Identyfikacja Rossignola 9S

Data: 2010-10-14 23:25:46
Autor: gajowy
Identyfikacja Rossignola 9S
"Marian Paździoch" wrote:

Witam,
czy ktos wie moze czym sie rozni (albo dlaczego sie rozni)
ta narta: http://ujeb.pl?1XBO5CmOCc
od tej: http://ujeb.pl?C1k6Poc6p8 ?
Szata graficzna jest taka sama oprocz napisow u gory (WORLD CUP vs WC) i
ochraniaczy na przody w pierwszej parze. Teoretycznie powinien to byc ten
sam rocznik 08/09 bo jednak inne roznia sie szata. Nie wiem jednak dlaczego
w narcie z tego samego sezonu sa takie rozbieznosci. Watpie, zeby to byla
komorka, bo one chyba maja napis FIS?

Hmm, ciekawe, sam mam wersję z World Cup a nie WC i z osłonką.
To jest na pewno ten sam rocznik, żadna nie jest komórką (talia 70mm).

Nie wiem... wydaje się, że te z pełnym napisem bardziej przypominają
te następne, z sezonu 9/10 - może to jakaś późniejsza, druga wersja grafiki?

Mam jeszcze inną hipotezę: te z WC nigdy nie mają osłonek, te z pełnym
napisem zawsze ją mają, do tego najczęściej występują jako używane (choć
nie tylko), te z WC częsciej są nowe, choć nie tylko ;) - czy przypadkiem
wersja z osłonką nie jest dedykowana do wypożyczalni? :)
Tak mi przyszło do głowy po przeglądnieciu paru modeli, zarówno 8 jak i 9,
gigantek (X) i slalomek - sytuacja jest wszędzie analogiczna.

   gajowy

....carve diem

Data: 2010-10-15 10:11:43
Autor: Marian Paździoch
Użytkownik "gajowy" <studiografit_cut@cut_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4CB77551.E8B5300Fcut_poczta.onet.pl...
Nie wiem... wydaje się, że te z pełnym napisem bardziej przypominają
te następne, z sezonu 9/10 - może to jakaś późniejsza, druga wersja grafiki?

Również mam takie przypuszczenia.

[...]

Tak też gdybałem, ale jednak nie ma reguły na występowanie tylko danego rodzaju w sklepach/uzywanych. Zasiegne jeszcze wiedzy u zrodla :). Jesli sie dowiem to dam znac. A jak Ci sie jezdzi na tych nartkach? I na czym jezdziles wczesniej?

Pzdr.
M.

Data: 2010-10-15 14:43:59
Autor: gajowy
"Marian Paździoch" wrote:

[...]

Mam 8S i jeździ się ...tak sobie :) Myślę o sprzedaży i kupnie czegoś
co rzeczywiście jest, lub przypomina slalomkę - te takie nie są.
Jak dla mnie to są mulaste trochę, wolne z krawędzi na krawędź (talia),
nie są reaktywne, w twardych muldach "ciężkie", choć ogólnie muldy nawet lubię.

Jest jakaś moda teraz na poszerzanie nart - ale ja tego nie lubię.
Szerokie niech będą te co trzeba, a slalomka ma mieć szeroki dziób
ale wąską talię, więc błyskawiczną inicjację, reakcję ...i kopa :)
W Alpach, w twardych warunkach, częściej brałem inne.

Żeby nie było tak jednostronnie - świetnie sprawdzały się w warunkach
wiosennych - miękki śnieg, miękkie muldy itp. Naprawdę b. OK.

   gajowy

....carve diem

Data: 2010-10-15 15:07:34
Autor: Marian Paździoch
Identyfikacja Rossignola 9S
Użytkownik "gajowy" <studiografit_cut@cut_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4CB84C8C.292969ABcut_poczta.onet.pl...
Mam 8S i jeździ się ...tak sobie :)

Oby 9S byla ok :). Ja przesiadam sie z Heada WC iSL. Bylem zadowolony, ale szkoda mi kolan na dluzsza mete i zmieniam na dluzsza narte (165cm vs 155cm), tamta traktowalem bardzo funowo.

Żeby nie było tak jednostronnie - świetnie sprawdzały się w warunkach
wiosennych - miękki śnieg, miękkie muldy itp. Naprawdę b. OK.

Akurat najwazniejsze sa dla mnie warunki na twardym podlozu ;).

Pzdr.
M.

Data: 2010-10-15 21:09:09
Autor: gajowy
"Marian Paździoch" wrote:

Oby 9S byla ok :). Ja przesiadam sie z Heada WC iSL. Bylem zadowolony, ale
szkoda mi kolan na dluzsza mete i zmieniam na dluzsza narte (165cm vs
155cm), tamta traktowalem bardzo funowo.

Mam obawy czy bedziesz zadowolny - ja bym takiej zamiany nie zrobił.
165 jak najbardziej OK, ale nie firma :)

> Żeby nie było tak jednostronnie - świetnie sprawdzały się w warunkach
> wiosennych - miękki śnieg, miękkie muldy itp. Naprawdę b. OK.

Akurat najwazniejsze sa dla mnie warunki na twardym podlozu ;).

Jeszcze tytułem uzupełnienia - mogą dla kogoś być OK jako
takie carvery do wożenia na krawędzi średnim łuczkiem.

Jakby co nie mam jakiejś fobii Rossignola - poprzednie modele,
te normalne nie poszerzone - były bardzo OK :)

   gajowy

....carve diem

Identyfikacja Rossignola 9S