wiec do dziela  ...

Data: 2011-08-03 19:54:08
Autor: Fabian
On 03.08.2011 19:08, Ryszard Mikke wrote:
[...]

Mozna oddawac jeden glos dziennie, codziennie do 15 sierpnia.

Fabian.
przepraszam wrazliwych za brak pl literek ;)

Idee Cafe Challenge - wesprzyjmy kolarza