Identyfikacja

Data: 2012-06-15 11:14:14
Autor: Ghost
Identyfikacja
Chyba z zeszlego roku. Sedzi grupa osob w jakims schronie (cos sie chyba
stalo) i przychodzi po nich jakas ekipa, tylko nie wiadomo czy to pomoc. Nie
widzialem filmu., ale chcialbym zobaczyc.

Data: 2012-06-15 12:08:44
Autor: duddits
Identyfikacja

http://www.imdb.com/title/tt1535616/

--
[GoMoto.TV]
naszym motorem jest pasja

Data: 2012-06-15 14:12:42
Autor: Ghost
Identyfikacja

Użytkownik "duddits" <pawel@NOSPAM.gomoto.tv> napisał w wiadomości news:jrf1jc$17ce$1news2.ipartners.pl...
[...]

Dzieki, tototot - tylko czemu taka niska ocena?

Data: 2012-06-15 15:11:19
Autor: duddits
Identyfikacja
On 15.06.2012 14:12, Ghost wrote:
Dzieki, tototot - tylko czemu taka niska ocena?

Moim zdaniem adekwatna, jakoś mnie ten film niczym szczególnym nie ujął, choć od razu skojarzyłem o co pytałeś. Obejrzyj, to potem jak będziesz chciał, możemy podyskutować.

--
[GoMoto.TV]
naszym motorem jest pasja

Identyfikacja