Identyfikacja Rossignola 9S

Data: 2010-10-15 16:42:35
Autor: J.F.
Identyfikacja Rossignola 9S
Użytkownik "Marian Paździoch" <niema@niema.pl> napisał
czy ktos wie moze czym sie rozni (albo dlaczego sie rozni)
ta narta: http://ujeb.pl?1XBO5CmOCc
od tej: http://ujeb.pl?C1k6Poc6p8 ?
Szata graficzna jest taka sama oprocz napisow u gory (WORLD CUP vs WC) i ochraniaczy na przody w pierwszej parze. Teoretycznie powinien to byc ten sam rocznik 08/09 bo jednak inne roznia sie szata. Nie wiem jednak dlaczego w narcie z tego samego sezonu sa takie rozbieznosci.

Ja sie tam na nartach az tak nie znam - ale moze przeceniasz problem.
Zrobili bo tak im wygodniej bylo. Albo z innej fabryki [akurat obie Spain], moze dla innego klienta.

Warto by odczytac te kody paskowe ..

J.

Data: 2010-10-15 17:10:17
Autor: Marian Paździoch
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i99p8r$lo6$1news.onet.pl...
Ja sie tam na nartach az tak nie znam - ale moze przeceniasz problem.

Ale to nie problem, czysta ciekawosc :).

Warto by odczytac te kody paskowe ..

Ale co one mi dadza?

Pzdr.
M.

Data: 2010-10-22 01:01:55
Autor: J.F.
Identyfikacja Rossignola 9S
Użytkownik "Marian Paździoch" <niema@niema.pl> napisał w
Warto by odczytac te kody paskowe ..
Ale co one mi dadza?

Bedzie widac czy wedle wytworcy to ten sam towar, czy inny.

J.

Identyfikacja Rossignola 9S