Identyfikacja.

Data: 2013-04-03 19:39:35
Autor: Habeck Colibretto
Identyfikacja.
Dnia 03.04.2013, o godzinie 13.55.50, na pl.rec.film, Corso napisał(a):

Witam,

Jakiś czas temu, chyba w przeciągu ostatniego roku, widziałem trailer filmu
lub serialu. Ogólnie rozchodziło się o to, że w przyszłości
dziewięćdziesiąt ileś tam procent ludzkości ma wszczpione implanty które
serwują net i informacje prosto do mózgu - pewnego dnia wszyscy z
implantami umierają, pozostaje te kilka procent... Być może to był jakiś
serial, który w końcu nie dostał zamówienia na pełny sezon. Kojarzy ktoś?

A przypadkiem nie film Surrogates?
http://www.imdb.com/title/tt0986263/combined
Coś mi się tam kojarzy wyłączanie ludzi, ale za Chiny kilku procent
pozostałych tam nie było...

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2013-04-04 08:08:25
Autor: Corso
Identyfikacja.
Dnia Wed, 3 Apr 2013 19:39:35 +0200, Habeck Colibretto napisał(a):

A przypadkiem nie film Surrogates?
http://www.imdb.com/title/tt0986263/combined
Coś mi się tam kojarzy wyłączanie ludzi, ale za Chiny kilku procent
pozostałych tam nie było...

Nie - na 100% nie to. Chociaż jedna scena w tym trailerze była podobna do
sceny z tego filmu - kiedy w momencie awarii tych implantów wszyscy w tym
samym momencie upadli na ziemię.

Pozdrawiam,
Corso

Data: 2013-04-04 12:35:46
Autor: frank drebin
Identyfikacja.
Użytkownik "Corso" <corso@nospamjabster.pl> napisał w wiadomości news:zx30i2vro2jp$.ufyh93l25zcm.dlg40tude.net...
[...]

może chodzi ci o serial "Fast Forward"?
Ale tam nie było implantów ale był nagły pad wszystkich mieszkańców Ziemii.
Serial niezły ale zdjęty po 1 sezonie.

Data: 2013-04-04 13:38:26
Autor: Ghost
Identyfikacja.

Użytkownik "frank drebin" <blabla.bla@vip.pl> napisał w wiadomości news:kjjljn$gt0$1mx1.internetia.pl...
[...]

A nie piszesz czasem o gownie pt "Flash Forward"? Sraka jakich malo.

Data: 2013-04-04 13:54:44
Autor: Heraklit
Identyfikacja.
Był sobie taki dzień: 4 kwiecień (czwartek), gdy o godzinie 13:38
*Ghost* naskrobał(a):

[...]

Nie przesadzaj. Jest dużo ciekawszy niż na przykład Zagubieni czy
Sanktuarium. --
Pozdrawiam,

Post stworzono 2013-04-04 13:50:24

Data: 2013-04-04 14:03:00
Autor: Ghost
Identyfikacja.

Użytkownik "Heraklit" <rafal@f12.pl> napisał w wiadomości news:lb4fhhiozx37$.u9ocekgs1itn.dlg40tude.net...
[...]

Nie przesadzaj.

Gowno jakich malo, jeden z najgorszych seriali na jaki poswiecilem kilka godzin, w koncu odpuscilem. Infantylna kupa.

Jest dużo ciekawszy niż na przykład Zagubieni czy
Sanktuarium.

Tez kupy.

Data: 2013-04-04 14:06:40
Autor: frank drebin
Identyfikacja.
Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:515d6639$0$1269$65785112news.neostrada.pl...
[...]

ja naturlich chodziło mi o "Flash Forward" i nie zgadzam się że to była sraka. Dla mnie był intrygujący.

Data: 2013-04-04 15:18:10
Autor: Corso
Identyfikacja.
Dnia Thu, 4 Apr 2013 14:06:40 +0200, frank drebin napisał(a):

ja naturlich chodziło mi o "Flash Forward" i nie zgadzam się że to była sraka. Dla mnie był intrygujący.

Nie - "Flash Forward" znam i to nie to... Mam wrażenie, że widziałem
trailer tej produkcji na stronach opisujących nowe sezony serialowe i
upfronty przedstawione przez różne stacje... Wydaje mi się też, że w tym
samym newsie był też pierwszy zwiastun "Revolution", bo jakoś te dwa
seriale kojarzę ze sobą, ale przejrzałem już tyle stron i nic... Poza tym
moja pamięć udowodniła mi ostatnio, że pamięta rzeczy, których albo nie
było, albo źle je umiejscawiam w czasie.. Wiem, że ważną informacją w tym
trailerze było to, że zginęło 9x% ludzi ( nie - nie myli mi się z "12
małapami":)) i to pozostałe kilka procent jest chyba nawet tytułem lub jego
częścią, ale pomału już sam nie wiem... Jest też druga opcja, że był to
trailer jakiegoś filmu - wtedy pewnie trafiłem na niego na
www.apple.com/trailers - co sprowadza mnie do pytania czy jest gdzieś lista
trailerów, najlepiej chronologiczna, publikowanych na tej stronie? Bo
któryś rok temu napotkałem trailer innego filmu i do dziś nie mogę go
zidentyfikować.

Pozdrawiam,
Corso

Data: 2013-04-04 15:50:42
Autor: Ghost
Identyfikacja.

Użytkownik "frank drebin" <blabla.bla@vip.pl> napisał w wiadomości news:kjjqu7$2al$1mx1.internetia.pl...
[...]

Sraka, srakowanta, infantylna, dziecinna, bezdenna sraka.

Data: 2013-04-05 21:38:33
Autor: Habeck Colibretto
Identyfikacja.
Dnia 04.04.2013, o godzinie 15.50.42, na pl.rec.film, Ghost napisał(a):

ja naturlich chodziło mi o "Flash Forward" i nie zgadzam się że to była sraka. Dla mnie był intrygujący.
Sraka, srakowanta, infantylna, dziecinna, bezdenna sraka.

Tona informacji o serialu.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*